Kahvia meni ja sätkiä topallinen , sen se vaatii. per pönttö.
Väiteltiin porukalla politiikasta ja sodasta.
Sitä meinaan piisaa, niistä jauhantaa, ihan kun ei muuta oliska.
niijja oluen hinnasta, merkeistä.
Tuli näprättyä taas 1 linnunpönttö kuntouttavassa
22
447
Vastaukset
Oletko kuntouttavassa pakosta, kavereiden takia, kuntoutuksen vai kahvin takia? kai noita kotonakin voi tehdä ehkä jopa polttaa tupakkaakin kotosalla. mä en noista kuntouttavista tiedä kun tekemistä piisaa muutenkin. Olut ei enää toimi mulla viinaa sen olla pitää mutta sitten ei toimi jalat. hautaa kohti kuten suomikin menossa.
- Anonyymi
Menikö päivä pöntön teossa.
Jos näin kävi, niin kilpailukyky on huono, ja sitä on tehostettava.
Nimittäin pönttöjä on myyty meidän Biltemassa hintaan 4.95
Missä mahtaa olla tehty. Jos Kiinassa niin eihän ne siellä tarvitse kuin riisikupin päivän palkaksi.- Anonyymi
Kahvi ja sätkät tulee kyllä riisikuppia kalliimmiksi, niin että menee miinuksen puolelle. Ei minkäänlaista taloudellista hyötyä, menee yli omakustannushinnan.
- Anonyymi
Mihin ne pöntöt menee? Ja entä ne pöntöt, jotka niitä värkkäilee. Ja mihin tämä maa menee?
- Anonyymi
Pöntölle!
- Anonyymi
Poliittinen tem, typ toiminta, piittaamaton työvoiman haaskaus, jne.
Aitoja Suomalaisia toimintamalleja , - Voi kysyä, että miksi ?
Mutta taas on vaalit tulossa.
- vaali-makkara-video ;
https://youtu.be/BMIew0zNGU8?si=bZBliFBkJiRaLq_e Punaliput liehuu menkää töihin.🇻🇳🇻🇳👷♂️
- Anonyymi
nato liput liehuu, köyhdytään. menkää polkemaan nato miinaa, hopi hopi..
- Anonyymi
Eikö se riitä, että mies tekee päivässä pöntön, ja yhteiskunta maksaa siitä korvauksen. Lopun päivää voi sitten väitellä politiikasta, ja haukkua miten pienet korvaukset saa kun tekee pöntön.
- Anonyymi
monenlaisia pönttö-maakareita on virastot pullollaan.
johtavat pönttö-maakarit saa suuret palkat.
Hallintoa on aivan liikaa.
Voisitko kuvitella tekeväsi puucee pönttöjä maalaisihmisille? Oliskohan noille kysyntää? Ja jos tekisi siihen ympärille sitten suojan mut se varmaan pitäs mennä tekee paikan päälle.
- Anonyymi
Helpompi on tehdä reikä lattiaan. Niin itärajan takanakin tehtiin, kun siellä aikanaan kiertelin.
Nyt voi olla tietotaitoa sinnekin tullut lisää. Ovathan rahdanneet Ukrainasta kaiken mikä irti lähtee, eikä vessanpöntöt ole se vähäisin tuontitavara. Anonyymi kirjoitti:
Helpompi on tehdä reikä lattiaan. Niin itärajan takanakin tehtiin, kun siellä aikanaan kiertelin.
Nyt voi olla tietotaitoa sinnekin tullut lisää. Ovathan rahdanneet Ukrainasta kaiken mikä irti lähtee, eikä vessanpöntöt ole se vähäisin tuontitavara.Arvasinkin oikein mielessäni että niiden reiät tarvitsevat jatkeen eli pytyn. Nekin piti ryöstömurhaamalla varastaa ulkomailta.
- Anonyymi
En ole puuseppä, mutta tekisin yksin päivässä niitä sarajatyönä vähintään 100. Porukassa tekijöiden määrä x 100. Arvatkaapa pitäisinkö aloittajan puuhastelua kuntouttavana?
- Anonyymi
Eipä kuntouttavassa se määrä mikään tärkeä vaan että tekee jotain.Parempi toi on että ihmisten ilmoilla ettei vaan kotona vatvo yksin asioita.Yks ukkeli sano että kuntouttavassa lähinnä pelaa korttia ja sanoin että kuittaat samalla 9eur.Se täytyy käsittää mitä ylipäätänsä kuntoutuminen on.
- Anonyymi
Sinulle voi sopia seurustelu, mutta moni haluaa elää omaa elämäänsä. Yksin eläminen ei ole sairaus eikä linnunpöntöjen valmistus sen enepää työtä kuin kuntoutustakaan.
Kai nyt sentää jokainen itse päättää omasta kuntotuksen tarpeesta! - Anonyymi
Siis mitä paskaa tuo on?
Keittiöpsykologi näemmä päivystää ja jakaa neuvoja ihmisille.
- Anonyymi
Mistä sodasta puhuitte? Alkaa olemaan edellisestä sodasta jo aikaa.
- Anonyymi
Oliskohan ollut 1918
- Anonyymi
lähiaikoina oli uutisissa, että hallitus säästää myös kuntouttavasta.
- niin nämä jouten olo ja kahvinjuonti paikat vähenee sitten.
Se onkin hyvä juttu.
Koska työttömille pitää järjestää palkka-töitä,
eikä mitään jouten oleskelua "kuntouttavassa".
Olikin tuo työttömien hoiva jo menny täysin ääliö touhuiksi.
Kuten on menneet nämä harha uskomus monikulttuuri puuhat verovaroin.
Näistäkin sopeutumis- ja työhaluttomien "kotoutus" palveluista tulisi luopua.,
ja ohjata ulkomaalaiset kela lepääjä turistit töihin,
tai takaisin kotimaihinsa lepäämään. - Anonyymi
Alkakaa yrittäjiksi, niin rahan tuloa ei voi estää. Suomi on täynnä tekemätöntä työtä, kunhan saataisiin työn hintaa vain alemnaksi.
Minun nuoruudessa oli sisäkköjä, palvelijoita, lastenhoitajia kodeissa.... yleensäkin palveluja käytettiin kodeissa enemmän. Eräässä talossa oli renki. - Anonyymi
Jokainen ihminen on syntynyt sodankäyntiin. Jeesus on ainoa uhri. Hän kuoli ristillä, sittenkin.
Ole rauhassa, Jeesus Kristus on Kuningas. Amen.
T. meikäläinen
https://m.youtube.com/watch?v=kEcoVgJ0lX8
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni821399Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä681197Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2051192Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2141184Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121039Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä103993Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65913Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍129894Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123788- 77765