paalljon oonneeaaa vaannnn..

..rakas plondi..

olit tuulena aavoilla kuuskytluvulla ja se jälkeen tuuliajolla.. kävit pohjalla je leikit playboy pupua..
päätit, nyt hiukseni blondiks mä muunnan ja löysit taas elämällesi oikean suunnan..
nousit jälleen uuden aallon harjalle ja heitit hyvästit menneisyyden varjoille..

yhä loistat lailla tähtien.. ja musiikkiasi ikuisesti kuuntelen..

hyvää syntymäpäivää debbie harry 60v..

21

734

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Dr.Swan

      Odota nyt vähän ,en ole vielä ehtinyt edes alkoon!!!Mut lähden just NYT!!!

      Onnea Debbie Harry vaan oikein sydämmen pohjasta!
      Olet ihana plonti!

      • ..plontille iisisti tänään mutta huomenna mä rellestän.. sade nimittäin kaatui niskaani ja kauppaan on kuutisen sataa metrii..


    • blondi

      noin kauniisti jutustelet..flesh..

      • ..syntymäpäiväsi tänään?


      • blondi
        pervokki kirjoitti:

        ..syntymäpäiväsi tänään?

        olen ja tykkään Blondin musassa. Silti sua on hankala vonkata..höh.Mutta voit silti puhua nättejä , tykkäisin semmosesta , selkiskö?


      • blondi kirjoitti:

        olen ja tykkään Blondin musassa. Silti sua on hankala vonkata..höh.Mutta voit silti puhua nättejä , tykkäisin semmosesta , selkiskö?

        ..jaa pitäisi nättejä puhua.. mutta enhän edes tunne sua..ootko yrittänyt mua vonkata? anteeksi.. etten tiedä..


      • blondi
        pervokki kirjoitti:

        ..jaa pitäisi nättejä puhua.. mutta enhän edes tunne sua..ootko yrittänyt mua vonkata? anteeksi.. etten tiedä..

        nättiä ja tutustuta. Vai tutustuks ekaks ja puhut sitten. En tajua miehen logiikkaa???? Sun profiili "lupaa" et tykkäät blondeista , niih!


      • blondi
        blondi kirjoitti:

        nättiä ja tutustuta. Vai tutustuks ekaks ja puhut sitten. En tajua miehen logiikkaa???? Sun profiili "lupaa" et tykkäät blondeista , niih!

        tavattukin , Hesassa.


      • blondi kirjoitti:

        nättiä ja tutustuta. Vai tutustuks ekaks ja puhut sitten. En tajua miehen logiikkaa???? Sun profiili "lupaa" et tykkäät blondeista , niih!

        ..en ole vain tottunut puhumaan "nättejä" näin julkisesti.. käytän sähkistä sitä varten..

        ekaks tutustutaan ja jutellaan tietysti.. ja sit ne tarkemmat tutustumiset.. ja juuh kyllä mä blondeista tykkään.. mutta yleisesti ottaen hiusten värillä ei ole väliä kunhan hiukset kuitenkin ovat naisella...


      • blondi kirjoitti:

        tavattukin , Hesassa.

        ..tavattu? hmmm.. ja puhuttu kans vai?


      • blondi
        pervokki kirjoitti:

        ..tavattu? hmmm.. ja puhuttu kans vai?

        terkuin. Jos arvaat , laita postia.


      • blondi
        pervokki kirjoitti:

        ..en ole vain tottunut puhumaan "nättejä" näin julkisesti.. käytän sähkistä sitä varten..

        ekaks tutustutaan ja jutellaan tietysti.. ja sit ne tarkemmat tutustumiset.. ja juuh kyllä mä blondeista tykkään.. mutta yleisesti ottaen hiusten värillä ei ole väliä kunhan hiukset kuitenkin ovat naisella...

        mut pusuteltu ei oo..vielä.


      • blondi kirjoitti:

        terkuin. Jos arvaat , laita postia.

        ..et kai yritä vedättää? tää jäi häiritsemään pervokin pientä aivokoppaa..


      • blondi kirjoitti:

        mut pusuteltu ei oo..vielä.

        ..raksuttaa.. mut äähhh.. siis kuka oikeasti oot?


      • blondi
        pervokki kirjoitti:

        ..raksuttaa.. mut äähhh.. siis kuka oikeasti oot?

        raksuttaako nappiin..ei ole kiirettä.


      • blondi kirjoitti:

        raksuttaako nappiin..ei ole kiirettä.

        ..ankarasti mutta pelkään että pääni puhkee ja myös sitä että sä oikeesti tunnet mut ja oot löytänyt mut "täältä"..


      • pervokki kirjoitti:

        ..ankarasti mutta pelkään että pääni puhkee ja myös sitä että sä oikeesti tunnet mut ja oot löytänyt mut "täältä"..

        ..tämä mysteeri koskaan vai alanko vilkuilla kaveripiireihin ja tuttuihin?


      • blondi
        pervokki kirjoitti:

        ..tämä mysteeri koskaan vai alanko vilkuilla kaveripiireihin ja tuttuihin?

        en kysy muiden aikana..heiii Huuhaata , ole huoleti. Olet kyllä hurjan komea!


      • blondi kirjoitti:

        en kysy muiden aikana..heiii Huuhaata , ole huoleti. Olet kyllä hurjan komea!

        ..oon sanaton.. mysteeri selviää..


      • Dr.Swan
        blondi kirjoitti:

        en kysy muiden aikana..heiii Huuhaata , ole huoleti. Olet kyllä hurjan komea!

        Oi oi oi...Kiitos tiedosta blondi!


      • Dr.Swan
        Dr.Swan kirjoitti:

        Oi oi oi...Kiitos tiedosta blondi!

        Ei hitto ,kun olet hetken pois koneelta niin sen jälk. et osaa edes kirjoittaakaan enää oikein...jaa jaa...vai komea...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1226
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1071
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      136
      969
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      802
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      303
      777
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      686
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      579
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe