Taas taksiraiskaukset pinnalla
Poliisi evp taponen tuumaa että ihmisoikeudet toteutuu?
Vihervassarit sanoo?
Mot helsingin asiaa tänään
4
103
Vastaukset
- Anonyymi
Saramo laittaa vaimon ja lapset turvalliseen kyytiin?
- Anonyymi
Älä woke valita .
- Anonyymi
Dei sei bay bye
- Anonyymi
Onhan se hyvä että tasa-arvo toteutuu. Asiassa on myös yksi puoli lisää.
Jos minä en halua saada turpiini tai puukosta yöllä liikkuessani, katson jopa kännipäissäni mille kujalle tai alueella kävelen. Todellisuudessa en juurikaan ole kännipäissäni, koska en juurikaan juo, jos juon se jää pariin kaljaan pariin tai viinilasilliseen ja sekin kotona.
Olin ensimmäisen 15 vuotisen avioliiton jälkeen pääsääntöisesti yksineläjä n. 10 vuotta. Työni oli liikkuvaa, puolet Suomesta, olin paljon eri kaupungeissa öitä hotelleissa, mutta myös kotona ollessani kävin usein lavatansseissa, mutta myös ravintoloissa ja liikuin useimmiten omalla autolla.
Ihmettelin usein miten välinpitämättömästi naiset suhtautivat turvallisuuteensa. Iltojen päätteeksi vein tansseista kotiinsa hyvin usein naisia, toin heitä myös kotiini joskus, toki yhteisellä sopimuksella, useimmiten olimme tanssineet yhdessä.
Mikä oli yllättävää, heitä myös liftasi tien varrella, varsinkin kun varsinkin perjantai iltana myöhällä ajoin kaupunkien ohi tai läpi. Monet olivat olleet ravintolassa, heidän kaverinsa oli sinne vielä jääneetkin, mutta yksi lähtenyt ilman kaveria liftaamaan kotiin, esim. Siksi että oli nuorempi eikä päässyt sisälle seuraavaan ravintolaan. Usein sanoinkin heille, että miten uskallatte, kun ei tiedä kenen kyytiin osuu.
Yksi erikoisemmista tapauksista oli sellainen, että olin ajanut juuri erään maakunta kaupungin ohi moottoriteitä, kaupungin toisella laidalla oli pienessä tihkusateessa nainen fliftaamassa, oli keskiyön aikaa. Pysähdyin ja kysyin minne hän oli menossa, ei minun reittini varrelle, mutta kun mietin mustaa tietä jossa ei autoja juuri kulkenut, hän asui n. 60 km päässä, sanoin että voin ajaa sitä kautta, ei siitä matka paljon pitene.
Niin mentiin, hän oli hyvin puhelias, mutta ei kovinkaan alkoholin vaikutuksen alainen. Olivat tulleet kaupunkiin yhdessä muiden tyttöjen kanssa, ja toiset olivat jääneet vielä kun hän oli lähtenyt pois. Hyvin vähän tuli autoja vastaankin, ohi ei mennyt ketään,tuijotimme ajovalojen valaisemaa tietä, juttu luisti meillä ihan hyvin. Välillä hän innostui selittämään ja laittoi kätensä jalkani päälle.
Lähestyimme hänen kotiaan, oli kuulemma iso maatila jossa hän asui vanhempiensa kanssa, hän kertoi ettei ihan heille menevän tien suuhun sopinut jättää häntä kyydistä
Sitten tyttö yllättäen sanoi että pysähdy tähän. Se oli tien sivussa oleva P-paikka, yritin katsella pimeyteen mutta en sieltä juuri mitään erottanut, kysyin jäätkö tähän. Hän kertoi kuitenkin tulevansa pien takaisin.
Niimpä hän tuli, varmaankin pimeydessä oli jokin puucee rakennus, hän istui viereeni, olin käynnistämässä autoa kun hän sanoi, odota, siirtyi hyvin lähelle, aloitti pussailun halaten kaulaani. Yllätykseni asia muuttui seksi kohtaukseksi, tosin pieni neuvottelu sen katkaisi, sanoin että minulla ei ole mitään ehkäisyä mukana. Ei kuulemma haitannut.
Aivan ihana ihminen, hän oli toki lähes 20 vuotta minua nuorempi, sanoi olevansa täysikäinen, mutta epäilin että oli alle 20 vuotias. Varmistin vielä lopuksi oliko kaikki hyvin, siihen hän vastasi, on tosinhyvin sinä olet ihana.
Tämä oli erikoisimpia juttuja, niitä olisi kertoa paljon, ei tätä vastaavia kylläkään. Olen usein miettinyt kuinka helposti naiset lähtevät tuntemattomien matkaan. Myös ihan aikuiset, on ollut opettajia, sairaanhoitajia, kalakukon tekijöitä, ym. He ovat olleet turvassa, paljon kuitenkin myös joutuu rikoksen uhriksi rohkeita naisia, pitäisi ehkä sanoa ajattelemattomia. Taksissa yksin yöllä on todella haavoittuva, miten heitä voisi neuvoa ja varoittaa, kun on oletettavaa heidän tietävän olevansa vaarassa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 285390
- 1611825
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1561493Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141314Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike231174- 931114
En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.711068viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.2101023Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan36913- 38885