Taksialan ongelmat ovat kaikkien tiedossa. Myös mamujen luvaton toiminta on kaikkien tiedossa.
Miksi mamut ovat Perussuomalaisten mielestä suomalaisia ylempänä ja saavat tehdä mitä vain.
Perussuomalainen ministeri ei ole reagoinut laittomuuksiin millään tavoin.
https://valtioneuvosto.fi/ministerit/-/min/orpo/liikenne-ja-viestintaministeri
Onko mamut Perussuomalaisten erityissuojeluksessa
7
154
Vastaukset
- Anonyymi
Virkapellet ovat onnetonta roskaväkeä. Eivät valvo lakien noudattamista, vaan rikkovat niitä itse.
- Anonyymi
Perussuomalaiset vapauttivat taksialan Keskustapuolueen kanssa (lue: Sipilä/Berner)
Joten onko ihme että mamut valtaavat alaa. - Anonyymi
Ovatko Perussuomalaiset peräkamarinpojat mamujen erityisessä suojeluksessa?
Joutuu noin kysymään, kun peräkamarinpojat keskittyvät mamujen panetteluun. Mamujen, jotka tekevät niitä matalapalkka-alan töitä, joita peräkamarin persut eivät suostu tekemään palkan pienuus tekosyynä, kun aika heiltä menee Kelan päivärahoilla elellen somessa mamujen haukkumiseen. - Anonyymi
SUojelusta en tiedä, mutta paljon muuta ei Persujen mielissä liiku kuin matu, mamu jne.... sitä hoetaan ja jauhetaan kaiket aikaa ja yritetään laittaa kaikki heidän syyksi.
- Anonyymi
Kaikki on heidän syytään poliisin rikostilastojen mukaan.
- Anonyymi
Ainakin isojen välitysyhtiöiden lemmikkejä ne ovat. Niiden välittämiä ajojahan ne ajelevat.
- Anonyymi
Menevällä ei ole varmaankaan ainuttakaan suomalaista kuskia.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2008950
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k265478- 534651
- 894447
- 593609
- 513356
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.663283Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262856Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv502712- 432611