24.03.2025 Kankaanpään seutu
Pojat kiinni ja vanhemmat vastuuseen!!!
Mahdollisista havainnoista voi ilmoittaa Lounais-Suomen poliisille p. 0295 440 501 tai sähköpostitse [email protected]
Poikakolmikko rikkoi ikkunoita Rauhankadulla Kankaanpäässä!!!
8
332
Vastaukset
- Anonyymi
Jokin valuvika ollut poikien kasvatuksessa???
- Anonyymi
Vai vielä poliisille tuollaista, ylenmääräisen työkuorman alle uupuville.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vai vielä poliisille tuollaista, ylenmääräisen työkuorman alle uupuville.
Useamman ikkunan rikkomisesta voi tulla helposti 10 000- 20 000 euronkin lasku.
Onhan tuossa tutkittavaa ja poikien vanhemmille sitten laskut,
- Anonyymi
voi voi kannattasko pitää ikkunoista parempi huoli. ihan sun oma syy on, turha syyttää poikia.
- Anonyymi
Vanhemmat linnaan ja pojat amerikkaan armahdettavaksi
- Anonyymi
voi herranen aika teitä sairaita kankaanpääläisiä, mikä on että aina pitää keksiä valheellisia asioita toisista. menisitte hoitoon ja pysyisitte siellä koko elämänne.
- Anonyymi
Ei oo vaikeeta päätellä, kuka tarvii hoitoo ja kuka ei 😂 Kuka päästi sut ulos valkosesta huoneesta?
- Anonyymi
Laittakaa ne sällit meille SETA-herrojen luokse viikonlopuksi niin ovat kasvatettu kuntoon.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 664500
- 1053505
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj373208Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262628- 472523
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan52139- 222014
- 1971913
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3951552Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91418