Onko kukaan aatellu miten Halla aho muuttui ääni kellossa aikanan kun oli ollut jossain reissulla jolta palattuaan ei vaikuttanut enää samalta henkilöltä, kuin ois Klooni vaihdettu tilalle ja huhtasaarikin oli muistaakseni joskus aiemmin toisenlainen, kuin nykyinen Huhtis. Voi olla eroa ulkonäöissä nykyisiin jos joku tutkisi asiaa. Niinhän se Tsoe Piden:kin on ulkonäkö muuttunut sitten alkuperäisen
ja se on ihan todistettua faktaa. Toinen taktiikka on laittaa Persu, tai muu keskelle salaisen aivopesuhuoneen lattiaa olevan aivopesulaitteen päälle seisomaan ja sitten säädellään kaikenlaisia säätimistä huohotusta kovemalle ja milloin mitäkin sädetystä laittavat päälle.
Ja sitten on se tuttu ja turvallinen lahjomalla käännyttäminen hillotolpille tm..
Vaihtuneet persoonat persuissa...?!
6
100
Vastaukset
- Anonyymi
Hillotolppa on monta Persua hiljentänyt.
Hallitusvastuulla on hintansa joka on Persuille nyt äärimmäisen kova.
Puolue on valunut jo 10:n %:n tuntumaan.
Minä syljen kaikille puolueille koska olen rasisti ja vastustan tätä paskaista demokratiaa joka on vienyt maamme konkurssiin.- AnonyymiUUSI
Nyt kenties päästiin sitten asiaan.
Sinä siis et kannata demokratiaa, ainakaan sellaisena kuin se on Suomessa.
Millaista valtiomuotoa sä sitten kannatat?
Anarkiaa?
Plutokratiaa?
Authoritarismia?
Kleptokatiaa?
Totalitarismia?
Kerro toki omin sanoin. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Nyt kenties päästiin sitten asiaan.
Sinä siis et kannata demokratiaa, ainakaan sellaisena kuin se on Suomessa.
Millaista valtiomuotoa sä sitten kannatat?
Anarkiaa?
Plutokratiaa?
Authoritarismia?
Kleptokatiaa?
Totalitarismia?
Kerro toki omin sanoin.Minä kannatan sellaista valtiomuotoa jossa puhumisesta ei saa palkkaa tai diagnooseista jos ei pysty korjaamaan tai parantamaan.
- Anonyymi
Moni uutistenlukija on näyttänyt vähän oudoilta.
- AnonyymiUUSI
Jussilla on nykyään sellaiset vilkkuluomet silmissänsä kun oikein tarkasti katsoo. Vaihdokki hän on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 51322257
Milloin olet nähnyt viimeksi kaivattuasi?
Itse en edes muista, koska näin häntä. Surkea tilanne.1552663IS:n tiedot: Ammuskelu kylätalolla Taivalkosken Jokijärvellä. Silminnäkijä kertoo hurjasta hetkestä
IS:n tiedot: Ammuskelu kylätalolla Taivalkosken Jokijärvellä – silminnäkijä kertoo hurjasta hetkestä Aseena oli ollut371560Ketjusta poistettu kysymys Kepujen puheenjohtaja Janne Mäkiselle
Vastaanpa Janne Mäkinen nyt tähän kysymykseen,että onko kepujen kuntavaaliehdokkaana yhä kuntavaaliehdokas,joka on poist541484Miten pitkään
Saan tai joudun odottamaan että välini lähentyisivät häneen johon tunnen paljon syviä tunteita. Odotan sitä hetkeä paljo251226- 941200
Olemme myös
voimakkaasti tuntevia ja seksuaalisia. Olen päivä päivältä varmempi tästä ja haluaisin enemmän. Tunteeni ovat kypsyneet711185Vihdoinkin nimet ja puolueet esillä!
Kiitos Ilkka lehti tänään 22.03. 2024 artikkelista sivu 8. Nyt tiedän, mitä olen epäillyt. Mukana on lähinnä kepuja ja351110- 131081
- 44898