Kävin Rovaniemellä Kinesic Life Oy:n kinesiterapiass koskapa selkäni on ollut 2 v. ihän sökönä ja kipuja yötä päivää. Kaikki keinot jo kokeiltu ja lopulta luin lehdestä tästä uudestA hoitomuodosta.
3 kerran jälkeen jo huomasin parannusta ja nyt kun olen käynyt 12 kertaa olen kuin uusi ihminen. Ei kipuja, ei lääkkeitä ja voin hyvin. MIKSEI TÄSTÄ OLE AIKAISEMMIN OLLUT TIETOA ? Suosittelen sillä liikkeet tehdään itse kuntosalilla ohjauksen alla. JA NYT ILLALLA 2 V. TAUON JÄLKEEN TANSSEIHIN.
Kinesiterapia
3
1263
Vastaukset
- Jaska55
On toimiva hoito, olen käynyt Torniossa ja selkä on elämäni kunnossa, ei tartte mennä leikkaukseen. Käykää ihmeessä tutustumassa sillä itsekin kokeilin vuosikausia kaikkea mahdollista ja lopulta tämä kinesiterapia auttoi. Astamakin helpotti.
- piskix
itselläni on sekä selän että vasemman rintalihaksen puolella ollut monta vuotta paha jännitystila jota en ole saanut hieronnalla ja muilla hoidoilla (mm. lihasrelaksanteilla) parannettua kuin hetkeksi.
menisin MIELUUSTI kinesic lifeen hoitoon mutta matka rovaniemelle on vain mahdoton helsingistä ihan jo kustannusten ja ajankäytön vuoksi.
kenelläkään tietoa missä päin pk-seutua saisi moista hoitoa? - Anonyymi
Itse kaaduin ja olkapää sai kovan osuman. Kävin lääkärissä ja magneetissa ja totesivat jännerepeämät 2 jänteessä sekä hauislihaksen jänne oli siistynyt poia paikaltaan. Vakuutusyhtiö If kieltäytyi maksusitoumuksesta leikkaukseen, koska totesi, että kysymys on osittaisesta rappeumasta. No kellä 67 vuotiaalla ei jo joitakin kulumia olisi. Lääkärin mielestä leikkaus on tarpeellinen ja laittoi minut jonoon. Käteni liikkuvuus on huono, eikä kättä voi juurikaan nostaa kivutta. Leikkausta odottaessa tutustuin Kineesiterapiaan ja saan tapaturmaani nyt hoitoa. Omaehtoinen ohjattu terapeuttinen valmennus on nyt viikossa toiminut hyvin. Siis leikkausta odotellessa on hyvä ainakin yritää pitää kättä liikkuvana. Näin sanoi lääkäri joka laittoi minut leikkausjonoon. Tapaturmavakuutus on ikäihmiselle turha kulu kun ei ne sieltä oikeasti mitään korvaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi persuilla ei ole firmoja?
Kuten vasemmisstolaisilla, esim. Sannalla MA\PI. Eikö ole aika erikoista?827066Persut hommasivat Suomeen 35 000 pientä lasta v. 2015
Onko Riikka Purra nyt tavoittelemassa tätä samaa historiallista persujen utopiaa? Purram kaksinaamaisessa pelissä vaadit267033Purran tuhoja tuskin saadaan koskaan korjatuksikaan
Purra on aiheuttanut Suomen taloudelle karmaisevat tuhot. Sen lisäksi Purra on ajanut myös suuren osan Suomen kansasta k1066143Persujen kaksoisstandardit: Räsäsen uhkailu paha, Virran uhkailu hyvä
Tässä taas nähdään kuinka kaksinaamaista porukkaa persut ovat. Mitäs persut tähän?455394Miksette persut irtisanoudu Kirkin lausunnoista?
Kirkhän muun muassa vaati raiskattuja naisia pidättäytymään abortista ja vaimoja alistumaan aviomiestensä tahtoon. Mik845218Demarikultin uhri kertoo
Demarikultin uhri kertoo: “En saanut mennä edes suihkuun ilman lupaa” – Seksuaalisen hyväksikäytön uhri kertoo vuosistaa605163Miksi vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa?
Vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa joka työllistäisi ihmisiä. Miksi? No siksi, että jos vasemmistolainen perus405088Sanna valittiin Euroopan huonoimmaksi pääministeriksi
Sannan kaudella Suomi oli ainut maa missä bkt laski. Kannattaa huomata, että luvut valitsi Sannan huonoimmaksi. Ihmiset274575Purran vuoro kiihoittua Lepomäen sääristä
"Ulkoministeri Elina sanoo, ettei muuta pukeutumistaan sen mukaan, kenet tapaa, ja että hän ei suostuisi peittämään kasv163417Vasemmistolaiset paskat eivät nousseet seisomaan kun Akaan kaupunginvaltuusto
vietti hiljaisen hetken Charlie Kirkin muistoksi https://www.aamulehti.fi/uutiset/art-2000011523016.html3003360