Kulkaa, miksi se mies tuo sen thai naisensa tai venakko naisensa tänne, miksei suomalainen mies muuta sinne????
Aina tääl vaan kysellään miksei suomalainen nainen muuta Turkkiin tai johonkin muuhun valtioon??
MIEHILLE KYSYMYS?
15
2605
Vastaukset
- xxx
six kun saa muut suomalaiset juntit kateellisex...
- Jermu
Molempien pitää palata Suomeen töihin, että saa maksettua toisenkin elatuksen.
Nainen raahaa sen ulkomaan uroon täyshoitoon ja saman tekee mies itätyttöjensä kanssa.
Ei siellä toisessa maassa tuo kumppani ala tulokasta elättämään, mutta Suomalainen taitaa olla vähän hölömö....- ole sen kummempi
No ihan sama se on muillakin, väitätkö että thai nainen tulee tänne töihin?
Ehkä thai hierojiksi!!
Tunnen paljon tummia miehiä töissä täällä (en puhu somaleista). - nuu naa noi
ole sen kummempi kirjoitti:
No ihan sama se on muillakin, väitätkö että thai nainen tulee tänne töihin?
Ehkä thai hierojiksi!!
Tunnen paljon tummia miehiä töissä täällä (en puhu somaleista).En kyllä thaivaimoa laiskaksi voi moittia ,viime poimi marjoja n 2000€ edestä ,ei siellä metsässä juuri suomalaisia näkynyt turkkilaisista ja somaleista puhumattakaan....
- en kerkee
nuu naa noi kirjoitti:
En kyllä thaivaimoa laiskaksi voi moittia ,viime poimi marjoja n 2000€ edestä ,ei siellä metsässä juuri suomalaisia näkynyt turkkilaisista ja somaleista puhumattakaan....
Kiva kun oli marjastamassa, mutta kun minä en kerkee kun on vakituinen työpaikka. Ja paljon töitä.
Muuttaisin vaikka heti Thai naiseni luokse jos
se vain olisi mahdollista.
Minulla on kuitenkin työni Suomessa enkä varmasti
saa Thaimaasta sellaista työtä jolla pystyisin
elättämään itseni ja naiseni perheen.
Haaveissa on että 10 vuoden sisällä muutan sinne
ja meillä on oma pieni ruokapaikka jota sitten
yhdessä pyöritämme.
Jos joku voi tarjota minulle Thaimaasta sellaista
työtä jolla siellä elättää perheen niin enpä
kovin kauan asiaa mieti :-)- falle
Juuri näin.
Mikä siinä on niin vaikeaa tajuta, että ei täällä kekkoslovakiassa yhtään ketään huvittaisi olla. Mutta kun nyt vaan jonkin aikaa on PAKKO!
Älkää huoliko hyvät sisaret. Kyllä täältä vielä lähdetään ja toivottavasti ennemmin kuin myöhemmin. - nuu naa noi
falle kirjoitti:
Juuri näin.
Mikä siinä on niin vaikeaa tajuta, että ei täällä kekkoslovakiassa yhtään ketään huvittaisi olla. Mutta kun nyt vaan jonkin aikaa on PAKKO!
Älkää huoliko hyvät sisaret. Kyllä täältä vielä lähdetään ja toivottavasti ennemmin kuin myöhemmin.Olkaa huoletta naiset ,muutan heti kun se on mahdollista . Ja jätetään teidät tänne sohjolaan jupisemaan ..Vaikka Isaniin riisiä viljelemään ja jotain puuhastelemaan kyläläisten kanssa....
- patista!
En mä muuten patista, mutta kuin täällä on ihan sama asia sanotaan naisille, muuttakaa turkkiin tai jonnekin muuhun vastaavaan.
Ihan samat asiat naisilla täällä on, työ, asunto, lapset, perhe, sukulaiset jne.
- JapanilaisenMies
Hmm...jos vaikka nainen haluaa tulla Eurooppaan vähäksi aikaa? Onhan tämä varsin eksoottinen paikka Aasiasta katsottuna, joskin vähän köyhä. (`_´)
Mutta älä huolehdi emmeköhän mekin jossain vaiheessa lähde takaisin itään. (^_^)- thaimaalaisen nainen
Älä huoli, joistakin aasialaisista maista katsoen olemme suorastaan miljonäärejä. Japani on asia erikseen, ja tunnen jopa muutaman heistä. Kun japanilaiset ystäväni saapuivat Suomeen, he jopa ihmettelivät miten kaikki on halpaa ja tylsää.. mutta thaimaalaisten ystävieni mielestä kaikki täällä on hyyyvin kallista. Ja tietysti tylsää. Eksotiikkaa sekin.
- JapanilaisenMies
thaimaalaisen nainen kirjoitti:
Älä huoli, joistakin aasialaisista maista katsoen olemme suorastaan miljonäärejä. Japani on asia erikseen, ja tunnen jopa muutaman heistä. Kun japanilaiset ystäväni saapuivat Suomeen, he jopa ihmettelivät miten kaikki on halpaa ja tylsää.. mutta thaimaalaisten ystävieni mielestä kaikki täällä on hyyyvin kallista. Ja tietysti tylsää. Eksotiikkaa sekin.
Näinhän se menee. Mutta kuten sanoin/sanoit täällä Euroopassa on Aasiasta katsottuna varsin eksoottista elää ja olla. Joten täällä on ihan mielenkiintoista elää jonkin aikaa.
Suomessa on kai parasta luonto. Mutta jos se ei ole kiinnostuksen kohteena niin sitten kyllä tylsyys iskee helposti, varsinkin kun muu Eurooppa mihin verrata on niin kovin lähellä.
- kommentoi
Itse aion kyllä aikanaan muuttaa Thaimaahan, kunhan sijoitukset on tarpeksi tuottavat..eläkepäivät pois Suomesta, sen olen päättänyt aikoja sitten.. Kohta lunta pyryttää ja pakkanen paukkuu..kyllä se ahistaa..
mut työt ensin ja bisnekset luistaa, eli kerätään rahat talteen ja sit lämpimään loikoilemaan..toki sukuloimaan haluaisin jo nyt, mut kesää on jäljellä ja ehkä talvella..?? kuka ties??- minä
Itse nautin niin Suomen ihanasta kesästä kuin ihanasta talvestakin, vesisateista, ukkosesta ja auringonpaisteesta.. Toki voin lähteä talveksi etelän lämpöön mutta kesiä ei ikinä. Elämästä pitää nauttia eikä valittaa joka hetki kurjuutta, jota ei loppujen lopuksi edes ole. Ei tarvitse ku miettiä venäjän tai muun maan katulasta niin oma elämä alkaa näyttään ihmeen hyvältä oli se millainen tahansa. Ainakin jos on yhtään järkeä päässä.. Ja jos ulkomaalaisen miehen ottaisin niin muualle en muuttaisi, joutuisi mies sitten vaikka siivelläeläjäksi.
- hannu
vaimo saa ulmailta hyvän työpaikan niin muutamme oitis. Toistaiseksi hän opiskelee ja minä työssä. Vaihdan osia mieluusti heti kun mahdollista ja muutan lämpimämpään paikkaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä411743Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1641637Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701378Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2381316Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2001214- 1281145
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3321127- 781076
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2271057Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3141057