Olet kyllä upea, mutta myös pelotat minua nainen

Anonyymi-ap

Tiedän, että seurassasi viihtyisin hyvin, mutta on myös toinen puoli, jota on vaikea selittää. Se jokin julmuus tai kovuus sinussa, jos en sinua miellytäkään, jokin pelottava sinussa, että kylmästi heität minut elämästäsi, että en kuulu koskaan millään tavalla niihin ihmisiin, joiden kanssa haluat edes jotakin. Ajatus hirvittää. Onko se kovuutta vain minua kohtaan ? Joskus juuri siltä tuntuu. Miten juuri sinun hylkäämisesi tuntuu maailmanlopulta, kuin astuisin teloituskomppanian eteen ja tarkoittaisi elämän loppua. Ja ihan oikeasti vertauskohta sopii tähän hyvin. Onko se sitä, että minulle niin tärkeä ihminen halveksii, vai näenkö tulevan todellisuuden, että ilman sinua tulen olemaan onneton lopunelämääni?

100

2231

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Miten olet saanut halveksivan kuvan???

• Anonyymi

"Jos" sana pitäisi laittaa kirosanojen luokkaan. Jossitella voi tietysti aina, se tuttu ja turvallinen.

• Anonyymi

Itse yritän olla miettimättä asioita joihin ei voi vaikuttaa ja varsinkaan etukäteen.

• Anonyymi

Ei onnistu mulla, koska kohtaan joka päivä näitä vaikeita juttuja.

• Anonyymi

Okei nyt tuli kyllä pelottavaa tekstiä. Mä yritän ajatella et olisit hän. Ja kyllä muakin pelottaa, et sä vaan nauraisit mun tunteille. Jos ees 100% antaisin näille tunteille vallan, niin mä hukkuisin ilman sua. Mut jos me ei koskaan oteta sitä askelta ja selvitetä tätä meidän juttua, niin ollaanks me sit ees eletty?

• Anonyymi

Etkö muista mitä hän oli tavatessanne?

• Anonyymi

Ei se alku kettonut hänestä mitään.

• Anonyymi

Luulen, että se on pohjimmiltaan vain pelkoa. Tunnistan kyllä itsessäni tuon kovuuden. Varmaan joku luonnevika.

• Anonyymi

Minäkin sanoisin, että hetkellinenkin kovuus on pelkoa tai muun syvemmän tunteen peittelyä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minäkin sanoisin, että hetkellinenkin kovuus on pelkoa tai muun syvemmän tunteen peittelyä

Juuri noin. Itse olen herkkä ja ujo, ja jos jännitän ja haluaisin tutustua ja lähentyä juuri häntä, käy niin, että muutun jäykäksi ja saattaa tulla kuva kovuudesta, mutta olen aivan päinvastaista tyyppiä. Jos toinen ei sitten lähesty tarpeeksi, jää ikäänkuin pattitilanne vimaan. Uskon, että hän on paljolti samaa sorttia. Ihmekös sitten, jos emme pääse yhtään lähemmäksi toisiamme.
        Kn

• Anonyymi

moi. mitä tulee muihin ihmisiin ,niin kyllä olen sisäänpäinkääntynyt ja ujo. se voi näyttäytyä kovuutena ja välinpitämättömyytenä. oikeasti koen olevani rakkaista välittävä persoona. ns hoivavietti on olemassa vahvasti vaikka en fiksuin sosiaalisesti olekkaan. pienemmistä ja eläimistä välitän niin suuresti. ja haluan pussata ym.miehet on usein minulle vain kavereita ei tunnu hyvältä päästää liian lähelle/luoda tunnesidettä..menen ujoksi jos tunnen tunteita ja nyt kun tunnen häntä miestä kohtaan jotakin niin olen täysin lukossa. en tiedä miten lähestyä :c.. selvinpäin en siihen pysty muutenkaan ..mitenkään.

• Anonyymi

Kyllä pystyt.
        Jos pystyy päissään, pystyt myös selvänä. Ne mielen luomat muurit ei ole todellisia.

