https://www.is.fi/autot/art-2000011120588.html
Miten puolustaa teslaa?
Sano
Käsi pystyyn nyt
Jeremy varoitti teslasta aikaa sitten
10
202
Vastaukset
- Anonyymi
kohta kansa uskaltaa ostaa vain toyotaa...miljoona km akkutakuu
- Anonyymi
jioo
- Anonyymi
Kuka kolmikosta uskottavin? Jeremy Clarkson, Richard Hammond vai Bim... öh, korjaan, James May?
- Anonyymi
Hey Bim, I see you have changed your name now. Got it. Hello Gin.
- Anonyymi
Jeremy on vanhuuden höperöitynyt, mutta oikeassa jos varoitti teslasta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jeremy on vanhuuden höperöitynyt, mutta oikeassa jos varoitti teslasta.
Clarksonhan pisti Top Gearissa amerikkalaisista yleensäkin melko roisiakin kuittia :D Yksi vakioaihe oli automerkkien lausuminen, Clarksonin mielestä amerikkalaiset lausuu aina väärin varsinkin ulkomaiset merkit, kuten esim. Hyundai = Hyyndi, Mitsubishi = Mitschubuussi, Nissan = Nisaan, Toyota = Tojouda, Mazda = Maaaaasda, jne.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Clarksonhan pisti Top Gearissa amerikkalaisista yleensäkin melko roisiakin kuittia :D Yksi vakioaihe oli automerkkien lausuminen, Clarksonin mielestä amerikkalaiset lausuu aina väärin varsinkin ulkomaiset merkit, kuten esim. Hyundai = Hyyndi, Mitsubishi = Mitschubuussi, Nissan = Nisaan, Toyota = Tojouda, Mazda = Maaaaasda, jne.
Lausuuhan brititkin ainakin japsien nimet väärit. Suomessa ne lausutaan täysin oikein paitsi Datsunia mutta sellaista ei enää olekaan. Sehän lausutaan jotenkin Dattosan.
- Anonyymi
Nn o
- Anonyymi
Hail gotlet
- Anonyymi
Nyt jo eläkeyhtiötkin vetää sijoituksiaan teslasta, varma merkki kurssin romahduksesta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857495- 965424
- 2614669
- 444545
- 623287
- 502718
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222378- 492343
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292342- 412204