1.Twist (kaatoi kovia nimiä ja antoi julmaa kyytiä rob raylle esim ja murskasi yksipuolisessa showssa jim mckenzien)
2.marty mcsorley(kukisti helpohkosti kovakuntoisen sandy mccarthyn ja tappeli toisen kerran samaa herraa vastaan ja mitteli voimiaan myös menestyksekkäästi rob rayta ja eric lindrosia vastaan)
3.sandy mccarthy(kova tappelukortti ja täynnä voittoja)
4.stu grimson(rajut matsit ja vähän tappeluja vaikka tappeli noin yli 20 kertaa kauven aikana)
5.chris Simon(voitti usein ja oli hyödyllinen myös pelaajana omilleen)
6.bob probert(kombinaatio heiluttaa verkkoa ja tapella on hieno yhdistelmä)
7.Tie domi(pienikokoinen mutta alavartalon huikea voima pitää hänet hyvin formussa päätä pitempiä vastaan)
8.jim Mckenzie(suht kova tappelukortti ja paljon voittoja)
9.joey kocur (ei tapellut paljoa vaan sai tehtäväkseen pitää hanskat kädessä ja olla omilleen tuottelias ja tehdä ahkeraa työtä puolustuspelissä mutta silloin kun tappeli niin muun muassa aiheutti brashearille paljon päänvaivaa eli taisi aiheuttaa brashearille sen että brashear joutui usean päivän syömään pilliruokaa tappelun jälkeen)
10.francois Leroux(ei aina voita tappeluja mutta silloin kun sen tekee, on vakuuttava kun mm murkasi brutaalissa tappelussa tony twistin)
Kauden 96-97 top 10 parhaat tappelijat
Anonyymi-ap
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anniina Valtonen tilittää - Potkut avasivat sanaisen arkun: "Ainut asia elämässä..."
Suosikkimeteorologi ja Puoli seitsemän -ohjelmasta tuttu Anniina Valtonen elää uutta vaihetta elämässään. Ylen muutosneu1203805Purraa riepoteltiin kuin märkää rättiä...
...Purra vastaukset olivat pelkkää persujargonia, hermotkin kärähtivät hänellä pari kertaa. Arvosanaksi jäi nolla näistä5823327- 1001991
Ellen Jokikunnas paljastaa - Näin Ralph-poika, 8, vaikuttaa Italiassa asumiseen: "Jos jossain..."
Miten käy Italiassa asumisen tulevaisuudessa? Ellen Jokikunnas ja Jari Rask remontoivat unelmiensa kodin Italiaan ja sa221524Vaikka pidät minua
Herkkänä ja kilttinä niin tiedät että olen vahvaa tekoa. Vaikka mitä tapahtuisi niin yleensä selviän. Lähes aina. Nyt on501406Nainen, tilanne on nyt tämä
että olen pyristellyt irti vahvoista tunteista sinuun, ja alku on näyttänyt hyvältä. Olisiko viikko jo taisteltu. Vielä821404- 1151243
- 471169
Sheikki Laakso puolustaa poikaansa ja ilmeisesti tunnustaa itse nuorena syyllistyneensä samaan
Perussuomalaisten kansanedustajan Sheikki Laakson poika Nico Laakso on persujen kuntavaaliehdokas Kouvolassa ja aluevaal1291156- 911143