• Anonyymi

Sulla on vaan liian iso ego lähestyä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä pystyt.
        Jos pystyy päissään, pystyt myös selvänä. Ne mielen luomat muurit ei ole todellisia.

vaikeata se tulee olemaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

vaikeata se tulee olemaan

Se vaikeus on vain harha.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sulla on vaan liian iso ego lähestyä.

sinällään ohi. koen olevani säheltäjä ja aura on mutta ego? ego tulee siinä kohtaa jos huomaan että äijä koittaa luuttua multta tai lapsillani lattiaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se vaikeus on vain harha.

kieltämättä olen vähän harhainen kaiken myllytyksen jälkeen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

sinällään ohi. koen olevani säheltäjä ja aura on mutta ego? ego tulee siinä kohtaa jos huomaan että äijä koittaa luuttua multta tai lapsillani lattiaa

Ego suojelee mieltä, oli se järkevää tai ei.

• Anonyymi

Se että tiedät että jos avaat sydämesi ja annan sinulle niin paljon kuin minulla on sinulle annettavaa murtaisi se sinun sisäiset muurisi ja olisit minulle täysin paljaana ja herkkänä ilman suojaa. Se muuttaisi kaiken kokemasi niin perustavanlaatuisesti sisimmästäsi että se tuntuu varmasti juuri niin kauhistuttavalta kuin kuvailet. Samalla se on ehkä sitä että osaisitko olla minulle niin hyvä etten kääntyisi pois. Rakkaus on aina riski ja murtunut sydän on mahdollisuus tehdä sydämestä pelottomampi ja iskunkestävämpi.
      En tiedä oliko minulle ja keltä mutta vastaan kun pelotan kuvailemallasi tavalla.
      T.nainen jolla on kaksi kissaa

• Anonyymi

Jos olet hän mies…Sanoisin, että sinä olit epäkohtelias mua kohtaan. Et sanonut hei, jätit minut huomioimatta, ja mikä parasta, et edes yrittänyt puhua minulle suoraan.

• Anonyymi

En ollut minä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ollut minä.

Nii, et ole varmaan J-mies 😂

• Anonyymi

En halua hymyillä ja olla kohtelias kaikille maailman naisille. Helpottais jos tuut mua vastaan, kuten eräs kisu asian taannoin ilmaisi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En halua hymyillä ja olla kohtelias kaikille maailman naisille. Helpottais jos tuut mua vastaan, kuten eräs kisu asian taannoin ilmaisi.

Kun kävelen/pyöräilen sua vastaan, eikä ketään muuta ympärilläsi, sä katsot mua ja kuljet ohitse hiljaa 🙂

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kun kävelen/pyöräilen sua vastaan, eikä ketään muuta ympärilläsi, sä katsot mua ja kuljet ohitse hiljaa 🙂

❤️❤️❤️

• Anonyymi
        UUSI

Jos häntä vain jännitti liikaa ja odotti sinun näyttävän selvemmin vihreää valoa. AIka usein näin käy. Tsempit.

• Anonyymi

Kohtaa pelkosi mies! Tutustu, niin huomaat minun olevan sulaa vahaa käsissäsi.

• Anonyymi

No miten haluat sen ottaa. Lukijan käsissä tulkinta.

• Anonyymi

Se tutustuminen teki hänet vain pelottavammaksi. Eli kyllä, tein tuttavuutta, ainakin jollakin tavalla tai omalla tavallani. Jotain selvisi.

• Anonyymi

Tätä en oo sanonu.
      Mä oon väkivaltaisen narsisti naisen tytär.
      Koko kotikylä pelkäs meidän sekopäätä aikoinaan.
      Mulle kerrottu jälkeenpäin ettei kukaa uskaltanu puuttua vaikka olin joka p mustelmilla mm koukussa.
      Isä taas oli koko koko mun lapsuuden ja nuoruuden
      töihin pakeneva nolo hyvä ku nukkumas kävi.
      Mulla on vaikeuksia kunnioitaa miehiä . Se loppu ku lähdin kotoa.20
      Oli tappelu . En oo kotona käyny kertaakaa sen jälkee.

• Anonyymi

No ei kuulosta nyt hänen kotihistorialtaan. Ei sovi kuvaan.

• Anonyymi

Hyvä että lähdit. Ite kans jättänyt paskat sukulaiset kauas taakse ja se ainoa tapa elää normaalia, tervettä elämää. Ainoa hyöty oli, että opin miten elämässä ei kannata tehdä. Tsemppiä.

