Jos saan bussirahan kasaan niin muutan Paloheinään ja siirrän henkipaperini sinne. Sitten minäkin olen onnellinen ja varakas. Ensimmäinen asuntoni siellä on paikallinen Poste Restante. Sitten saankin Paloheinän subventaatiorahastolta rahulia oman kolmion ostamiseen. Kolme huonetta ja heittiö sopii minulle mainiosti. Olen kuin luotu Paloheinään.
Olen onneton ja köyhä
28
310
Vastaukset
- Anonyymi
Keittiö piti olla. Julmetun ennakoiva tekstinnypläys. Tekoäly, heti pois koneeltani ! Minä mikään heittiö ole vaan keittiö. Tai siis en minä keittiökään ole, noh, nyt te menitte jo ihan sekaisin minun päässäni. Mikä minä nyt sitten olenkaan, no en ainakaan kapitalisti.
https://www.facebook.com/reel/658108536770370
Äänestä vasemmistoliittoa, siellä aina ystävä.- Anonyymi
Olen minä vaan sama mies. Ei kun siis eri. Eri mies. Ja minä en sitten aloittanut tätä ketjua. Tai jos aloitinkin, en ainakaan tunnusta. Menen aamusella hangaariin katsomaan miten aikakoneen kyhääminen edistyy. Anarkismin ja vihervassariuden pyhä liitto on ajuskopassani voimissaan, olen siis oma aito itseni itselleni.
Kohta onkin taas kulku kohti turhien sisäelinten poistoa. Hyvä että repivät niitä pikku hiljaa yksitellen, näin työllistyy useampi kirurgi ja näin saa luontainen masokismini paremman tyydytyksen. Viimeksi irrottivat pääni ja panivat sen kuplavesialtaaseen operaation ajaksi. Mölysin muka liikaa, enkä mölynnyt. Niiden kähmäiset tropit vaan ei riitä nukuttamiseeni, paituli ymmärtää, hän on lukenut lääkeopit ja kaikki. Vaan jos minut kalma tällä kertaa korjaa, muistakaa edes tämä:
Tämä alkaa *** Ihminen on pohjimmiltaan sopuisa ja hyväntahtoinen otus. Jos tämä otus on ollut edes joillekuille tahi jollekulle tueksi ja turvaksi, inspiraation tuojaksi tai edes auttanut silloin kun kuppi on nurin tai kantapää ruosteessa, silloin hän ei ole elänyt turhaan vaan ansaitsee vähintään yhden taputuksen. Itse itseäni kiittäen, tap. *** Tämä loppuu.
Voihan Sativan kuorilo ja kuohukilju, sain siis taputuksen, se oli tuo edellisen kappaleen tap.
Menestystä itse kullekin säädylle. Elämä on ihmisen parasta aikaa. Ehkäpä taivas tai helvetti onkin tässä ja nyt. Sinä päätät minkä värisen enkelin, valkian vaiko mustan, kanssa olet hyvää pataa ja kumman muroihin kuset. Onko paskapussisi puoliksi tyhjä vai puoliksi täysi ? Minun paskapussini on puoliksi tyhjä, olen hyvää pataa valkeuden enkelin kanssa ja kusen mustan enkelin muroihin. Tee sinäkin samoin niin elämälläsi on tarkoitus, olkoonpa se sitten vaikka ikävän karkoitus. Ja piste. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen minä vaan sama mies. Ei kun siis eri. Eri mies. Ja minä en sitten aloittanut tätä ketjua. Tai jos aloitinkin, en ainakaan tunnusta. Menen aamusella hangaariin katsomaan miten aikakoneen kyhääminen edistyy. Anarkismin ja vihervassariuden pyhä liitto on ajuskopassani voimissaan, olen siis oma aito itseni itselleni.
Kohta onkin taas kulku kohti turhien sisäelinten poistoa. Hyvä että repivät niitä pikku hiljaa yksitellen, näin työllistyy useampi kirurgi ja näin saa luontainen masokismini paremman tyydytyksen. Viimeksi irrottivat pääni ja panivat sen kuplavesialtaaseen operaation ajaksi. Mölysin muka liikaa, enkä mölynnyt. Niiden kähmäiset tropit vaan ei riitä nukuttamiseeni, paituli ymmärtää, hän on lukenut lääkeopit ja kaikki. Vaan jos minut kalma tällä kertaa korjaa, muistakaa edes tämä:
Tämä alkaa *** Ihminen on pohjimmiltaan sopuisa ja hyväntahtoinen otus. Jos tämä otus on ollut edes joillekuille tahi jollekulle tueksi ja turvaksi, inspiraation tuojaksi tai edes auttanut silloin kun kuppi on nurin tai kantapää ruosteessa, silloin hän ei ole elänyt turhaan vaan ansaitsee vähintään yhden taputuksen. Itse itseäni kiittäen, tap. *** Tämä loppuu.
