Tätä jäin aprikoimaan.
Onko työlle ahne vassari mielikuvitusolento?
25
215
Vastaukset
- Anonyymi
Ei ole tuollaista alienia vielä eteen sattunut.
- Anonyymi
Väitetään kuitenkin ufojakin olevan olemassa.
- Anonyymi
Persuissa on ainakin rniten työttömiä kannattajia.
- Anonyymi
Persut ja kokkareetko ne järjestäytyneinä ammattityöläisinä on lakkoilleet niin että persutit ja kokkareet on lakoista tälläkin foorumilla ulisseet lukuisissa aloituksissa 😆
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Persut ja kokkareetko ne järjestäytyneinä ammattityöläisinä on lakkoilleet niin että persutit ja kokkareet on lakoista tälläkin foorumilla ulisseet lukuisissa aloituksissa 😆
Ahkerat lisäarvoa tuottavat liittojen demari- ja vassarityöläiset ne on sankoin työläisten puolta pitäneet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Väitetään kuitenkin ufojakin olevan olemassa.
Kannattaa pitää mieli avoimena!
Anonyymi kirjoitti:
Näin se on persulogiikalla täytynyt mennä, muuta vaihtoehtoa ei ole.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tartte punikin" eväänsä heilauttaa" kun" riistoporvari "maksaa kaiken, ja jos ei ihan kaikkea saa, mikä punikin ihmisoikeuteensa kuuluu, niin varastaa saa. Järkyttävää roskajoukkoa, Hyi! Todellinen suomen syöpä!
- Anonyymi
Täällä päin ei ole vielä alle kilometrin säteellä työmaasta vassaria näkynyt.
- Anonyymi
Ei ole laanilla vassareita näkynyt 🤔🤔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole laanilla vassareita näkynyt 🤔🤔
Ei edes varastelemassa? Taidat narrata.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei edes varastelemassa? Taidat narrata.
Enpä tullut ajatelleeksi, että varasteleminen on vassarille työtä.
- Anonyymi
Montaako työtä sinä aloittaja teet? itse teen kahta.
- Anonyymi
Metsätilalle lähtö on justiinsa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Puhut paskaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Puhut paskaa.
Sinulla tais tulla harmitus 🤗🤗
Et kai vaan ryypiskellyt omaa perintötilaasi? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinulla tais tulla harmitus 🤗🤗
Et kai vaan ryypiskellyt omaa perintötilaasi?Ei tullut enkä ryyppää. Pysy juntti siellä landella.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tullut enkä ryyppää. Pysy juntti siellä landella.
No mutta puheenparresta ja sivistyksestä päätellen olet selvästikin vasemmistolainen. Siitä ei sentään voi erehtyä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No arvasihan sen että kepuli eli agraarisosialisti haukkuu työläisiä.
- Anonyymi
Niin ne ainakin sanoo.
- Anonyymi
En tiedä puoluekantoja, mutta kyllä aiemmilla vuosikymmenillä olen tavannut ja itsekin ollut niin täpinöissäni omasta työstäni, että joskus olen ihmetellyt, että siitä on vielä maksettukin!
Itse demari, mutta mun kokemus on että joka sakissa on niitä, joitten kanssa tulee toimeen ja niitä, joitten ei. - Anonyymi
Vassari vihaa kapitalismia, eikä suostu rahoittamaan sen voittokulkua. Siksi vassari on ideologisesti työtön.
- Anonyymi
Suomen vasemmisto on markkinatalouden kannattaja, ei vaadi tuotantovälineiden valtiollistamista. Missä maailmassa elät?
Itselläni oli onni olla työssä julkisessa terveydenhuollossa. Kaikki hoidettiin lääketieteellisen tarpeen, ei lompakon paksuuden mukaan. Ja toiminnan piti olla voittoa tuottamatonsa. Kulujen mukaiset tulot. Budjetit tehtiin aina niin, että summaksi tuli nolla.
Minulle ongelma eivät ole rikkaat, he pärjäävät aina! Kohtuullista on,että heikoimmistakin pitettäis huolta maassa,jossa tuottavuus on noussut, omaisuus karttunut ja sijoittamalla saatu työtä tekemättä voittoja, kuin koronkiskurit Jeesuksen aikaan, mutta työnteolla ei saa perhettään elätettyä!
Se kai sitten on sitä sosialismia. Puolustan asiaani vielä yhteiskunnan vakaudella, luottamuksella viranomaisiin ja yhteisvastuulla. Sillä että minun, keskituloisen , oloani ei tee paremmaksi kenenkään ahdinko, köyhyys tai leipäjonot! - Anonyymi
Muiden raha on saastainen, riisto raha, mutta punikki vassarin (jostain syystä saama) raha on tietysti hyvä, hieno ja jakamaton raha😂
- Anonyymi
Vasemmistolaiset eduskunnassakin ottaa mielellään vastaan kansanedustajan raskaiden töiden lisäksi myös kunnista hallituspaikkoja vastaan kahmivat myös yritysten hallituspaikkoja itselleen ottavat siis mielellään töitä vastaan vaikka kuinka.
Ongelma lähinnä saada ne tekemään vastaanotettuja töitä ja toimia. Työn vastaanottamisessa ne on kyllä todella ahkeria.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1763407Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3732171Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii542117- 421998
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321481Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931241- 541203
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul4091114Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles1171029- 47903