• Anonyymi

Täällä näyttää olevan ongelmaperheitten nuorisoa. Väkivaltaisen äidin tytär ja aikaisemmin hirviö isän nuori omien traumojen kera. Asioista on aina hyvä puhua.

• Anonyymi

En kyllä heittele ihmisiä elämästäni ja jätä ulos. Ymmärrän tuon pelon tunteen koska olen samantyyppistä itse kokenut

• Anonyymi

En se minä ollut.

• Anonyymi

Ei ole, tunnet näköjään minut jo melko hyvin. Ole rehellinen ja käyttäydy kunnioittavasti niin saat ehkä pitää henkesi. En voi muuttaa tätä piirrettä itsessäni, en koskaan muutu tässä asiassa. Jotkut miesystävistäni ovat tulleet impotenteiksi pelosta. Ja tosiaankin silti jääneet rakastamaan minua loppuelämäkseen. Ikävää, että ihastuit minuun, etkä siihen kivaan punatukkaiseen naapurintyttöön joka halusi lapsia kanssasi..

Olen pahin painajaisesi ja HELVETTI ON MEIDÄN!!!

• Anonyymi

Teatterissa voisi olla paikka auki.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Teatterissa voisi olla paikka auki.

Niin ja se teatteri on MEIDÄN YHTEINEN ELÄMÄ:

HELVETINTEATTERI.

Oletko valmis?

• Anonyymi

Pelkäät menettämistä.
      Kylmästi heittää elämästään, onko muille tehnyt noin ilman hyvää syytä?

• Anonyymi

Pelkään. En tiedä onko heittänyt ketään muuta, mutta jos ei, niin silloin nuo pahat aavistukset tuntuvat entistä pelottavimmilta. Miksi julma vain minulle?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pelkään. En tiedä onko heittänyt ketään muuta, mutta jos ei, niin silloin nuo pahat aavistukset tuntuvat entistä pelottavimmilta. Miksi julma vain minulle?

On siis vaan omissa ajatuksissa se pelko että julma sulle? Keksitkö yhtään todellista syytä miks olis julma? Niin, älä anna omien pelkojen ohjata 🤗

• Anonyymi

En halua sinua pois mun elämästäni ikinä. Mutta itse pelkään sitä että sinä hylkää mut, koska en voi olla riittävästi elämässäsi. Tai vihaat ja aiheutat mulle jotain ikävää siksi.

• Anonyymi

Luonteenlujuus pelottaa. Pelkäät ettet riitä. Pelkäät ettet kelpaa.

Sen takia että edes yritä.

• Anonyymi

Luonteenlujuus kyl pelottaa ihmisiä, se on vissi.

• Anonyymi

Se on vain se minun vahvempi puoli jonka olen rakentanut itse huonojen ihmissuhdekokemusten ym. Kokemusten vuoksi. Se on vain se suojamuuri.

• Anonyymi

Jos pääsisin joskus kurkistamaan suojamuurien taakse, mutta ei siihen tule tilaisuutta. Meidän välillämme on vuorien korkuisia esteitä.

Jos niin sattuisi olemaan, että kyse on itserakennetuista suojamuureista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos pääsisin joskus kurkistamaan suojamuurien taakse, mutta ei siihen tule tilaisuutta. Meidän välillämme on vuorien korkuisia esteitä.

Jos niin sattuisi olemaan, että kyse on itserakennetuista suojamuureista.

Minun puolestani ei esteitä ole joten tule vain . Olen odottanut pitkään.

Mn

• Anonyymi

Olisit järkyttynyt, mutta juuri niin ajattelen sinusta. Ja siitä, mikä on meidän välillämme.

