..rakas plondi..
olit tuulena aavoilla kuuskytluvulla ja se jälkeen tuuliajolla.. kävit pohjalla je leikit playboy pupua..
päätit, nyt hiukseni blondiks mä muunnan ja löysit taas elämällesi oikean suunnan..
nousit jälleen uuden aallon harjalle ja heitit hyvästit menneisyyden varjoille..
yhä loistat lailla tähtien.. ja musiikkiasi ikuisesti kuuntelen..
hyvää syntymäpäivää debbie harry 60v..
paalljon oonneeaaa vaannnn..
21
734
Vastaukset
- Dr.Swan
Odota nyt vähän ,en ole vielä ehtinyt edes alkoon!!!Mut lähden just NYT!!!
Onnea Debbie Harry vaan oikein sydämmen pohjasta!
Olet ihana plonti!..plontille iisisti tänään mutta huomenna mä rellestän.. sade nimittäin kaatui niskaani ja kauppaan on kuutisen sataa metrii..
- blondi
noin kauniisti jutustelet..flesh..
- blondi
pervokki kirjoitti:
..syntymäpäiväsi tänään?
olen ja tykkään Blondin musassa. Silti sua on hankala vonkata..höh.Mutta voit silti puhua nättejä , tykkäisin semmosesta , selkiskö?
blondi kirjoitti:
olen ja tykkään Blondin musassa. Silti sua on hankala vonkata..höh.Mutta voit silti puhua nättejä , tykkäisin semmosesta , selkiskö?
..jaa pitäisi nättejä puhua.. mutta enhän edes tunne sua..ootko yrittänyt mua vonkata? anteeksi.. etten tiedä..
- blondi
pervokki kirjoitti:
..jaa pitäisi nättejä puhua.. mutta enhän edes tunne sua..ootko yrittänyt mua vonkata? anteeksi.. etten tiedä..
nättiä ja tutustuta. Vai tutustuks ekaks ja puhut sitten. En tajua miehen logiikkaa???? Sun profiili "lupaa" et tykkäät blondeista , niih!
- blondi
blondi kirjoitti:
nättiä ja tutustuta. Vai tutustuks ekaks ja puhut sitten. En tajua miehen logiikkaa???? Sun profiili "lupaa" et tykkäät blondeista , niih!
tavattukin , Hesassa.
blondi kirjoitti:
nättiä ja tutustuta. Vai tutustuks ekaks ja puhut sitten. En tajua miehen logiikkaa???? Sun profiili "lupaa" et tykkäät blondeista , niih!
..en ole vain tottunut puhumaan "nättejä" näin julkisesti.. käytän sähkistä sitä varten..
ekaks tutustutaan ja jutellaan tietysti.. ja sit ne tarkemmat tutustumiset.. ja juuh kyllä mä blondeista tykkään.. mutta yleisesti ottaen hiusten värillä ei ole väliä kunhan hiukset kuitenkin ovat naisella...- blondi
pervokki kirjoitti:
..tavattu? hmmm.. ja puhuttu kans vai?
terkuin. Jos arvaat , laita postia.
- blondi
pervokki kirjoitti:
..en ole vain tottunut puhumaan "nättejä" näin julkisesti.. käytän sähkistä sitä varten..
ekaks tutustutaan ja jutellaan tietysti.. ja sit ne tarkemmat tutustumiset.. ja juuh kyllä mä blondeista tykkään.. mutta yleisesti ottaen hiusten värillä ei ole väliä kunhan hiukset kuitenkin ovat naisella...mut pusuteltu ei oo..vielä.
blondi kirjoitti:
terkuin. Jos arvaat , laita postia.
..et kai yritä vedättää? tää jäi häiritsemään pervokin pientä aivokoppaa..
blondi kirjoitti:
mut pusuteltu ei oo..vielä.
..raksuttaa.. mut äähhh.. siis kuka oikeasti oot?
- blondi
pervokki kirjoitti:
..raksuttaa.. mut äähhh.. siis kuka oikeasti oot?
raksuttaako nappiin..ei ole kiirettä.
blondi kirjoitti:
raksuttaako nappiin..ei ole kiirettä.
..ankarasti mutta pelkään että pääni puhkee ja myös sitä että sä oikeesti tunnet mut ja oot löytänyt mut "täältä"..
pervokki kirjoitti:
..ankarasti mutta pelkään että pääni puhkee ja myös sitä että sä oikeesti tunnet mut ja oot löytänyt mut "täältä"..
..tämä mysteeri koskaan vai alanko vilkuilla kaveripiireihin ja tuttuihin?
- blondi
pervokki kirjoitti:
..tämä mysteeri koskaan vai alanko vilkuilla kaveripiireihin ja tuttuihin?
en kysy muiden aikana..heiii Huuhaata , ole huoleti. Olet kyllä hurjan komea!
blondi kirjoitti:
en kysy muiden aikana..heiii Huuhaata , ole huoleti. Olet kyllä hurjan komea!
..oon sanaton.. mysteeri selviää..
- Dr.Swan
blondi kirjoitti:
en kysy muiden aikana..heiii Huuhaata , ole huoleti. Olet kyllä hurjan komea!
Oi oi oi...Kiitos tiedosta blondi!
- Dr.Swan
Dr.Swan kirjoitti:
Oi oi oi...Kiitos tiedosta blondi!
Ei hitto ,kun olet hetken pois koneelta niin sen jälk. et osaa edes kirjoittaakaan enää oikein...jaa jaa...vai komea...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121226
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1201071- 136969
- 96802
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten303777Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait81686Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54616Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48579- 75514
