"MiItä kylvää sitä niittää"
Eikös se ole raamatussakin,?
Onko karman laki olemassa?
19
144
Vastaukset
- Anonyymi
On olemassa ja se ei ole mikään kiva kaveri.
Edestä löytää mitä taakseen jättää.- Anonyymi
Raamatussa ei ole luultavasti suoraan mainintaa "syyn ja seurauksen laista" sellaisena terminä, mutta totuus siitä esiintyy monissa kohdissa. Tämä periaate voidaan nähdä esimerkiksi seuraavissa jakeissa:
1. Galatalaiskirje 6:7-8
”Älkää eksykö! Jumala ei salli itseään pilkattavan. Mitä ihminen kylvää, sitä hän myös niittää. Joka kylvää omaan lihaansa, niittää turmeluksen lihan mukana, mutta joka kylvää Henkeen, niittää Hengen mukana iankaikkisen elämän.”
2. Job 4:8
”Mitä olen nähnyt, on tämä: ne, jotka vääryyttä kyntävät ja onnettomuutta kylvävät, sitä myös niittävät.”
3. Sananlaskut 22:8
”Joka vääryyttä kylvää, niittää turmiota, ja hänen vihansa vitsa katoaa.”
4. Hosea 8:7
”He kylvävät tuulta ja niittävät myrskyn.”
Näissä näissä ja monissa muissakin kohdissa ilmenee ajatus siitä, että ihmisen teot johtavat tiettyihin seurauksiin – hyvään tai pahaan. Tämän totuuden olemme ihan omin silmin nähneet omassa ja toisten elämässä. - Anonyymi
”Älkää eksykö! Jumala ei salli itseään pilkattavan. Mitä ihminen kylvää, sitä hän myös niittää. Joka kylvää omaan lihaansa, niittää turmeluksen lihan mukana, mutta joka kylvää Henkeen, niittää Hengen mukana iankaikkisen elämän.”
”Mitä olen nähnyt, on tämä: ne, jotka vääryyttä kyntävät ja onnettomuutta kylvävät, sitä myös niittävät.”
Näissä ja monissa muissakin raamatun kohdissa ilmenee ajatus siitä, että ihmisen ja kokonaisten kansojen teot johtavat aina tiettyihin seurauksiin – hyvään tai pahaan. Kansojen kohdalla esim. itsenäisyyden menettämiseen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näissä ja monissa muissakin raamatun kohdissa ilmenee ajatus siitä, että ihmisen ja kokonaisten kansojen teot johtavat aina tiettyihin seurauksiin – hyvään tai pahaan. Kansojen kohdalla esim. itsenäisyyden menettämiseen.Galatalaiskirje Paavalilta onkin aivan ehdoton esimerkki tähän, kun 3:13 hän kiroaa Jeesuksen jopa tosi Jumalana KIROUKSEKSI. Just joo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Galatalaiskirje Paavalilta onkin aivan ehdoton esimerkki tähän, kun 3:13 hän kiroaa Jeesuksen jopa tosi Jumalana KIROUKSEKSI. Just joo.
Ja Jeesuksen sanoin juutalaisten Jumala on Saatana ja kaiken valheen isä.
Mistä helvetistä, kun ette edes erota Saatanaa Raamatussa Jumalasta, kun molempia puhutaan Jumalan nimellä, te nyt otatte vielä tähänkin asiaan sieltä oikein esimerkkejäkin!
- Anonyymi
Armeijassa on Karmalan laki.
Miksi "MiItä kylvää sitä niittää" olisi karman laki?
- Anonyymi
Voi helvetti, siksi kun sitä on aina kutsuttu Karman laiksi - se on SEN nimi.
- Anonyymi
Room. 8
Jae 3 ja 4: ”Sillä mikä laille oli mahdotonta, koska se oli lihan kautta heikoksi tullut, sen Jumala teki, lähettämällä oman Poikansa syntisen lihan kaltaisuudessa ja synnin tähden ja tuomitsemalla synnin lihassa, että lain vanhurskaus täytettäisiin meissä, jotka emme vaella lihan mukaan, vaan Hengen.”- Anonyymi
Niinpä - ainoahan ongelma olikin vain, että se on kadotukseen vievä tie ja lupaus valhetta Saatanalta, että palvotte kirottuna uhrina Jeesuksen nimeen Jumalaa, ettette saa ihmeidentekokykyä haltuunne. ja päädyttekin vain helvettiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä - ainoahan ongelma olikin vain, että se on kadotukseen vievä tie ja lupaus valhetta Saatanalta, että palvotte kirottuna uhrina Jeesuksen nimeen Jumalaa, ettette saa ihmeidentekokykyä haltuunne. ja päädyttekin vain helvettiin.
Juu, olisi kannattanut kysyä ovella se poliisin virkamerkki ennen kuin uskoi, ja antoi pankkikortin tunnuslukuineen.
- Anonyymi
Ja sinustako tämä Jumalan oman pojan teurastusoppi on jotenkin niin hyvä ja jopa Pyhä, niinkö?
- Anonyymi
Maailmankuulu kvanttifyysikko Michio Kaku on todennut näin - voihan se olla vaikka Karman laki, tieteellisesti (filosofisesti) ei kai ole vielä päätelty, että minkälaisesta säännöstöstä olisi kyse.
"Yksi säiteorian kehittäjistä Michio Kaku kertoo, että "Olen päätellyt, että olemme maailmassa, jonka säännöt ja lait ovat älyn luomia ” ja jatkaa; "Uskokaa minua, kaikki, mitä kutsumme sattumaksi tänään, ei enää ole järkevää. Minulle on selvää, että meillä on sellainen suunnitelma, jota ohjaavat säännöt, jotka ylimaallinen äly on luonut eikä mikään sattuma".- Anonyymi
En ole itse nähnyt missään, että mikälaisten sääntöjen tai lakien arveltaisiin olevan kyseessä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole itse nähnyt missään, että mikälaisten sääntöjen tai lakien arveltaisiin olevan kyseessä.
Ja täällä sellaisesta on mahdotonta edes puhua, kun kidutetaan vain Jeesusta tosi Jumalana hengiltä ja juodaan verta ja syödään ruumista, sekä pelastutaan fyysisellä ylösnousemuksella maailmanpalon liekkeihin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja täällä sellaisesta on mahdotonta edes puhua, kun kidutetaan vain Jeesusta tosi Jumalana hengiltä ja juodaan verta ja syödään ruumista, sekä pelastutaan fyysisellä ylösnousemuksella maailmanpalon liekkeihin.
Säännöiksi ja laiksi ei ihan riitä, että kidutetaan viaton kuoliaaksi. Toivottavasti.
Karmaa ei ole.☠️
- Anonyymi
Se ei ole mikään "karman laki".
- Anonyymi
Omituinen nimitys?? Ei ole standardisoitu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.1142144- 1881784
Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos631165Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K791082Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik311040En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k691008Tykkäsit nainen
Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.43953Kerroppas nyt
M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉74925Helppo selvittää onko oma täällä
Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse55880The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut8874