Miehelläni on monen sentin kokoinen mustelma esinahassa ja ei johdu ulkoisesta iskusta tai mistään seksiasioista. Hänellä verenpainelääkitys. Mietin, että onko kyse jostakin vakavammasta? Lääkäriaika varattu mutta voiko olla päivystyksellinen asia?
Vastaukset 4
- Anonyymi
Verenpaine rassaa varsinkin peniksen valtimoiden sisäkalvoa. Sen tuottaman typpioksidin ansiosta suonet laajentuvat erektiossa ja penikseen virtaa riittävästi verta. Liikapaineisella sisäkalvon toiminta on häiriintynyttä ja typpioksidin tuotanto tyrehtynyttä.
Pienet pintaverisuonet ovat katkenneet, kuten muihinkin kehon osiin tulevissa mustelmissa.
Lääkäri varmasti tietää paremmin mutta tuollaista tietoa löytyi.- Anonyymi
Lääkäri oli sanonut ettei mitään ihmeellistä ollut. Pitää kuulemman itse seurata 2 tai 3 viikkoa. Mielestäni tuo voi olla varoitusmerkki juurikin noista verenpaineasioista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lääkäri oli sanonut ettei mitään ihmeellistä ollut. Pitää kuulemman itse seurata 2 tai 3 viikkoa. Mielestäni tuo voi olla varoitusmerkki juurikin noista verenpaineasioista.
Yleensä mustelmat paranee tuossa ajassa. Mutta hyvä ettei ollut mitään vakavaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yleensä mustelmat paranee tuossa ajassa. Mutta hyvä ettei ollut mitään vakavaa.
Kuulemman on isontunut tuo mustelma mikä ei ole kyllä normaalia ja Kiitos oikein paljon järkevästä vastauksesta. :)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1532016
Naisten liian suuret vaatimukset?
Palstalla näkee usein vlituksia siitä, että naisilla on miehille liian suuria vaatimuksia. Haluankin nyt mielenkiinnosta3551472Johanna Tukiainen oli seonut ja hyökännyt ystävänsä kimppuun.
Ollut suora lähetys ja repinyt hiuksista ystäväänsä.1761034Olen Aito Narsisti
Kysykää mitä haluatte liittyen tähän aiheeseen. Joitain kokemuksiani asiaan liittyen voin harkintani mukaan jakaa.279744- 271639
- 33631
Outo liikkuja
Tämä tyyppi josta kirjoitettiin Ähtärin Ilmoitustaululla. Joka yritti varastaa auton meijeritieltä. Hän liikkui koulut12621- 191573
Iso käsi pormestarille hyvin hoidetusta työstä
Puolangan kunta on siistinyt Paljakan rinteitä kesän aikana – yksi keskeneräinen lakiasia hidastaa vielä rinnekeskuksen21534- 42512