Vapaa Ajattelija -lehden numero 1/25 on ilmestymässä:
https://vapaa-ajattelijat.fi/va-lehti/
Ks. ykkösnumeron kansi ja ensimmäisen jutun erillisjulkaisu. Viime vuoden ja vuosien numeroissa paljon yhä valitettavan ajankohtaista asiaa.
Ateisteille asiaa Vapaa Ajattelijassa
12
198
Vastaukset
- Anonyymi
Viimeinen ateria kiirastorstaina. Pääsiäismunia. Mämmiä.
- Anonyymi
Jeesukselle annettiin ristille hapanviiniin kastettu sieni. Kyllä ei ristinkuolema olisi ollut niin hankalaa, jos Jeesukselle olisi työnnetty kepillä mämmirove ristille. Olisi siinä ollut makoisaa kuolla makea mämmi suupielistä valuen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jeesukselle annettiin ristille hapanviiniin kastettu sieni. Kyllä ei ristinkuolema olisi ollut niin hankalaa, jos Jeesukselle olisi työnnetty kepillä mämmirove ristille. Olisi siinä ollut makoisaa kuolla makea mämmi suupielistä valuen.
Mämmin päälle vielä roveellinen sahtia,niin konstikos tuossa olisi ollut leppeässä iltapäivan auringossa olla höllötellessä,Ylösnousemusta valmistellen!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mämmin päälle vielä roveellinen sahtia,niin konstikos tuossa olisi ollut leppeässä iltapäivan auringossa olla höllötellessä,Ylösnousemusta valmistellen!
Joo, tuossa käy todella selkeästi ilmi, että jumme on sadisti, kun ei tuollaista järjestänyt jesselle tarjottavaksi!
Ei jatkoon!
- Anonyymi
Lue. Tue. Liity vapaa-ajattelijoihin.
- Anonyymi
Jos haluat kirkon ja valtion eroa, Liity.
- Anonyymi
Fundamentti yhdistyksellä on harhaanjohtava nimi.
Tämä on pieni kerho ja suosittelen eroamaan nimi vain sähköpostiin. - Anonyymi
Lapset. Elokuussa eeteehen!
- Anonyymi
Mielen kiintoisia.
- Anonyymi
Tuo T-paita oli hieno ja totuudenmukainen. Siinä luki:
"Olen parempi kristitty kuin yksikään Trumpin kannattaja. Ja minä olen ateisti."
Trumpin kannattajat vaikuttavat saatananpalvojilta... - Anonyymi
Hyväettä edes tämä.
- Anonyymi
Nyt numero 2/2025 ilmestynyt. Vain netissä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 948201
- 403942
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021916- 241400
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html351282Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,321132Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia121030Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53857Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31832Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v29797