Voihan Sativan kuorilo ja kuohukilju, sain siis taputuksen, se oli tuo edellisen kappaleen tap.
Menestystä itse kullekin säädylle. Elämä on ihmisen parasta aikaa. Ehkäpä taivas tai helvetti onkin tässä ja nyt. Sinä päätät minkä värisen enkelin, valkian vaiko mustan, kanssa olet hyvää pataa ja kumman muroihin kuset. Onko paskapussisi puoliksi tyhjä vai puoliksi täysi ? Minun paskapussini on puoliksi tyhjä, olen hyvää pataa valkeuden enkelin kanssa ja kusen mustan enkelin muroihin. Tee sinäkin samoin niin elämälläsi on tarkoitus, olkoonpa se sitten vaikka ikävän karkoitus. Ja piste.Tätä kaiketi ajoit takaa enkelivertauksellasi, osui ja upposi. Hyvä sinä.
Vanha cherokee-intiaani kertoi eräänä iltana lapsenlapselleen ihmisten sisällä tapahtuvasta taistelusta. Hän sanoi: ”Poikani, meidän kaikkien sisällä taistelee kaksi ’sutta’.”
”Toinen on Paha. Se on kiukku, kateus, mustasukkaisuus, suru, katumus, ahneus, ylimielisyys, itsesääli, syyllisyys, inho, alemmuudentunne, valheet, väärä ylpeys, ylemmyydentunne ja ego.”
”Toinen on Hyvä. Se on ilo, rauha, toivo, tyyneys, nöyryys, lempeys, hyvänsuopuus, empatia, anteliaisuus, totuus, myötätunto ja usko.”
Lapsenlapsi ajatteli asiaa hetken ja kysyi sitten isoisältään:
”Kumpi susi voittaa?”
Vanha cherokee vastasi yksinkertaisesti:
”Se, jota ruokit.”
- Anonyymi
Uima-allas tietenkin kuin Kapillakin, jonne Pankkolängvitsi hamuaa myös.
Voi olla Martin työeläke 500 euroa ettei riitä. Yksi mahdollisuus kun rakennus sikalan näköinen niin anot maataloustukea ja sillä elelet.- Anonyymi
Onko Kapilla maataloustukea, vai onko evätty, kun niin katkera olet keskustalle.
Jos maataloussihteeri halusi tietää sikojen määrän, ei riittänyt kuin poromiehellä "on niitä muutamia". Kai maatalousihteri sanoi, että rakennus ulkoisesti täyttää sikalan tarpeet.
Siellä karsinatkin ulkona. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko Kapilla maataloustukea, vai onko evätty, kun niin katkera olet keskustalle.
Jos maataloussihteeri halusi tietää sikojen määrän, ei riittänyt kuin poromiehellä "on niitä muutamia". Kai maatalousihteri sanoi, että rakennus ulkoisesti täyttää sikalan tarpeet.
Siellä karsinatkin ulkona.https://www.google.fi/maps/@60.2516081,24.9187497,3a,75y,148.53h,91.51t/data=!3m7!1e1!3m5!1sHy6bFtwIR59JNGAkau30hA!2e0!6shttps://streetviewpixels-pa.googleapis.com/v1/thumbnail?cb_client=maps_sv.tactile&w=900&h=600&pitch=-1.5100000000000051&panoid=Hy6bFtwIR59JNGAkau30hA&yaw=148.53!7i16384!8i8192?hl=fi&entry=ttu&g_ep=EgoyMDI1MDMyMy4wIKXMDSoJLDEwMjExNjM5SAFQAw==
Marttii muuttaa tuohon punatiilitaloon, ostaa sen. Tilaa vasenkätisille tovereillekin parkkeerata maalipulloineen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
https://www.google.fi/maps/@60.2516081,24.9187497,3a,75y,148.53h,91.51t/data=!3m7!1e1!3m5!1sHy6bFtwIR59JNGAkau30hA!2e0!6shttps://streetviewpixels-pa.googleapis.com/v1/thumbnail?cb_client=maps_sv.tactile&w=900&h=600&pitch=-1.5100000000000051&panoid=Hy6bFtwIR59JNGAkau30hA&yaw=148.53!7i16384!8i8192?hl=fi&entry=ttu&g_ep=EgoyMDI1MDMyMy4wIKXMDSoJLDEwMjExNjM5SAFQAw==