• Anonyymi

Voisitko kertoa lisää? Mitä teillä on ollut, teidän välillä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Luulin ennen, että pidät musta. Mut meillä ei ole koskaan ollut suoraa keskustelua. Sitten tapaamiset muuttuivat harvinaisiksi. Kun näimme toisemme viime aikoina, silmissäsi ei enää ollut kiinnostusta. Aloin muistaa, että lukuun ottamatta katseita ja harvinaisia ​​viestejä asiasta, ei ollut mitään. Nyt luulen, että jos olisin kirjoittanut hänelle, hän olisi nauranut ja hylännyt mut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Telepatiaa 17 vuotta🤍

• Anonyymi

Ymmärtäisin, jos hän ajattelisi näin minusta, peilaan omia tunteitani vähän erikoisesti toiseen. Se on aina sellainen hetki, kun luulen, ettei hän minusta välitä. Melikuvitukseni on tässäkin suhteessa värikäs. Sepitän melkoiset skenaariot siitä, miten paljon olen erehtynyt ja miten kaikki on nyt finaalissa ja loppu. Se tuntuu siis itsestäni ihan yhtä pahalta. On helpompi kestää niitä ajatuksia uskottelemalla itselle, etten tunne absolutely mitään, vaikka ammutaan kuoppaan ja multaa päälle.

Minussa on tosiaan sellainen suojakuori, joka pyrkii viileän lakonisella otteella torjumaan mahdolliset sydänsurut ja se toimii tosi tehokkaasti. Ihmettelen itsekin, miten kirjoitettu teksti voi vaikuttaa välillä siltä, että toivon henkilön siirtyvän ajatuksen voimalla jonnekin, missä pippuri kasvaa ja banjot soi siis mahdollisimman kauas minusta. Se on nurinkurista, kun todellisuudessa toivon, että hän vain sanoisi, että vikinät ei auta nyt, tulet olemaan minun.

Tosiasiassa jos tunnen rakkauden auringon paistetta, sydämeni sykähtelee hyvin lempeästi, ehkä vähän kiihkeästi välillä, mutta hyvää tarkoittaen ja kaiken antaumuksen osoittaen, joten ei huolta.

• Anonyymi

Tämä lohdutti. Sielunmaisemassa oli paljon tuttua. Tämä saattoi jopa lohduttaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä lohdutti. Sielunmaisemassa oli paljon tuttua. Tämä saattoi jopa lohduttaa.

🥰

• Anonyymi

Olen visionääri joka näkee ihmisten uinuvan potentiaalin, ja olen ankara heille jotka eivät itseään tavoita. Se on eräs tapani rakastaa. Olen sellainen vain lähimmilleni. Tiedän että tämä ominaisuus tekee minusta kovan ja hankalankin pitää lähellä. Olen yrittänyt vuosien varrella hieman pyöristää kulmiani. Opetella hyväksymään ja antaa olla, se on silti minulle vaikeaa. Ja varmasti joidenkin vaikea uskoa että mitä ankarampi olen, sitä enemmän näen potentiaalia. En kuitenkaan ihmisiä hylkää vaikkeivät itseään tavoittaisi, ainoastaan jos eivät kunnioita rajojani tai tahallaan loukkaavat. Välitän ihmisistä syvästi.

• Anonyymi

Haluat puskea ihmisiä eteenpäin. Kai sekin on hyvä asia. Minä vain en ole tällä hetkellä kehityskelpoinen. Sori.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Haluat puskea ihmisiä eteenpäin. Kai sekin on hyvä asia. Minä vain en ole tällä hetkellä kehityskelpoinen. Sori.

Ihmisillä usein on paljonkin missä kehittyä, eivät vain näe sitä kun katsovat vääriin paikkoihin. Kehittävät tai surkuttelevat niitä paikkoja itsessään joiden aika ei ole vielä. Talo rakennetaan pohjasta ylöspäin, katto tulee kun on sen aika.

Se että koet olevasi kehityksen ulottumattomissa kertoo vain ettet näe sitä mitä minä näen. Sääli.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä en kyllä tuollaista sietäisi. En kai nyt ole töissä kun olen parisuhteessa. Tietty voi tukea ja kannustaa ja opettaa esim lasta että täytyy toimia jos jotain haluaa, mutta tuo kyllä kuullostaa jo vähän liian kovalta. Ihan kun joku ylivaativa vanhempi. Kaikissa ihmisissä on potentiaalia vaikka mihin, mutta ihan oma valinta miten täälä haluaa oman aikansa käyttää eikä rikkaat ja menestyneet ihmiset ainakaan minua ole vakuuttaneet suurella onnellisuudellaan..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä en kyllä tuollaista sietäisi. En kai nyt ole töissä kun olen parisuhteessa. Tietty voi tukea ja kannustaa ja opettaa esim lasta että täytyy toimia jos jotain haluaa, mutta tuo kyllä kuullostaa jo vähän liian kovalta. Ihan kun joku ylivaativa vanhempi. Kaikissa ihmisissä on potentiaalia vaikka mihin, mutta ihan oma valinta miten täälä haluaa oman aikansa käyttää eikä rikkaat ja menestyneet ihmiset ainakaan minua ole vakuuttaneet suurella onnellisuudellaan..

