Kurskin kirkot

Anonyymi-ap

Ukrainan armeija tuhosi 46 Venäjän ort kirkkoa Kurskin alueella. Rukoilkaamme voimaa ukrainalaisille ja tukekaamme ukrainalaisia sotilaita taloudellisesti kuten kirkkomme opettaa.

9

334

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

4.6.2022 — Venäjän pommitukset ovat tuhonneet tai vaurioittaneet jo 113 kirkkoa.

• Anonyymi

viime keväänä luku taisi olla jo parissa sadassa

• Anonyymi

Kyse on siitä, että kirkkomme tukee Kurskin venäläisten kirkkojen tuhoamista.

• Anonyymi

Luin kreikkalaisen tietotoimiston raportin Ukrainan sotilaiden tuhotöistä Kurskin alueen kirkoissa.
      Järkyttävää, että näin toimitaan.
      Järkyttävää, että kirkkomme ja seurakuntalaisemme siunaavat näitä sotilaita.

• Anonyymi

Kannattaa lukea esim. YK:n raportteja sodan tuhoista kirkkoihin ja muihin kulttuurikohteisiin. Kyllä venäläiset ovat ukrainalaisia paremmin kunnostautuneet näissä tuhotöissä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kannattaa lukea esim. YK:n raportteja sodan tuhoista kirkkoihin ja muihin kulttuurikohteisiin. Kyllä venäläiset ovat ukrainalaisia paremmin kunnostautuneet näissä tuhotöissä.

Siunaat ukrainalaisten tuhotyöt mutta tuomitset venäläisten.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siunaat ukrainalaisten tuhotyöt mutta tuomitset venäläisten.

Sama juttu kuin talvi- ja jatkosodassa Suomessa.
        Olisiko suomalaisten pitänyt vain kiltisti alistua venäläisten hyökkäyksiin?

Kyllä kaikki tietää, että ei Suomen kirkko ja seurakuntalaiset "siunaa".
        Venäjän kirkko on eri asia, elä sotke.

Ja kerropa tarkkaan, että miten kirkkomme konkreettisesti "tukee sotaa".
        Älytön lause tuo "kuten kirkkomme opettaa."
        Voisit olla tarkempi, esitäpä selvät faktat väitteestäsi "kuten kirkkomme opettaa."

Missä niin on kirjoitettu?

• Anonyymi

Palstalla tekopyhiä kirjoittelemassa!

• Anonyymi

Kirkkomme opettaa ainoaksi oikeaksi kirkoksi Ukrainan Konstantinopolin patriarkan alaisen kirkon Ukrainassa. Tämä kirkko toimii aktiivisesti estämällä Moskovan patriarkaatin alaisen kirkon toimintaa ja estää venäjänkielisen jumalanpalveluselämän.
      Kirkomme ei kritisoi tätä toimintaa ja hyväksyy sen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hyvää iltaa!

Mikä on päivän viisaus?
      Ikävä
      83
      1236
    2. Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?

Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.
      Maailman menoa
      121
      699
    3. Haittaako jos

kaivattusi käy tosi usein pissalla ja/tai kakalla?
      Ikävä
      25
      645
    4. Eikös se mene niin että Jumala loi maailman ihmisille eikä päinvastoin

joten saatana yrittää vääristää ja jota nyt vouhotetaan??? https://keskustelu.kaksplus.fi/threads/bovaer-tutkimuksissa-
      Maailman menoa
      88
      454
    5. Arvaa mitä mies

Aion pilata elämäsi totaalisesti. Kyllä, totaalisesti.
      Ikävä
      3
      341
    6. Puuilo pittäis tulla Haapaveelle

Kaikki perskatti menee ylivieskaan ja ei Haapaveelle! Miksi ? Ylivieskaan on tullu monet liikkeet ja lissää tullee. Mitä
      Haapavesi
      38
      326
    7. Mies mä oon ihan helppo

Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...
      Ikävä
      13
      206
    8. Hyvää yötä

Janne niminen mies🥰
      Ikävä
      1
      103
    9. 0
      90
    10. Mies olen aika erakko nykyään

Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä
      Tunteet
      0
      90
    Aihe