Palsta-anarkistin utopia 2035
Palsta-anarkistin utopia2035
2
111
Vastaukset
- Anonyymi
2027 vaaleissa murskavoiton saavuttanut vihervasemmistorkpkoalitio on ajanut maan kaaokseen ottamalla miljoonittain saksanafrikkalaisia pakolaisia suomeen 32 vaaleissa suomen anarkistinen puolue saa kansalta yksiselitteisen mandaatin ryhtyä vihdoin vallankumouksen käynnistämiseen 33 suomessa toimeenpannaan anarkistinen vallankumous 34 maaliskuussa anarkistinen toimikunta äänestetään eduskunnassa toimitusministeriöksi johtamaan eduskunnan työtä
35 anarkistiset toimikunnat johtavat maan kuntia ja muuita hallintoalueita. Vallanhimoisetvasemmistopuolue ja kommunistit eivät saa kannatusta anarkistien toimikunnilta. Suora demokratia toteutuu. 2035 valta on hajautettu kansalle- Anonyymi
Sellainen on palsta-anarkistin utopia vuodelle 2035 nonni oikeat anarkistit kommentoikaa ja pankaa paremmaksi visioita vuodelle 2035 miltä tulevaisuus näyttää?
Tervetuloa tulevaisuus
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 938018
- 403842
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021896- 241290
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321123Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,301057Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53847Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia10840Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31812Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v27752