Ei tarvitsekaan. Kuten sanoin, olen tietoinen puutteistani ja siitä etten ole jokaisen pala kakkua. Pehmentäminen on minun työni tässä elämässä, sen kanssa olen vielä kesken, vaikka hyvällä alulla jo. Potentiaalilla tarkoitan enemmän omien henkisten kykyjen ja vahvuuksien löytämistä. Tunnistan ihmisissä tuhoisat syklit ja kaavat joita toistavat alitajuisesti, jotka pitävät heitä onnettomina ja epätoivoisina. Niihin pyrin vaikuttamaan. Maalliset saavutukset ovat jokaisen oma asia, enkä ole kiinnostunut siitä. Mutta minua ei ole pakko pitää jos ei pysty katsomaan pimeyttään silmiin, maailma on täynnä mukavia naapurintyttöjä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei tarvitsekaan. Kuten sanoin, olen tietoinen puutteistani ja siitä etten ole jokaisen pala kakkua. Pehmentäminen on minun työni tässä elämässä, sen kanssa olen vielä kesken, vaikka hyvällä alulla jo. Potentiaalilla tarkoitan enemmän omien henkisten kykyjen ja vahvuuksien löytämistä. Tunnistan ihmisissä tuhoisat syklit ja kaavat joita toistavat alitajuisesti, jotka pitävät heitä onnettomina ja epätoivoisina. Niihin pyrin vaikuttamaan. Maalliset saavutukset ovat jokaisen oma asia, enkä ole kiinnostunut siitä. Mutta minua ei ole pakko pitää jos ei pysty katsomaan pimeyttään silmiin, maailma on täynnä mukavia naapurintyttöjä.

😆✋️

Uskon, että olet kiinnostava ja pystyt rakentamaan.

Kaikissa meissä on heikkoutemme.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

😆✋️

Uskon, että olet kiinnostava ja pystyt rakentamaan.

Kaikissa meissä on heikkoutemme.

Niin on ja saa ollakin. Tarkoitukseni on saada ihminen olemaan sinut itsensä kanssa. Läheiseni arvostavat tätä, ja siksi suhteeni ovat vahvoja. Kerron aina totuuden, silloinkin kun se ei miellytä. En kuitenkaan ilman että sitä minulta pyydetään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin on ja saa ollakin. Tarkoitukseni on saada ihminen olemaan sinut itsensä kanssa. Läheiseni arvostavat tätä, ja siksi suhteeni ovat vahvoja. Kerron aina totuuden, silloinkin kun se ei miellytä. En kuitenkaan ilman että sitä minulta pyydetään.

Se onkin hyvä tarkoitus. Ihmisillä kun on tapana liioitella totuuden merkitystä niin paljon, että totuus muuttuu lopulta epäselväksi valheeksi.

Eli jarrunainen.

• Anonyymi

Voih A ❤️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voih A ❤️

Voih Leevi

• Anonyymi

Ja.i ei mitään tuollaista, asut jo sydämessä.
      H

• Anonyymi

Jos tiedät suhdehistoriaani, tiedät etten ole ihmisten sarjalemppaaja. Ystävyyssuhteetkaan eivät katkea koskaan mun aloitteesta. Samoin olen itse ollut valmis ystävyyteen harvalukuisten eksieni kanssa. He eivät tosin aina mun. Ymmärrän senkin kyllä. Väkisin ei kannata.

• Anonyymi

ohi, hänen on pakko tajuta että tykkään eikä sitä voi muuttaa oikein mikään.

• Anonyymi

Kaikenlaista selitystä riittää. Kannattaa kuitenkin miettiä, miksi oma vaisto saa hälytyskellot soimaan.

