Mun mielestä edesvastuutonta jos sairaalassa&tekussa eivät hoitajat rokota itseään

Anonyymi-ap

Mä oon kyl sitä mieltä että on edesvastuutonta jos sairaalassa&tekussa eivät hoitajat rokota itteään. En ymmärrä.

12

219

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Miksi rokotta ei tehoa

• Anonyymi

Rokote on tehokas ja turvallinen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Rokote on tehokas ja turvallinen

Paitsi ettei ole kumpaakaan.

• Anonyymi

Lue mitä FDA edellyttää rokotevalmistajien painattavan apinarokotteen Monkeybox) ohjeisiin!
      Ohjeissa lukee, että rokotettu pitää eristää 4 viikon ajaksi, eikä hän saa olla kosketuksissa rokottomattomiin, koska seurauksena saattaa olla rokottomattoman kuolema. Samoin rokotettu voi kuolla rokotteen haittavaikutuksiin.
      Montako kertaa sinulle on kerrottu, mitä siinä rokotepullon pakkauksessa olevassa ohjeessa sanotaan?
      Koronarokotteen ohjeena oli pelkästään tyhjä valkoinen parerilakana, ilman mitään tekstiä tai kuvia.
      Henkivakuutusyhtiöt ovat lakanneet maksamasta korvauksia vakuutetuille, jotka ovat ottaneet koronarokotteita. Kuolleisuuden kasvu noissa ryhmissä on ollut yli 40 prosenttia. Vakuutusehdoissa rajataan korvausten maksaminen, jos vakuutettu on osallistunut lääketieteelliseen kokeeseen.

• Anonyymi

Normaali rokotus ei ole lääketieteellinen koe!

• Anonyymi

1. Astra Zeneca. Poistettu käytöstä koko maailmassa.
      2. Vaxzevrei. Poistettu käytöstä koko maailmassa.
      3. Moderna. Kiellossa Suomessa alle 30-v. Laajasti käyttökieltoja maailmalla.
      4. Johnson & Johnson. Poistettu käytöstä koko Euroopassa.
      5. Pfizer. Ainakin osittaisia käyttökieltoja ulkomailla.

Koittakaa nyt tajuta, että ei ole juurikaan rokotteita, joita pystyy edes ottamaan.

• Anonyymi

mrna koronarokotukset:

-piti suojatatartunnalta yli 90%............ei suojannut yhtään
      -terveydenhoitoalan rokotepakko 48a perustui valheeseen
      -rokote väittämät todettiin valheeksi yksikerrallaan esim.suojaa hyvin
      vakavalta tautimuodolta väittämän kumosi lääkäri Rauli Mäkelä
      https://rumble.com/v1v4v6m-146-rauli-mkel-mist-ylikuolleisuus-johtuu.html
      -koronapassi perustui valheelliseen tietoon eriarvosti ja luokitteli ihmiset
      toimimattoman rokotteen takia.

mrna rokotusten mittavat vahingot näkyvät kansan terveydessä jokaisessa
      rokotetussa maassa esim. Suomi:
      https://sampo.thl.fi/pivot/prod/fi/avo/perus17/fact_ahil_perus17?row=diagnoosi-121105&column=aika-251317.340847.429307.510033.660839.835338.1088412.#

peittelyyn palkattiin:THL:n johtajaksi Pfizerin lääkejohtaja

Suomen hallinto ja valtamedia vaikenee kategorisesti tutkitusti todistetut Pfizerin mRNA-piikitysten kansanterveydelliset suurtuhot. Nyt Pfizerin lääkejohtaja palkataan Suomen terveysviranomaiseksi johtotehtäviin. Tällaisen pyöröoven liike on mahdollista vain todellisessa Absurdanistanissa.

”Terveyden ja hyvinvoinnin laitoksen (THL) Hyvinvointivaikuttajat-osaston uudeksi johtajaksi on valittu kliinisen kemian erikoislääkäri, dosentti Piia Aarnisalo. Hän siirtyy THL:ään Pfizerin lääketieteellisen johtajan tehtävästä. Aarnisalo on myös toiminut tutkijana Suomen lisäksi Ruotsissa ja Yhdysvalloissa”

• Anonyymi
    • Anonyymi

Hyvä rokote. Raivaa tietä maahanmuuttajille.Ich komme

• Anonyymi

Rokote on hyvä väestönvähentäjä. Iltalehdet huutavat kysymysmerkkinä, miksi nuoret aikuiset kuolevat äkisti agressiivisiin syöpiin ja muihin tauteihin.
      Lukekaa viestejä kolmen vuoden takaa. Varoitetaanko niissä edessä olevasta syöpäepidemiasta?
      Se piikkiproteiinin kiinnitysrengas on valmistettu tuotantotavalla, jossa käytetään syöpäsolun kasvugeeniä kiindyttämään valmistusta. Samaa käytettiin jo 2000-luvun alussa naisten rintasyövän lääkkeen valmistuksessa. Kaikki kokeiluun osallistuneet naiset (n. 350) kuolivat lopulta agressiiviseen syöpään, joka valtasi kaikki sisäelimet. Samoin haudattiin kokeilu ja lääketehdas korvasi omaisille silloisen ennätysumman taaloja. Nyt henkivakuutusyhtiöt eivät maksa edes vakuutetuiden korvauksia, jos heidät on koronarokotettu. Ehdot kun sulkevat lääketieteellisistä kokeiluista saadut vammat tai kuolemat korvausten ulkopuolelle. Kasvua kuolleiden määrissä on jo ollut yli 40 prosenttia yhtiöiden mukaan.

• Anonyymi

Heikkilä sittenkin oikeassa?

https://x.com/MikkoVapa/status/1736465946913526225/photo/1

• Anonyymi

Saahan sitä ihmisellä mielipiteitä olla. Itse olen täysin eri mieltä.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä kaivatussasi

Oikein häiritsee?
      Ikävä
      141
      1790
    2. Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa

Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir
      Maailman menoa
      270
      917
    3. Minä tiedän sen

Sinun ei tarvitse nainen sitä sanoa, minä tiedän jo sen.
      Ikävä
      35
      808
    4. Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?

Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.
      Ikävä
      66
      707
    5. Minkä kultakimpaleen

Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik
      Ikävä
      30
      686
    6. Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?

https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta
      Maailman menoa
      5
      654
    7. Onko kaivattusi

Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?
      Ikävä
      44
      651
    8. Helppo selvittää onko oma täällä

Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse
      Ikävä
      48
      636
    9. Hitto että tekis

Mieli saada sua
      Ikävä
      43
      610
    10. Mun veikkaus

On se, että jos/kun tavataan ja aletaan juttelemaan, tajutaan, että ollaan jotain muuta kuin kuviteltiin. Ja kupla puhke
      Ikävä
      53
      602
    Aihe