Mulle tuli ainoastaan vaan semmoinen tunne, että Ismo kun nyt pääsi Aaron valintaan töihin, niin jossain vaiheessa ottaa pesäpallomailan ja lyö vahingossa jotain kaupalla, joka paljastuu naiseksi jota ismo halusi alkaa pitää mielikuvitusystävänä, tai luuli sitä Lusin naista (Satu silvo) mielikuvitusnaiseksi ja on ihan ihmeissään kun makaa siinä maassa sama nainen tajuttomana.
Ei liity mihinkään Spoileriin, on ihan vaan mun oma arvioni mitä voin kuvitella tapahtuvan Salkkareissa jossakin kohtaa kevään aikana...
Juonenkäänne ISMO LAITELA arvio tuli vaan mieleen?
4
241
Vastaukset
- Anonyymi
Kaiken kaikkiaan, aina olen valttanut näyttelijöiden epäselvistä repliikeistä. Taas tuen EVAn puheesta ei saa selvää. Vallankin taustaäänet häiritsevät. Ei auta suurentaa ääntäkään. Joskus kaipaisin tekstitystä. Sitten noi miehetkin niin samanlaisia, saa ajatella kumpi taas menossa. Samoin ne nuoremmatkin miehet. Tullut kyllä katsottua sen yli 20 vuotta.
- Anonyymi
Tulihan "painovirheitä"!
- Anonyymi
Tekstitys on saatavilla miten monta kertaa se pitää sanoa!?!!?!? Ja täysin OFF-TOPICCIA!!!
- Anonyymi
Ismo myös pieraisee kaupalla. Ihan vahingossa vaan turahtaa porilaisten marssi vaik piti olla hiljanen. PRÖÖÖÖÖÖÖÖT!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1456852
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1505836- 1255036
Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.444587Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?543986- 643140
Itkin oikeasti aamulla taas
Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.553080Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m252682- 422340
Naiselle hyvää viikkoa
olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢162273