..rakas plondi..
olit tuulena aavoilla kuuskytluvulla ja se jälkeen tuuliajolla.. kävit pohjalla je leikit playboy pupua..
päätit, nyt hiukseni blondiks mä muunnan ja löysit taas elämällesi oikean suunnan..
nousit jälleen uuden aallon harjalle ja heitit hyvästit menneisyyden varjoille..
yhä loistat lailla tähtien.. ja musiikkiasi ikuisesti kuuntelen..
hyvää syntymäpäivää debbie harry 60v..
paalljon oonneeaaa vaannnn..
21
704
Vastaukset
- Dr.Swan
Odota nyt vähän ,en ole vielä ehtinyt edes alkoon!!!Mut lähden just NYT!!!
Onnea Debbie Harry vaan oikein sydämmen pohjasta!
Olet ihana plonti!..plontille iisisti tänään mutta huomenna mä rellestän.. sade nimittäin kaatui niskaani ja kauppaan on kuutisen sataa metrii..
- blondi
noin kauniisti jutustelet..flesh..
- blondi
pervokki kirjoitti:
..syntymäpäiväsi tänään?
olen ja tykkään Blondin musassa. Silti sua on hankala vonkata..höh.Mutta voit silti puhua nättejä , tykkäisin semmosesta , selkiskö?
blondi kirjoitti:
olen ja tykkään Blondin musassa. Silti sua on hankala vonkata..höh.Mutta voit silti puhua nättejä , tykkäisin semmosesta , selkiskö?
..jaa pitäisi nättejä puhua.. mutta enhän edes tunne sua..ootko yrittänyt mua vonkata? anteeksi.. etten tiedä..
- blondi
pervokki kirjoitti:
..jaa pitäisi nättejä puhua.. mutta enhän edes tunne sua..ootko yrittänyt mua vonkata? anteeksi.. etten tiedä..
nättiä ja tutustuta. Vai tutustuks ekaks ja puhut sitten. En tajua miehen logiikkaa???? Sun profiili "lupaa" et tykkäät blondeista , niih!
- blondi
blondi kirjoitti:
nättiä ja tutustuta. Vai tutustuks ekaks ja puhut sitten. En tajua miehen logiikkaa???? Sun profiili "lupaa" et tykkäät blondeista , niih!
tavattukin , Hesassa.
blondi kirjoitti:
..en ole vain tottunut puhumaan "nättejä" näin julkisesti.. käytän sähkistä sitä varten..
ekaks tutustutaan ja jutellaan tietysti.. ja sit ne tarkemmat tutustumiset.. ja juuh kyllä mä blondeista tykkään.. mutta yleisesti ottaen hiusten värillä ei ole väliä kunhan hiukset kuitenkin ovat naisella...- blondi
pervokki kirjoitti:
..tavattu? hmmm.. ja puhuttu kans vai?
terkuin. Jos arvaat , laita postia.
- blondi
pervokki kirjoitti:
..en ole vain tottunut puhumaan "nättejä" näin julkisesti.. käytän sähkistä sitä varten..
ekaks tutustutaan ja jutellaan tietysti.. ja sit ne tarkemmat tutustumiset.. ja juuh kyllä mä blondeista tykkään.. mutta yleisesti ottaen hiusten värillä ei ole väliä kunhan hiukset kuitenkin ovat naisella...mut pusuteltu ei oo..vielä.
blondi kirjoitti:
terkuin. Jos arvaat , laita postia.
..et kai yritä vedättää? tää jäi häiritsemään pervokin pientä aivokoppaa..
blondi kirjoitti:
mut pusuteltu ei oo..vielä.
..raksuttaa.. mut äähhh.. siis kuka oikeasti oot?
- blondi
pervokki kirjoitti:
..raksuttaa.. mut äähhh.. siis kuka oikeasti oot?
raksuttaako nappiin..ei ole kiirettä.
blondi kirjoitti:
raksuttaako nappiin..ei ole kiirettä.
..ankarasti mutta pelkään että pääni puhkee ja myös sitä että sä oikeesti tunnet mut ja oot löytänyt mut "täältä"..
pervokki kirjoitti:
..ankarasti mutta pelkään että pääni puhkee ja myös sitä että sä oikeesti tunnet mut ja oot löytänyt mut "täältä"..
..tämä mysteeri koskaan vai alanko vilkuilla kaveripiireihin ja tuttuihin?
- blondi
pervokki kirjoitti:
..tämä mysteeri koskaan vai alanko vilkuilla kaveripiireihin ja tuttuihin?
en kysy muiden aikana..heiii Huuhaata , ole huoleti. Olet kyllä hurjan komea!
blondi kirjoitti:
..oon sanaton.. mysteeri selviää..
- Dr.Swan
blondi kirjoitti:
Oi oi oi...Kiitos tiedosta blondi!
- Dr.Swan
Dr.Swan kirjoitti:
Oi oi oi...Kiitos tiedosta blondi!
Ei hitto ,kun olet hetken pois koneelta niin sen jälk. et osaa edes kirjoittaakaan enää oikein...jaa jaa...vai komea...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Paskakaivo Kuhmo
Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi634020Uskotko yliluonnolliseen?
Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D783658- 423175
Mitä kuuluu?
Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul192548Keilahalli
Onneksi rakennettiin aikoinaan se keilahalli, se pelastaa eläinpuistoyhtiöiden sekä koko Ähtärin kaupungin talouden!222397Uskallatko katsoa pitkään silmiin
kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa492166- 482015
- 471768
- 361700
- 301566