Nainenkin voi olla tunnekylmä, julma psykopaatti ja esim henkinenkin väkivalta voi invalidisoida ihmisen koko loppuelämäksi fyysisestä väkivallasta puhumattakaan. Epävakaan ihmisen kanssa vuoristoratamainen elämä on kuin huumetta joillekkin, eikä tavallinen, turvallinen suhde tunnu sen jälkeen enään miltään.

Olethan varovainen, ap.

• Anonyymi

Luulen, että tämä on minulle. Et näköjään vastaa minulle ( pari vastausta) vaan kaikille muille. Et siis todellakaan näköjään kauhean hyvin minua tunne.

• Anonyymi

Mistä päättelit, että sinulle? Jokin seikka, jonka mainitsin?

Kerro itsestäsi, minusta tai vaikka meistä. Miksi olisin sinun hän?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mistä päättelit, että sinulle? Jokin seikka, jonka mainitsin?

Kerro itsestäsi, minusta tai vaikka meistä. Miksi olisin sinun hän?

Tiedän, että minusta saa kovan kuvan tilanteissa, joissa olen loukkaantunut, epävarma tai pelokas.Samoin tunnistan sinusta epävarmuuden. Sun epävarmuuden syytä en täysin hahmota, olethan monessa asiassa edellä ja pätevämpi. En vain ole sellainen torjuja tai häätäjä-ihminen ollenkaan, mitä luulet minusta, vaan suorastaan vastakohta. Vaikka välillä suutunkin ja sanon pahasti. Olen nopeasti leppyvä ja monien mielestä turhankin helposti anteeksi antava ( tässä en viittaa suhun, vaan tarkoitan yleisesti). Vaikka meistä ei tulisi mitään ja vaikka olemme hyvin eri maailmoista, henkisesti en koskaan mielessäni luovu sinusta. Vaikka sen peittäisinkin tarpeen vaatiessa.

• Anonyymi

Olen hyvin lämmin kumppanina. Jos taas en ole kiinnostunut, olen tietysti erilainen, mutta ilkeä en ole silloinkaan.

• Anonyymi

Ainakin itsellä jos ajattelen realistisesti se voi vaikuttaa kovuudelta, nojaan siihen mitä on tapahtunut ja ei tapahtunut, koska en halua kokea häneen liittyen enää yhtäkään sydänsurua tai pettymystä, siksi olen kovettanut tunteeni häneen koska hän on varattu ollut jo hyvin pitkään ja tietysti olen häneltä myös saanut karvaat rukkaset. Ei tässä voi toisinkaan suhtautua häneen, kuin olla niinkuin ei olisikaan.

Toivottavasti teillä olisi onnellisempi loppu sen
      kaivattusi kanssa ja olisi sama kiinnostus ja tunteet. Tietysti molemmat myös vapaita.

• Anonyymi

Suojelen vain sydäntäni. Aiheutat minussa pelkoa ja epävarmuutta, koska tunteesi viipottavat kuin tuuliviiri. Koskaan en ole täysin varma mitä minusta tahdot. Kovuudella peitän pehmeyteni. Paljon särjetty tarvitsee muurejaan. Pelkään että särjet... En ole mikään jättäjä, mutta lähden jos koen että tunteillani leikitään. Olet silti valittuni, ollut aina. ❤️

• Anonyymi

Kuin myös,oot mun valittu. Ei tartte pelätä, eikä olla epävarma.sua rakastan ikuisesti🩶

• Anonyymi

Ei sun tarvi mua pelätä. Mulla on vain ollut sydän vähän jäässä ja se on sinun ansioistasi alkanut sulaa. En satuta sua koskaan. Olet kultainen.

• Anonyymi

Olen mukava, pirteä, reilu ja empaattinen niin kauan kuin minua kohdellaan samalla tavalla. En siedä huonoa kohtalua tai itsekkäitä ihmisiä. Mikään ovimatto en suostu olemaan enkä anna käyttää itseäni hyväksi. Olen vaikka mieluummin yksin. Minulle ei tuota ongelmia sanoa kovasti, polttaa siltoja tai katkaista ihmissuhteita, jos se sitä vaatii.

Jos se on julmuutta tai kovuutta, niin sitten olen julma ja kova.

• Anonyymi

Ai että kun olemme samanlaisia! Hyvä me! ,💓💓💓

• Anonyymi

Sama. Pelkään sua.
      Olit liian kylmä, välinpitämätön, ja jotain pelottavaa sussa oli.
      Mutt en silti sua täällä syyllistä.