Marttii muuttaa tuohon punatiilitaloon, ostaa sen. Tilaa vasenkätisille tovereillekin parkkeerata maalipulloineen.Maailma on vasenkätisten. Niin se on. Martin puolen tonnin työeläke plus puolen tonnin kansaneläke tulevat täällä Brryykessä hänelle puhtaana näppiin. Lisäksi on ruokajakelua ja on SPR:n ostokortteja ja kelatakseja. Niin ja asumistuki. Kuten huomaatte, Martilla on (henkistä) pääomaa vaikka muille jakaa. Martti onkin paikallinen tietotoimisto. Kysyin eilen häneltä, ketä kannattaa äänestää. Hän vastasi: "Ihan sama, piirrä vaikka korsunorsu siihen kuponkiin." Nyt sitten opettelen piirtämään korsunorsuja. Eikä Martti mihinkään Paloheinään lähde, hän lähtee Nauvoon, ilmaiset pururadat ja kaikki. Hän tietää senkin, että yli puolet Suomen merellisistä puulämmitteisistä rantasaunoista sijaitsee Nauvossa ja jokaisen saunan tuulikaapissa on puhdas vastatomutettu kynnysmatto.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Maailma on vasenkätisten. Niin se on. Martin puolen tonnin työeläke plus puolen tonnin kansaneläke tulevat täällä Brryykessä hänelle puhtaana näppiin. Lisäksi on ruokajakelua ja on SPR:n ostokortteja ja kelatakseja. Niin ja asumistuki. Kuten huomaatte, Martilla on (henkistä) pääomaa vaikka muille jakaa. Martti onkin paikallinen tietotoimisto. Kysyin eilen häneltä, ketä kannattaa äänestää. Hän vastasi: "Ihan sama, piirrä vaikka korsunorsu siihen kuponkiin." Nyt sitten opettelen piirtämään korsunorsuja. Eikä Martti mihinkään Paloheinään lähde, hän lähtee Nauvoon, ilmaiset pururadat ja kaikki. Hän tietää senkin, että yli puolet Suomen merellisistä puulämmitteisistä rantasaunoista sijaitsee Nauvossa ja jokaisen saunan tuulikaapissa on puhdas vastatomutettu kynnysmatto.
Tuleeko samaan hintaan pulkkamäki joka vieressä ? Siellä tovereille maalattavaakin kun kylttejä on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuleeko samaan hintaan pulkkamäki joka vieressä ? Siellä tovereille maalattavaakin kun kylttejä on.
Toki toki. Mutta valitseeko tyhjä kanisteri Paloheinän vai Nauvon ? Nauvoon menee ilmainen lautta mutta bussikuljetus Bryykestä Paloheinään on kallis ja turvaton matka liikkua julkisella kulkuvälineellä. Sipilällä oli sentäs lentokone.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Arhinmäki tulee maalipullojen kera. Värittää kylttejä eri uskoon.
- Anonyymi
Tuli ihan kevätkiima katsellessa. Meillä kotona Bryykessä syödään merimetsoja, siat on Nauvossa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuli ihan kevätkiima katsellessa. Meillä kotona Bryykessä syödään merimetsoja, siat on Nauvossa.
Nauvoon siis.
Nauvostoliitto on Nauvostoliitto,
skootteri on lälläripyörä,
rupisia naakkoja katsastan,
rollallani ratsastan.
Kauan eläköön korkiat maataloustukiaiset myös päätoimisille parvekeviljelijöille !
Tarvitaan vain vastapesty muoviämpäri, yksi perunansiemen ja pieni pussi Kekkilän kukkamultaa sekä vettä. Siitä se lähtee. Alkon myymä kuplavesi on nimeltään Välivesi, se on hyvä siihenkin tarkoitukseen, niin ja löylyvedeksi.
https://www.alko.fi/tuotteet/737524/Alko-V-livesi-muovipullo/ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nauvoon siis.
Nauvostoliitto on Nauvostoliitto,
skootteri on lälläripyörä,
rupisia naakkoja katsastan,
rollallani ratsastan.
Kauan eläköön korkiat maataloustukiaiset myös päätoimisille parvekeviljelijöille !
Tarvitaan vain vastapesty muoviämpäri, yksi perunansiemen ja pieni pussi Kekkilän kukkamultaa sekä vettä. Siitä se lähtee. Alkon myymä kuplavesi on nimeltään Välivesi, se on hyvä siihenkin tarkoitukseen, niin ja löylyvedeksi.
https://www.alko.fi/tuotteet/737524/Alko-V-livesi-muovipullo/Luulin olevani lahjomaton, mutta rahuli vienee sittenkin voiton. Paloheinässä olen rikas, kas sinnekö siis...
