Ostaisitteko auton vaikka netistä ja joku tohelo tarvitsee kyydin paikkakunnalle missä asut ja se tällää sun ostaman auton, toimittaessaan sitä sun kotiovelle. Autoliike varmasti pesee kätensä, paska juttu.
Auto kotiovelle. LoL
2
105
Vastaukset
- Anonyymi
Ostin edellisen autoni netistä ja se toimitettiin kotiini ja samalla vietiin vaihtoautoni pois.
Ei siinä mitään ongelmaa ollut. Kauppakirjat tehtiin keittiöni pöydällä niinkuin oli sovittu.
Ostamani auto oli uusi ja vaihtoon menevän autoni kilpailutin usean eri autoliikkeen kanssa. Tai tarkemmin kilpailutin välirahan….
Seinäjoella ole iso ja tunnettu autokauppa antoi parhaan välirahatarjouksen ja se oli siinä. Itse asun Vantaalla.
Tuosta on jo vuosia ja uusi vaihtoaika alkaa olla käsillä. Ilman muuta pyydän tarjouksia myös netin kautta eri puolella Suomea olevista liikkeistäkin vaikka täällä on autokauppoja pilvin pimein. Aika rankkaa on kuljeskella eri pk-seudun autoliikkeissä pitkin pk-seutua, joten heidän kanssa olen varmasti nettiyhteydessä. Voin käydä paikanpäällä sitten kun asioista on päästy yhteisymmärrykseen… - Anonyymi
Minä haluan tarkastaa ostoehdokkaat itse ja koeajaa ne. Onneksi asun niin lähellä pääkaupunkiseutua, että liikkeitä ja autoja löytyy valittavaksi saakka.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?841679- 851212
- 1101113
- 66880
- 102861
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56808- 47721
- 36712
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47661- 33643