Onkohan työnantaja tietoinen miespuolisen aktiivivaikuttajan kiireistä?
POP Ylivieskan aktiivivaikuttaja
15
2100
Vastaukset
- Anonyymi
Kaikkihan ne tietää Jonnen jorinat...
- Anonyymi
Olikohan hänellä jotain ongelmaa edellisessä työpaikassa?
- Anonyymi
Ilmeisesti häiriökäyttäytymistä työkavereitaan kohtaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ilmeisesti häiriökäyttäytymistä työkavereitaan kohtaan.
Ne tahtoo tuollaiset luonteenpiirteet olla pysyviä eli sääliksi käy uusia työkavereita.
- Anonyymi
No ilmankos...
- Anonyymi
Siis onko ollut jo aiemmin jotain häikkää?
- Anonyymi
Onko tämä sama mies, joka arvostelee somessa maataloustukia?
- Anonyymi
On sama Jonne, joka ei arvosta meitä tuottajia. Ei taida kaveri ymmärtää, kuka sen palkan maksaa. Ja on yllättävää, ettei työnantaja puutu sen tekemisiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On sama Jonne, joka ei arvosta meitä tuottajia. Ei taida kaveri ymmärtää, kuka sen palkan maksaa. Ja on yllättävää, ettei työnantaja puutu sen tekemisiin.
Maksava asiakas maksaa palkan ;)
- Anonyymi
Ai maksaako maataloustuet palkan jonnelle
- Anonyymi
Joten palkansaajat ja yrittäjät maksaa tuet veroissaan josta maksetaan maataloustuet. Joista maksetaan jonnen tulot. Kuullostaa Neuvostoliitolta. Ja sitä ei ole . Mutta Suomen järjestelmässä se pyörii eu.sta huolimatta
- Anonyymi
Höpö höpö
- Anonyymi
Osoittaa sijoitusvirkailijalta suurta harkitsemattomuutta kun kirjoittelee someen mitä sattuu. Vaan enpä tarvitse enää jatkossa kyseisen herran palveluita.
- Anonyymi
Mites sen alkon käyttö ,kännissäkö kirjoittelee
- Anonyymi
Ei tässä ole mitää uutta, "aktiivivaikuttajan" maalitukset ja tekemiset ovat olleet laajan joukon tiedossa jo pitkän aikaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anniina Valtonen tilittää - Potkut avasivat sanaisen arkun: "Ainut asia elämässä..."
Suosikkimeteorologi ja Puoli seitsemän -ohjelmasta tuttu Anniina Valtonen elää uutta vaihetta elämässään. Ylen muutosneu1093253Purraa riepoteltiin kuin märkää rättiä...
...Purra vastaukset olivat pelkkää persujargonia, hermotkin kärähtivät hänellä pari kertaa. Arvosanaksi jäi nolla näistä5202654- 891693
Vaikka pidät minua
Herkkänä ja kilttinä niin tiedät että olen vahvaa tekoa. Vaikka mitä tapahtuisi niin yleensä selviän. Lähes aina. Nyt on501356Nainen, tilanne on nyt tämä
että olen pyristellyt irti vahvoista tunteista sinuun, ja alku on näyttänyt hyvältä. Olisiko viikko jo taisteltu. Vielä821294Ellen Jokikunnas paljastaa - Näin Ralph-poika, 8, vaikuttaa Italiassa asumiseen: "Jos jossain..."
Miten käy Italiassa asumisen tulevaisuudessa? Ellen Jokikunnas ja Jari Rask remontoivat unelmiensa kodin Italiaan ja sa151072- 84993
- 35986
Sheikki Laakso puolustaa poikaansa ja ilmeisesti tunnustaa itse nuorena syyllistyneensä samaan
Perussuomalaisten kansanedustajan Sheikki Laakson poika Nico Laakso on persujen kuntavaaliehdokas Kouvolassa ja aluevaal90935- 71871