Kinesiterapia

Lähes toivoton

Kävin Rovaniemellä Kinesic Life Oy:n kinesiterapiass koskapa selkäni on ollut 2 v. ihän sökönä ja kipuja yötä päivää. Kaikki keinot jo kokeiltu ja lopulta luin lehdestä tästä uudestA hoitomuodosta.

3 kerran jälkeen jo huomasin parannusta ja nyt kun olen käynyt 12 kertaa olen kuin uusi ihminen. Ei kipuja, ei lääkkeitä ja voin hyvin. MIKSEI TÄSTÄ OLE AIKAISEMMIN OLLUT TIETOA ? Suosittelen sillä liikkeet tehdään itse kuntosalilla ohjauksen alla. JA NYT ILLALLA 2 V. TAUON JÄLKEEN TANSSEIHIN.

3

1219

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jaska55

On toimiva hoito, olen käynyt Torniossa ja selkä on elämäni kunnossa, ei tartte mennä leikkaukseen. Käykää ihmeessä tutustumassa sillä itsekin kokeilin vuosikausia kaikkea mahdollista ja lopulta tämä kinesiterapia auttoi. Astamakin helpotti.

• piskix

itselläni on sekä selän että vasemman rintalihaksen puolella ollut monta vuotta paha jännitystila jota en ole saanut hieronnalla ja muilla hoidoilla (mm. lihasrelaksanteilla) parannettua kuin hetkeksi.
      menisin MIELUUSTI kinesic lifeen hoitoon mutta matka rovaniemelle on vain mahdoton helsingistä ihan jo kustannusten ja ajankäytön vuoksi.

kenelläkään tietoa missä päin pk-seutua saisi moista hoitoa?

• Anonyymi

Itse kaaduin ja olkapää sai kovan osuman. Kävin lääkärissä ja magneetissa ja totesivat jännerepeämät 2 jänteessä sekä hauislihaksen jänne oli siistynyt poia paikaltaan. Vakuutusyhtiö If kieltäytyi maksusitoumuksesta leikkaukseen, koska totesi, että kysymys on osittaisesta rappeumasta. No kellä 67 vuotiaalla ei jo joitakin kulumia olisi. Lääkärin mielestä leikkaus on tarpeellinen ja laittoi minut jonoon. Käteni liikkuvuus on huono, eikä kättä voi juurikaan nostaa kivutta. Leikkausta odottaessa tutustuin Kineesiterapiaan ja saan tapaturmaani nyt hoitoa. Omaehtoinen ohjattu terapeuttinen valmennus on nyt viikossa toiminut hyvin. Siis leikkausta odotellessa on hyvä ainakin yritää pitää kättä liikkuvana. Näin sanoi lääkäri joka laittoi minut leikkausjonoon. Tapaturmavakuutus on ikäihmiselle turha kulu kun ei ne sieltä oikeasti mitään korvaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Janne Ahonen E R O A A

Taas 2 lasta jää vaille ehjää perhettä!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      171
      3378
    2. En kai koskaan saa sinua

Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k
      Ikävä
      154
      1899
    3. Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet

Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K
      Maailman menoa
      147
      1829
    4. Saran ökytyyli käänsi katseita.

On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      159
      1744
    5. Nyt on aika laittaa parit selkoon.

Onko pareja täällä. Laita kirjaimet kuka tykkää kenestäkin ?
      Ikävä
      77
      1614
    6. Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä

Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall
      Maailman menoa
      344
      1558
    7. Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä

En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m
      Ikävä
      81
      1409
    8. The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."

Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut
      Tv-sarjat
      20
      1278
    9. Miksi ihmeessä?

Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
      Ateismi
      25
      1165
    10. Ootko huomannut miten

pursuat joka puolelta. Sille joka luulee itsestään liikoja 🫵🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      158
      1162
    Aihe