Sain juuri Vasemmistoliiton jäsenmaksulaskun, 20 egee. Sen vielä maksan mutta sitten myynen sieluni sarvipäälle ryhtymällä Paloheinän kapitalistiksi Paloheinän kapitalistien joukkoon. Pulkkamäki ja kaikki.
Tai no, otanpa kevyesti neuvoa-antavaa ja ratkaisen asian vasta sitten. Iso pullo kirkasta ja pieni pullo Välivettä. En nyt ala ennustamaan mutta voipi käydä niinkin - ja käyneekin - , että en mene Nauvoon, en Paloheinään enkä edes Turkkuseen. Täällä torin vieressä on hyvä asua, olla ja jumittaa. Nyt laittavat vaalijulisteita, täytyypä mennä neuvomaan, osa julisteista on vääriä.
Vasen on oikea ja oikea on väärä. Niin se menee :D - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meillä hylkeitä. Riittää pitkään yksi taappailija.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meillä hylkeitä. Riittää pitkään yksi taappailija.
Mutta mutta mutta, minkälaisella uistimella ja kuinka paksu siima ? Ei niitä satamassa voi pyssylläkään ampua, muuten tulee smurffit, vie aseen ja riistää vapauden ja lähettää Konnunsuolle kuokkimaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luulin olevani lahjomaton, mutta rahuli vienee sittenkin voiton. Paloheinässä olen rikas, kas sinnekö siis...
Sain juuri Vasemmistoliiton jäsenmaksulaskun, 20 egee. Sen vielä maksan mutta sitten myynen sieluni sarvipäälle ryhtymällä Paloheinän kapitalistiksi Paloheinän kapitalistien joukkoon. Pulkkamäki ja kaikki.
Tai no, otanpa kevyesti neuvoa-antavaa ja ratkaisen asian vasta sitten. Iso pullo kirkasta ja pieni pullo Välivettä. En nyt ala ennustamaan mutta voipi käydä niinkin - ja käyneekin - , että en mene Nauvoon, en Paloheinään enkä edes Turkkuseen. Täällä torin vieressä on hyvä asua, olla ja jumittaa. Nyt laittavat vaalijulisteita, täytyypä mennä neuvomaan, osa julisteista on vääriä.
Vasen on oikea ja oikea on väärä. Niin se menee :D"Li, Li, Li, Li......"???
- Anonyymi
Jos saan bussirahan kasaan niin muutan Paloheinään
- Anonyymi
Meillä täällä Inkeroisissa kukaan näitä hometönöjä osta ja uimahallissakin joudutaan kuivavesikävelemään. Niin kyrsii Kapi ja köyhyys. VKK rules!
Ossi, ilmavesikävelevä SOTILAS - Anonyymi
Tuulipuvussakin reikiä ja Kela väittää, että vielä kelpaa. Inkeroisen Kela on hanurista!
- Anonyymi
Moni syrjäseudun tuulipuku haaveilee samasta. Lottoa, lottoa velihyvä.
- Anonyymi
Lopeta kohkaaminen, mene töihin ja rikastu kuin Kapi!
- Anonyymi
Miä 9 kymppinen tekisi, edes naurismaan pelättinä pysy pystyssä.
- Anonyymi
Joiudut Martti sikoja hankkimaan, kun sikalaan muutat. Siitä aina teuraaksi kun tarvis, kun muslimikin tulee kylään.
- Anonyymi
Martille sosiaalihuolto tuo ruoka-annokset. Kommunistit näin elätetään, nämä työn vieroksujat.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Martille sosiaalihuolto tuo ruoka-annokset. Kommunistit näin elätetään, nämä työn vieroksujat.
Takuueläkeläinen pankkomajuri on aina ollut ns. siivestäjä.
- Anonyymi
Eroa kirkosta saat rahaa fillariin voit hakee safkaa kauempaa ilmatteeks
- Anonyymi
Siirrän paperini Turkuun
kuten Jope
https://www.youtube.com/watch?v=1eLaQ3N9ltw
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol4931869Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis3801576Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe641368Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa
Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H181357- 113962
- 51929
JM lukkoliike
Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran19916Pankin avajaiset
Osuuspankin uuden toimitilan viralliset avajaiset vetävät väkeä. Kyllä oli outo nauhan leikkaus, kun leikkaajat pyllisti15771Miten kesäsi meni?
Oletko tyytyväinen siihen? Oliko kaivattusi mielessäsi? Lähennyitkö vai etäännyitkö hänen kanssaan?66763Helena Ahti-Hallberg uudessa elämäntilanteessa - Paljastaa eläkehaaveestaan Espanjassa: "Mä.."
Oi, kuulostaa ihanalta eläkepäivillä! Helena Ahti-Hallberg on ostanut kakkoskodin Espanjasta ja hänellä on puolisonsa ka10751