Jos saan bussirahan kasaan niin muutan Paloheinään ja siirrän henkipaperini sinne. Sitten minäkin olen onnellinen ja varakas. Ensimmäinen asuntoni siellä on paikallinen Poste Restante. Sitten saankin Paloheinän subventaatiorahastolta rahulia oman kolmion ostamiseen. Kolme huonetta ja heittiö sopii minulle mainiosti. Olen kuin luotu Paloheinään.
Olen onneton ja köyhä
19
175
Vastaukset
- Anonyymi
Keittiö piti olla. Julmetun ennakoiva tekstinnypläys. Tekoäly, heti pois koneeltani ! Minä mikään heittiö ole vaan keittiö. Tai siis en minä keittiökään ole, noh, nyt te menitte jo ihan sekaisin minun päässäni. Mikä minä nyt sitten olenkaan, no en ainakaan kapitalisti.
https://www.facebook.com/reel/658108536770370
Äänestä vasemmistoliittoa, siellä aina ystävä. - Anonyymi
Uima-allas tietenkin kuin Kapillakin, jonne Pankkolängvitsi hamuaa myös.
Voi olla Martin työeläke 500 euroa ettei riitä. Yksi mahdollisuus kun rakennus sikalan näköinen niin anot maataloustukea ja sillä elelet.- Anonyymi
Onko Kapilla maataloustukea, vai onko evätty, kun niin katkera olet keskustalle.
Jos maataloussihteeri halusi tietää sikojen määrän, ei riittänyt kuin poromiehellä "on niitä muutamia". Kai maatalousihteri sanoi, että rakennus ulkoisesti täyttää sikalan tarpeet.
Siellä karsinatkin ulkona. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko Kapilla maataloustukea, vai onko evätty, kun niin katkera olet keskustalle.
Jos maataloussihteeri halusi tietää sikojen määrän, ei riittänyt kuin poromiehellä "on niitä muutamia". Kai maatalousihteri sanoi, että rakennus ulkoisesti täyttää sikalan tarpeet.
Siellä karsinatkin ulkona.https://www.google.fi/maps/@60.2516081,24.9187497,3a,75y,148.53h,91.51t/data=!3m7!1e1!3m5!1sHy6bFtwIR59JNGAkau30hA!2e0!6shttps://streetviewpixels-pa.googleapis.com/v1/thumbnail?cb_client=maps_sv.tactile&w=900&h=600&pitch=-1.5100000000000051&panoid=Hy6bFtwIR59JNGAkau30hA&yaw=148.53!7i16384!8i8192?hl=fi&entry=ttu&g_ep=EgoyMDI1MDMyMy4wIKXMDSoJLDEwMjExNjM5SAFQAw==
Marttii muuttaa tuohon punatiilitaloon, ostaa sen. Tilaa vasenkätisille tovereillekin parkkeerata maalipulloineen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
https://www.google.fi/maps/@60.2516081,24.9187497,3a,75y,148.53h,91.51t/data=!3m7!1e1!3m5!1sHy6bFtwIR59JNGAkau30hA!2e0!6shttps://streetviewpixels-pa.googleapis.com/v1/thumbnail?cb_client=maps_sv.tactile&w=900&h=600&pitch=-1.5100000000000051&panoid=Hy6bFtwIR59JNGAkau30hA&yaw=148.53!7i16384!8i8192?hl=fi&entry=ttu&g_ep=EgoyMDI1MDMyMy4wIKXMDSoJLDEwMjExNjM5SAFQAw==
Marttii muuttaa tuohon punatiilitaloon, ostaa sen. Tilaa vasenkätisille tovereillekin parkkeerata maalipulloineen.Maailma on vasenkätisten. Niin se on. Martin puolen tonnin työeläke plus puolen tonnin kansaneläke tulevat täällä Brryykessä hänelle puhtaana näppiin. Lisäksi on ruokajakelua ja on SPR:n ostokortteja ja kelatakseja. Niin ja asumistuki. Kuten huomaatte, Martilla on (henkistä) pääomaa vaikka muille jakaa. Martti onkin paikallinen tietotoimisto. Kysyin eilen häneltä, ketä kannattaa äänestää. Hän vastasi: "Ihan sama, piirrä vaikka korsunorsu siihen kuponkiin." Nyt sitten opettelen piirtämään korsunorsuja. Eikä Martti mihinkään Paloheinään lähde, hän lähtee Nauvoon, ilmaiset pururadat ja kaikki. Hän tietää senkin, että yli puolet Suomen merellisistä puulämmitteisistä rantasaunoista sijaitsee Nauvossa ja jokaisen saunan tuulikaapissa on puhdas vastatomutettu kynnysmatto.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Maailma on vasenkätisten. Niin se on. Martin puolen tonnin työeläke plus puolen tonnin kansaneläke tulevat täällä Brryykessä hänelle puhtaana näppiin. Lisäksi on ruokajakelua ja on SPR:n ostokortteja ja kelatakseja. Niin ja asumistuki. Kuten huomaatte, Martilla on (henkistä) pääomaa vaikka muille jakaa. Martti onkin paikallinen tietotoimisto. Kysyin eilen häneltä, ketä kannattaa äänestää. Hän vastasi: "Ihan sama, piirrä vaikka korsunorsu siihen kuponkiin." Nyt sitten opettelen piirtämään korsunorsuja. Eikä Martti mihinkään Paloheinään lähde, hän lähtee Nauvoon, ilmaiset pururadat ja kaikki. Hän tietää senkin, että yli puolet Suomen merellisistä puulämmitteisistä rantasaunoista sijaitsee Nauvossa ja jokaisen saunan tuulikaapissa on puhdas vastatomutettu kynnysmatto.
