Ostaisitteko auton vaikka netistä ja joku tohelo tarvitsee kyydin paikkakunnalle missä asut ja se tällää sun ostaman auton, toimittaessaan sitä sun kotiovelle. Autoliike varmasti pesee kätensä, paska juttu.
Auto kotiovelle. LoL
2
118
Vastaukset
- Anonyymi
Ostin edellisen autoni netistä ja se toimitettiin kotiini ja samalla vietiin vaihtoautoni pois.
Ei siinä mitään ongelmaa ollut. Kauppakirjat tehtiin keittiöni pöydällä niinkuin oli sovittu.
Ostamani auto oli uusi ja vaihtoon menevän autoni kilpailutin usean eri autoliikkeen kanssa. Tai tarkemmin kilpailutin välirahan….
Seinäjoella ole iso ja tunnettu autokauppa antoi parhaan välirahatarjouksen ja se oli siinä. Itse asun Vantaalla.
Tuosta on jo vuosia ja uusi vaihtoaika alkaa olla käsillä. Ilman muuta pyydän tarjouksia myös netin kautta eri puolella Suomea olevista liikkeistäkin vaikka täällä on autokauppoja pilvin pimein. Aika rankkaa on kuljeskella eri pk-seudun autoliikkeissä pitkin pk-seutua, joten heidän kanssa olen varmasti nettiyhteydessä. Voin käydä paikanpäällä sitten kun asioista on päästy yhteisymmärrykseen… - Anonyymi
Minä haluan tarkastaa ostoehdokkaat itse ja koeajaa ne. Onneksi asun niin lähellä pääkaupunkiseutua, että liikkeitä ja autoja löytyy valittavaksi saakka.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun493311Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko5412033Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei171950Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia
jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si821907- 201568
Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo431508- 281376
Millainen kaivattusi luonne on?
Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?901349Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.
Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.1281277UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista LPR:ssa
Ilta-Sanomissa oli uutinen. Metsäyhtiö UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista Kaukaan-tehtaalla Lappeenrannassa1131195