Tosiaan aivan helposti siedettävää selkäkipua kun syö varsinkin suolaista ruokaa. Mutta tosiaa se kestää 15 min ja häviää salaa. Vaikka syön edelleen, se ei jatka kipuilua.
Kun syön sängyssä, selkä kipeytyy heti ja paranee pian. On lyhytaikaisesti.
3
157
Vastaukset
- Anonyymi
Taitaa johtua enemmänkin siitä, että syöt sängyssä.
Siellä ei ole paras asento syömistä varten, paras ateriointiasento olisi pystyasento, istuviltaan selkä suorassa.
Miksi syöt sängyssä ? Oletko vuodepotilas, vai huvikseenko sängyssä syöt ?- Anonyymi
Olen aivan reipas ja ulospäin terveenoloinen, tänään jo ulkona tullut 5600 askelta.
Olen syönyt sängyssä useita kymmeniä vuosia, haluan rentoutuen täydellisesti, sen vapaa-ajan mitä on. TV on katonrajassa ja tietsikka "vatsan päällä telineessä.. Viimeksi oli 15 vuotta työpaikka, jossa söin makuuasennossa ilta ja yövuorossa.
Se on tapa rentoutua, en tarvi kaljaa tai alkoa.
Kipu tulee tosiaan syödessä vähänkin suolaista ruokaa. Kyllä se kai aina tulee, mutta sänkyssä sen levossa huomaa niin selvästi. On selän keskellä ja tai navan seudulla oikealla.
Syksyllä kun söin tavallista ruokaa joutui ottamaan magnesiumia jalkojen lihsakramppauksen takia usein. Nyt ei kamppaile
Munuaishuttua epäilen, mutta ei vielä ole saanut vahvistusta.
.
Selkä ei ole koskaan kipeä, aamullakin noustessa aivan veryttelemättä notkea.
Yleensä syön lähes suolatonta ruokaa. Salaatti, 750g vrk, kananfilee, heraproteiinia, mustikkaa, vehnäjauhoja + sokeria. Mandariinia, - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen aivan reipas ja ulospäin terveenoloinen, tänään jo ulkona tullut 5600 askelta.
Olen syönyt sängyssä useita kymmeniä vuosia, haluan rentoutuen täydellisesti, sen vapaa-ajan mitä on. TV on katonrajassa ja tietsikka "vatsan päällä telineessä.. Viimeksi oli 15 vuotta työpaikka, jossa söin makuuasennossa ilta ja yövuorossa.
Se on tapa rentoutua, en tarvi kaljaa tai alkoa.
Kipu tulee tosiaan syödessä vähänkin suolaista ruokaa. Kyllä se kai aina tulee, mutta sänkyssä sen levossa huomaa niin selvästi. On selän keskellä ja tai navan seudulla oikealla.
Syksyllä kun söin tavallista ruokaa joutui ottamaan magnesiumia jalkojen lihsakramppauksen takia usein. Nyt ei kamppaile
Munuaishuttua epäilen, mutta ei vielä ole saanut vahvistusta.
.
Selkä ei ole koskaan kipeä, aamullakin noustessa aivan veryttelemättä notkea.
Yleensä syön lähes suolatonta ruokaa. Salaatti, 750g vrk, kananfilee, heraproteiinia, mustikkaa, vehnäjauhoja sokeria. Mandariinia,Kannattaisiko kokeilla syömistä istuma-asennossa selkä suorassa ?
Sillä tavalla pystyt testaamaan, johtuuko kivut asennosta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En minä kyllä enää odota sinua
Olet siellä sen harmaan kanssa. Niin, annoit minun nähdä lämpimät tunteesi siitä huolimatta. Se merkitsi kyllä paljon. O442247Kehutaan vaihteeksi Perussuomalaisia
Perussuomalaiset ovat olleet melkoisen lokakampanjoinnin kohteena, vaikka ovat saaneet paljon hyvää aikaiseksi. Nyt on312054Joka kolmas työtön on työkyvytön
Viime vuonna työnhakuvelvoitteen ulkopuolella oli noin kolmannes työttömistä työnhakijoista. Huhheijaa, mihin suomalais1971599Jos joku luulee että kaikki käy
Sanon vain tämän. Minun kanssani ei neuvotella. Minun kanssani eletään tasavertaisesti. Jos se on liikaa, niin ovi rinn651579Sakin hivutus - ilmiö
Miten tuollainen tuollainen ilmiö kuin ”sakin hivutus” syntyy? Mitä syitä ilmiön syntymiseen tarvitaan? Onko sakissa jok841359Roiskeläpät takaisin niin alkaa lasit kestämään
"Tuulilaseja hajottava talvi-ilmiö on ehkä ratkennut" Tämän päivän autoissa kun on esimerkiksi vanhempaa autokalustoa s01320Ei ole rohkeutta tulla jututtamaan
Voidaan me nähdä ja tervehtiä, sitäkin harvoin, mutta iso kynnys on edes mennä lähelle ja kysyä kuulumisia. Ymmärrät var81271- 141255
Julkinen saunatilanne Haapavedellä, tämä on täyttä paskaa!
Eilen Haapaveden uimahallin saunassa koettu tilanne oli täysin käsittämätöntä ja helvetin järkyttävää. Ladyboy harjoitti191204- 151151