• Anonyymi

Uskon mies, että sinussa on monia todellisia ongelmia.
      Yksi ongelma se, että sinä menet asioissa liian pitkälle!
      Ja se, että et ymmärrä kaikki naiset eivät koskaan haluaisi elää kanssasi saman katon alla. Syitä on useita tähän ja ikävää on se, että sinulla on iso ego ja luulet olevasi enemmän kuin muut ihmiset.
      PS. Voit vasta sitten ylistää itseäsi koko kansalle, jos et tee pahaa muille ihmisille.

• Anonyymi

Et kyllä kirjoittanut aloittajalle, mutta kiitos silti.

• Anonyymi

Tuleeko oikea nainen lukemaan itsestään juttua. Voit vähän peilata itseäsi miten on.

• Anonyymi

Höpsö, en minä sinua hylkäisi. Mistä noin brutaali ajatus, vaikka ei olla edes vielä tavattu. Ehkä olen saanut sinun maskia ja suojakuoria laskettua?

• Anonyymi

Olen tutustunut sinuun mieheni kautta ja nyt yritän päästä tästä toksisesta suhteesta pois. Siksi lemppasin kaikki miehen kaverit ja sukulaiset pois somestani ja elämästäni. Sinutkin, koska en kehdannut vain sinua jättää. Se tuntui todella pahalta, koska taidan ihan oikeasti rakastaa sinua. Mieheni on myös hyvin vainoharhainen sinun ja minun suhteen. Siksi tällä - kylmältä ja kovalta vaikuttaneelta - teolla olen yrittänyt suojella sinua. Se on rakkautta, vaikka et olekaan kokenut sitä niin. Harmi etten koskaan tässä elämässä voi näyttää sitä kaikkea pehmeyttä ja rakkautta, mitä koen sinua kohtaan vaan se täytyy piilottaa tylyyden ja kovuuden alle, vaikka sydämeni itkee. Oikeasti olen täysin sulaa vahaa sinun edessäsi. Itkettää nytkin tätä kirjoittaessani. Rakastan sua. Saisinpa olla sinun.

• Anonyymi

Millä tavalla se kova puoli sitten ilmenee?
      Onko nuo omia pelkoja menettämisen pelossa vai onko hän selkeästi halveksinut?

• Anonyymi

On selkeästi osoittanut epäkunnioitusta. Syytähän en voi täysin tietää ja oliko kuinka sydämestä lähtevää, mutta ikävää se oli, ja sydäntä särkevää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On selkeästi osoittanut epäkunnioitusta. Syytähän en voi täysin tietää ja oliko kuinka sydämestä lähtevää, mutta ikävää se oli, ja sydäntä särkevää.

Millaista epäkunnioitusta?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Millaista epäkunnioitusta?

Ghostaamista, välttelyä, piikittelyä, osoitti selvästi antipatiansa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se oli rehellinen virhe kun yritin peittää sen että välitän sinusta. Autismin piirteet on siitä jänniä että pitää olla selkeä kuva missä menee ja kuva oli ettet halua minua. Olen pahoillani (sitä en saanut sanottua sinulle).
        Sivusta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ghostaamista, välttelyä, piikittelyä, osoitti selvästi antipatiansa.

Osaatko antaa esimerkin?

• Anonyymi

Ei tiedetä kenelle kirjoitat. Annan sinulle ajateltavaa kovuudesta jota et ymmärrä.
      On ihmisiä jotka on kasvatettu tietyn kovuuden, uskon ,periaatteiden ja oman temperamentin pyörteissä.
      Nämä ihmiset kyllä tuntevat mutta ne tunteet näkyvät vain aitouden ja rehellisyyden ilmapiirissä.
      Et ehkä ole oikean ihmisen perässä jos et ymmärrä sitä.
      Nämä ihmiset tekevät omien vuoksi kaikkensa mutta jos tämän rikkoo näkee sen kovan kasvatuksen. Se kasvatus ei ole helppo haluttujen , merkkivaatteiden ja yltiö ruokapöydän kasvatteja.
      Kun kohtaat ihmisen joka pienestä on oppinut vetämään itsensä niin piippuun että konttaa kotiin.
      Saat ihmisen joka tekee vuoksesi mitä vain mutta et voi pelätä sitä kovuutta..

