Auto kotiovelle. LoL

Anonyymi-ap

Ostaisitteko auton vaikka netistä ja joku tohelo tarvitsee kyydin paikkakunnalle missä asut ja se tällää sun ostaman auton, toimittaessaan sitä sun kotiovelle. Autoliike varmasti pesee kätensä, paska juttu.

2

105

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ostin edellisen autoni netistä ja se toimitettiin kotiini ja samalla vietiin vaihtoautoni pois.
      Ei siinä mitään ongelmaa ollut. Kauppakirjat tehtiin keittiöni pöydällä niinkuin oli sovittu.

Ostamani auto oli uusi ja vaihtoon menevän autoni kilpailutin usean eri autoliikkeen kanssa. Tai tarkemmin kilpailutin välirahan….

Seinäjoella ole iso ja tunnettu autokauppa antoi parhaan välirahatarjouksen ja se oli siinä. Itse asun Vantaalla.

Tuosta on jo vuosia ja uusi vaihtoaika alkaa olla käsillä. Ilman muuta pyydän tarjouksia myös netin kautta eri puolella Suomea olevista liikkeistäkin vaikka täällä on autokauppoja pilvin pimein. Aika rankkaa on kuljeskella eri pk-seudun autoliikkeissä pitkin pk-seutua, joten heidän kanssa olen varmasti nettiyhteydessä. Voin käydä paikanpäällä sitten kun asioista on päästy yhteisymmärrykseen…

• Anonyymi

Minä haluan tarkastaa ostoehdokkaat itse ja koeajaa ne. Onneksi asun niin lähellä pääkaupunkiseutua, että liikkeitä ja autoja löytyy valittavaksi saakka.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      84
      1679
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1212
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1113
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      66
      880
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      102
      861
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      808
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      721
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      712
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      47
      661
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      643
    Aihe