Hesarissa jälleen uutinen ahkerasta pullonpalauttajasta ja verottajan uhkailusta.
Jos verottajaa niin kiinnostaa tällainen vernkierto niin verottaja voi käyttää arvioverotusta jokaisen suomalaisen kohdalla koska jokainen palauttaa pulloja.
Sanotaanko 100 euron lisävero vauvasta vaariin.
Purrakin saa katettav irvistykselleen.
Pullopanteista maksettava vero
19
145
Vastaukset
- Anonyymi
Hae virosta pantittomia alumiinisia tölkkejä, jotka voi heittää suoraan luontoon.
- Anonyymi
Virossa pantti on 10 senttiä.
- Anonyymi
Suomessa on onnistuttu viimeisen päälle sosialisoimaan kaikki tuottava työ,, pullonpalautuksista lukien. Sitten ihmetellään kun yrittäjiä ei löydy ja työttömyysluvut kasvavat.
Loppuuko tältä veroviranomaiselta omat työt ellei osoita tuottavuutta omassa askissaan? - Anonyymi
Mutta kuitenkin. Omista pullopanteista ei tarviste maksaa veroa.
- Anonyymi
Jos noukkii pullon maastosta kenen pullo on?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos noukkii pullon maastosta kenen pullo on?
Sivuseikka, jos ei ole oma, niin pantista saatu raha on automaattisestsi veronalaista tuloa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sivuseikka, jos ei ole oma, niin pantista saatu raha on automaattisestsi veronalaista tuloa.
Tuolla konstilla pullot ja tölkit jäävät saastuttamaan luontoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuolla konstilla pullot ja tölkit jäävät saastuttamaan luontoa.
Siinäpähän jäävät. Roskaaminen on kokonaan toinen asia. Nykyäänhän puhutaan materiaalista, jota roudataan Italiasta saakka Suomeen poltettavaksi.
- Anonyymi
Aloittaja on väärillä jäljillä. Itse ostetuista panteista ei tarvitse maksaa palauttaessa veroa, koska ne ovat omaa rahaa. Minäkin juon miltei laatikollilsen kaljaa päivässä, ainakin 15 purkkia, joista tulee reilu pari euroa päivässä panttirahaa, eli hyvin äkkiä luokkaa tuhat euroa vuodessa.
- Anonyymi
Olet melko raitis kohtuujuoja 👍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet melko raitis kohtuujuoja 👍
Tuo määrä ei haittaa vielä työntekoa. Saa hyvää energiaa juomista. Jaksan olla syömättä koko työpäivän.
- Anonyymi
Miten kukaan voi sanoa mitkä olet itse ostanut ja mitkä löytänyt.
- Anonyymi
Kuinka kukaan voi sanoa miten täytät veroilmoituksesi? Oletko ollut rehellinen?
- Anonyymi
Mitä eroa siinä on, jos omista ei tarvitse maksaa veroa, ja vieras vie sen kauppaan. Kateuttahan tuo on, jos siltä vieraalta vaadittaisiin veron maksua.
- Anonyymi
Verot kansan verta juovat.
- Anonyymi
Milloin verottaja lähtee paikanpäälle kyttäämään asiaa?
Kyllä tämä on sairas maa tämä Suomi. - Anonyymi
Tuon veron voisi tilittää muullakin tavalla. Miksi sitä ei makseta samalla kun niistä saa eurot ja sentit? Ja miksi näin mitättömästä hyödyllisestä käytöstavasta pitää alkaa ollenkaan veroja perimään?
- Anonyymi
Logiikkasi mukaan veron voisi periä myös kassalta saatavista vaihtorahoista.
- Anonyymi
Siksi tuon tölkkejä ulkomailta saa heittää Lapin luontoon
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1908627
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264788- 504248
- 623817
- 513226
- 503000
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262686- 432491
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.452359Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382223