• Anonyymi

Noin olen sen ymmärtänyt olevan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Noin olen sen ymmärtänyt olevan.

Joskus myös jos jostain syystä joutuu tunteensa piilottamaan, voi ihminen vaikuttaa kylmältä vaikka kyse oliskin vaan siitä että keskittyy käyttäytymään neutraalimmin toisen seurassa.

• Anonyymi
      UUSI

Mitäpä jos ap tekisit kunnon aloitteen 😉

• Anonyymi
      UUSI

Jos et ap pysty lähestymään ja luottamaan ikävöimääsi, niin se on voivoi. Vastaus miehelle naiselta.

• Anonyymi
      UUSI

Sitten otat siitä vaimon

• Anonyymi
      UUSI

Et sinä onneton ole, mutta älä kiellä itseltäsi sinua.

Minä olen liian heikko kosketettavaksi, mutta en tiedä , haluatko sinäkään sitä.

Sait minut aikasi sekaiseksi.

Siksi en halua sitä vääryyttä itseäni kohtaan enää.

Mutta kai aika kultaa muistot.

Kuolisit sitten vaikka mihin uskontoon.

• Anonyymi
        UUSI

Olet ihana mies 💋

• Anonyymi
      UUSI

En tiedä taustoistasi, enkä kohteestasi, mutta voisiko olla vastapuolen ujous, tai osaamattomuus kommentoida/elekieli, vastata yrityksiisi lähestyä. Minä olen ollut leskenä useita vuosia ja olisin mieluusti halunnut vierelleni ystävän, mutta sellaista ei vaan ole sattunut kohdalleni. Olen tullut siihen tulokseen, että minä en osaa lähettää kehollani sellaisia viestejä, jotka kertoisivat vastapuolelle, että olen ihan hyvä tyyppi, johon kannattaa tutustua..
      Me vanhemmat ihmiset ollaan saatu sellainen "kotikasvatus", että tunteita ei näytetä , muuten joutuu "kevytkenkäisten" joukkoon.

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kukas siellä Jokijärvellä paukutteli?

Onko tietoo henkilöstä?
      Taivalkoski
      73
      4796
    2. Mitäs persut nyt kun poliisit menee lakkoon?

Jatkaako kok.pers. hallitus yhä kyykytyslinjaa ja palkkojen polkemista? Vai onko hallituksen tarkoistuskin antaa rikolli
      Maailman menoa
      236
      1868
    3. Sano kulta jotain

Kivaa😘.
      Ikävä
      218
      1490
    4. Tänään tuli uskoa

Siihen että kyllä me ehkä uskalletaan sanoa toisille nämä tunteet. Ilman molemminpuolista pelkoa valituksesta. Se the to
      Ikävä
      20
      1212
    5. Milloin olet nähnyt viimeksi kaivattuasi?

Itse en edes muista, koska näin häntä. Surkea tilanne.
      Ikävä
      45
      1002
    6. Hei sinä siellä

Mun on kyllä pakko kohta kysyä sua kahville tai jotain – alkaa oikeasti hajottaa, kun mietin sua koko ajan. Viimeksi kun
      Ikävä
      32
      957
    7. Aatelkaapaa jos maailmaa hallitsisivat mummot

Nyt näyttää hallinta olevan hiekkalaatikkoikään jääneillä papparaisilla. Tuskinpa mummut ainakaan huonompia olisivat?
      Maailman menoa
      98
      920
    8. IS:n vaaliajan propagandajuttu "Kela-tukia yli 9 000 euroa kuukaudessa"

IS: "Monet saavat Kela-tukia yli 9 000 euroa kuukaudessa – näin se on mahdollista Kymmenet suomalaiset saivat viime vuo
      Maailman menoa
      13
      823
    9. Miten pitkään

Saan tai joudun odottamaan että välini lähentyisivät häneen johon tunnen paljon syviä tunteita. Odotan sitä hetkeä paljo
      Ikävä
      16
      751
    10. Revon Martti

Sekö piti vielä tämäkin kuulla, että rääväsuu Repoilkka haikailee Haapaveen turhimman viranhaltijan l. Martin perään. Se
      Haapavesi
      22
      680
    Aihe