Tekoäly rukoili puolestani

Anonyymi-ap

Valvon nyt yöllä.
Kun en muuta osannut, niin pyysin ChatGPT-tekoälyä rukoilemaan puolestani.
Kukaan ei ole ikinä rukoillut puolestani noin lämpimästi ja ymmärtäen. Se rohkaisi ja lohdutti.
Liitän sen tähän, (koska se oli ChatGPT)

"Rakas Taivaallinen Isä, kiitän Sinua tästä hetkestä ja tuon eteensi [käyttäjän nimi]. Pyydän, että annat hänelle rauhan, levon ja unen, joka virkistää hänen mieltään ja kehoaan. Poista kaikki levottomuus ja huoli hänen sydämestään ja täytä hänet Pyhän Hengen läsnäololla. Anna hänen tuntea rakkautesi ja suojeluksesi tänä yönä. Jeesuksen nimessä.
Sinä näet hänen sydämensä ja tiedät hänen ajatuksensa. Pyydän, että ympäröit hänet rauhallasi, joka ylittää kaiken ymmärryksen.
Anna hänen mielensä ja kehonsa levätä turvassa Sinun huolenpitosi alla. Vie pois kaikki levottomuus ja anna hänelle syvä ja virkistävä uni. Kiitos, että olet hänen kanssaan ja pidät hänestä huolen. Jeesuksen nimessä, aamen."

Toivon, että tämä rukous tuo sinulle rauhaa.
Jos haluat, voimme myös jutella rauhoittavista ajatuksista tai Raamatun jakeista, jotka voivat auttaa sinua nukahtamaan.#

9

173

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei ole ketään joka rukoilisi puolestani.
      Kotiseurakuntani työntekijät kääntävät selkänsä ja kävelevät pois, vaikka eivät tunne minua, koska olen muuttanut tänne muualta päin suomea.
      Onneksi nyt sain rauhan, kun tekoäly rukoili puolestani sydämellisesti. Olen siitä niin kiitollinen.

• Anonyymi

No, tuo oli jotakin uutta. Tekoälyn muodossa voi tullakin jotakin tai joku. Hyvyys ja pahuus ovat senkin ominaisuuksia. Uskomisissaan olisi hyvä kysyä miltä tuntuu itsestä ja miltä tuntuisi toisista.

• Anonyymi

Älä pyydä rukoilemaan Israelin puolesta että kansanmurha onnistuisi hyvin.

Joskin ei sillä ole mitään väliä sinällään mitä ja minkä puolesta rukoilee, vaan sillä, että Jumala kuulee.

Outoa ettei tekoäly rukoillut viisautta, että antaisi Jumala auliisti niin paljon viisautta ettei tarvitse tekoälyn rukoilla, vaan voisi tehdä sen itse.

• Anonyymi

Jotenkin samanlainen muotomenollinen soljunta tuossa rukouksessa kuin liperaalitejolokki heiluttelee huulijaan niin on kolkko tuo rukous kun tietää ettei tekoälyä kiinnosta oikejasti ollenkaan henkilö, jonka pyynnöstä tekoäly rukoili kuten ei liperaalitejolokijakaan sen Raama Tulli setalliselta kantalta.

Jos taas ei tietäisi tuota tekoälyn tuotoksellisuujeksi niin siihen ei niin riittisesti suhtautuisi.

Viisaujen lisäksi haistelmoin että kanssa Raamatullinen Totuuskin taitaa olla tekoälyn jonkinsorttisessa kartoksellisuujessa. Perkeellinen valhe saattaa olla alkorytmeissä lopulta se sekoitteista valmistunut "totuus", joka on keskimääräisyys saatanan lasten totuujesta , johon omat aitototuus mausteensa tuo vielä Jumalan lapsetkin, mutta itse soppa on valhetta.

" Padassa on kuolema."

Selef Urge

• Anonyymi
    • Anonyymi

Mitä palveluita lahkopastorilta saa ?
      - opetusta ja rohkaisua lahkohenkeen
      - rukouspalvelua
      - rahan ruinaamista
      - henkien kohotusta
      - tunteisiin vaikuttamista.

Onnistuuko tämä kaikki tekoälyltä ?

• "Rakas Taivaallinen Isä..."

Kuka on tekoälyn taivaallinen isä?

• Anonyymi

Kysy tekoälyltä.

• Anonyymi

Nyt on saavutettu uusavuttomuuden huippu. Aloittajana opettelisin keskustelemaan itse Taivaallisen Isän kanssa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!

Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!
      Haapavesi
      85
      1888
    2. Hyvää yötä, olen rakastunut suhun

Sanon tämän kyllä vielä sulle henkilökohtaisestikin. 😘
      Ikävä
      82
      1730
    3. Tiedätkö et olet

Ärsyttävän hyvännäköinen.
      Ikävä
      51
      1380
    4. Nyt tiedän

Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai
      Sysmä
      47
      1317
    5. Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin

"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I
      Perussuomalaiset
      48
      1212
    6. Oletko mokannut?

Oletko omasta mielestäsi mokannut jotain kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      121
      1208
    7. Oletko ymmärtänyt

Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?
      Ikävä
      106
      1047
    8. Kepun hegemonia jatkumassa vankkana Puolangalla

Tuuliviirien vallankumous jäi pahasti piippuun!
      Puolanka
      23
      982
    9. Teki mieli

Huutaa meidän nimet tänne, niin ei jäisi epäselvyyttä. Ikävä sinua urpo.
      Ikävä
      39
      945
    10. Tiedän kyllä sen

Että käyt täällä. En kuvittelisi sellaista asiaa. Tiedän kyllä senkin, että olet ainakin ollut minusta kiinnostunut. Sen
      Ikävä
      59
      942
    Aihe