Tuleeko samaan hintaan pulkkamäki joka vieressä ? Siellä tovereille maalattavaakin kun kylttejä on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuleeko samaan hintaan pulkkamäki joka vieressä ? Siellä tovereille maalattavaakin kun kylttejä on.
Toki toki. Mutta valitseeko tyhjä kanisteri Paloheinän vai Nauvon ? Nauvoon menee ilmainen lautta mutta bussikuljetus Bryykestä Paloheinään on kallis ja turvaton matka liikkua julkisella kulkuvälineellä. Sipilällä oli sentäs lentokone.
- Anonyymi
Tuli ihan kevätkiima katsellessa. Meillä kotona Bryykessä syödään merimetsoja, siat on Nauvossa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuli ihan kevätkiima katsellessa. Meillä kotona Bryykessä syödään merimetsoja, siat on Nauvossa.
Nauvoon siis.
Nauvostoliitto on Nauvostoliitto,
skootteri on lälläripyörä,
rupisia naakkoja katsastan,
rollallani ratsastan.
Kauan eläköön korkiat maataloustukiaiset myös päätoimisille parvekeviljelijöille !
Tarvitaan vain vastapesty muoviämpäri, yksi perunansiemen ja pieni pussi Kekkilän kukkamultaa sekä vettä. Siitä se lähtee. Alkon myymä kuplavesi on nimeltään Välivesi, se on hyvä siihenkin tarkoitukseen, niin ja löylyvedeksi.
https://www.alko.fi/tuotteet/737524/Alko-V-livesi-muovipullo/ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nauvoon siis.
Nauvostoliitto on Nauvostoliitto,
skootteri on lälläripyörä,
rupisia naakkoja katsastan,
rollallani ratsastan.
Kauan eläköön korkiat maataloustukiaiset myös päätoimisille parvekeviljelijöille !
Tarvitaan vain vastapesty muoviämpäri, yksi perunansiemen ja pieni pussi Kekkilän kukkamultaa sekä vettä. Siitä se lähtee. Alkon myymä kuplavesi on nimeltään Välivesi, se on hyvä siihenkin tarkoitukseen, niin ja löylyvedeksi.
https://www.alko.fi/tuotteet/737524/Alko-V-livesi-muovipullo/Luulin olevani lahjomaton, mutta rahuli vienee sittenkin voiton. Paloheinässä olen rikas, kas sinnekö siis...
Sain juuri Vasemmistoliiton jäsenmaksulaskun, 20 egee. Sen vielä maksan mutta sitten myynen sieluni sarvipäälle ryhtymällä Paloheinän kapitalistiksi Paloheinän kapitalistien joukkoon. Pulkkamäki ja kaikki.
Tai no, otanpa kevyesti neuvoa-antavaa ja ratkaisen asian vasta sitten. Iso pullo kirkasta ja pieni pullo Välivettä. En nyt ala ennustamaan mutta voipi käydä niinkin - ja käyneekin - , että en mene Nauvoon, en Paloheinään enkä edes Turkkuseen. Täällä torin vieressä on hyvä asua, olla ja jumittaa. Nyt laittavat vaalijulisteita, täytyypä mennä neuvomaan, osa julisteista on vääriä.
Vasen on oikea ja oikea on väärä. Niin se menee :D - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meillä hylkeitä. Riittää pitkään yksi taappailija.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meillä hylkeitä. Riittää pitkään yksi taappailija.
Mutta mutta mutta, minkälaisella uistimella ja kuinka paksu siima ? Ei niitä satamassa voi pyssylläkään ampua, muuten tulee smurffit, vie aseen ja riistää vapauden ja lähettää Konnunsuolle kuokkimaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luulin olevani lahjomaton, mutta rahuli vienee sittenkin voiton. Paloheinässä olen rikas, kas sinnekö siis...
Sain juuri Vasemmistoliiton jäsenmaksulaskun, 20 egee. Sen vielä maksan mutta sitten myynen sieluni sarvipäälle ryhtymällä Paloheinän kapitalistiksi Paloheinän kapitalistien joukkoon. Pulkkamäki ja kaikki.
Tai no, otanpa kevyesti neuvoa-antavaa ja ratkaisen asian vasta sitten. Iso pullo kirkasta ja pieni pullo Välivettä. En nyt ala ennustamaan mutta voipi käydä niinkin - ja käyneekin - , että en mene Nauvoon, en Paloheinään enkä edes Turkkuseen. Täällä torin vieressä on hyvä asua, olla ja jumittaa. Nyt laittavat vaalijulisteita, täytyypä mennä neuvomaan, osa julisteista on vääriä.
Vasen on oikea ja oikea on väärä. Niin se menee :D"Li, Li, Li, Li......"???
- Anonyymi
Jos saan bussirahan kasaan niin muutan Paloheinään
- Anonyymi
Meillä täällä Inkeroisissa kukaan näitä hometönöjä osta ja uimahallissakin joudutaan kuivavesikävelemään. Niin kyrsii Kapi ja köyhyys. VKK rules!
Ossi, ilmavesikävelevä SOTILAS - Anonyymi
Tuulipuvussakin reikiä ja Kela väittää, että vielä kelpaa. Inkeroisen Kela on hanurista!
- Anonyymi
Moni syrjäseudun tuulipuku haaveilee samasta. Lottoa, lottoa velihyvä.
- Anonyymi
Lopeta kohkaaminen, mene töihin ja rikastu kuin Kapi!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan2014355Oulaisten vaalit, hyvä alku mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus33476- 2443418
En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.792355Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va851993Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2391619- 1401310
- 151258
- 481218
- 991141