Voisi hygieniapassin suorittaessaan päästä nykyisin Yleen siivoojaksi.
Ylä-Anttila on pelkkä ylioppilas
17
196
Vastaukset
- Anonyymi
Ylä-Anttila oli 65 kg sitten todella hemaiseva, iloinen pimu. Semmoisia mediatalojen pomot mielellään ylentävät yhteisten hotellireissujen jälkeen.
Ylioppilastodistus on ihan pätevä paperi YLE:n johtamiseen.- Anonyymi
Yo-paperit on liikaa, kun katsoo uusia ohjelmia. Tehty peruskoulun keskenjättäneille.
- Anonyymi
Ylessä eteni helposti, jos oli "taitava suu".
- Anonyymi
Demareilla
ei
yleensä
pätevyys
riitä,
Silti johtajina.
- sdp - - Anonyymi
Huomattavasti parempi koulutus kuin monella persulla.
- Anonyymi
Yo-tutkinto ei anna eväitä mihinkään ammattiin.
- Anonyymi
Tuskin koskaan pääsee minun tasoon joka olen ,aivokirurgi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Helppo homma, jos käsittelee vihervasemmiston aivoja. Siellä ei voi syntyä entistä enempää tuhoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toivottavasti et pistä veistä väärään kohtaan kuten pilkkua.
- Anonyymi
Riikka Purra
Koko nimi: Purra, Riikka Katriina · Syntymävuosi ja -paikka: 1977 Pirkkala · Kotikunta: Kirkkonummi · Koulutus: Valtiotieteiden maisteri 2004 (Turun yliopisto) .
Koulutukseltaan Wille Rydman on valtiotieteiden maisteri
Jussi Halla-aho on koulutukseltaan Filosofian Tohtori
Ville Tavio
CV · Koko nimi: Tavio, Ville Tapani · Syntymävuosi ja -paikka: 1984 Lappeenranta · Kotikunta: Naantali · Koulutus: oikeustieteen maisteri 2012 (Turun yliopisto).
Nuo PS Kansanedustajat ovat vähintään Maistereita!
- Anonyymi
Ei verovarojen kähmimiseen mitään koulutusta tarvita, ainostaan röyhkeyttä ja rikollinen luonne.
- Anonyymi
Helvetin ylimielisen oloinen tyyppi.
- Anonyymi
Ylä-Anttila on kokoomuslainen.
- Anonyymi
Vuosi vanha juttu; ei tarvi olla mininkään virkaan pätevin, pitää olla sopivin. Poliittisesti sopivin, vai kuinka?
- Anonyymi
Kamalampaa pomoa ei ole kuin vanha nainen.
- Anonyymi
Tietoja
Merja Hannele Ylä-Anttila on suomalainen toimittaja ja yritysjohtaja, joka on toiminut Yleisradion toimitusjohtajana vuodesta 2018. Koulutukseltaan Ylä-Anttila on ylioppilas. Wikipedia
Syntyi: 14. toukokuuta 1960 (ikä 64 vuotta), Hämeenlinna
Koulutus: Helsingin yliopisto (1984), Laajasalon opisto (1979–1980), Kaurialan lukio (1979)
Puoliso: Ari Ylä-Anttila
Lapset: Aleksi Ylä-Anttila
Merja Ylä-Anttila ei ole koulutukseltaan sopiva nykyiseen työhönsä!
Toimittaja Keijo Leppänen oli koulutukseltaan Valtiotieteiden Maisteri
Sitten Johtajana on vai Ylioppilas! - Anonyymi
Merja Ylä-Anttilan taso ei ole riittävä nykyiseen työhönsä
Vähintään Maisterin tasoinen tutkinto pitää olla suoritettuna!
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 856304
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t303783törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/283150Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu3691706- 331398
- 271330
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi46949Anteeksi kulta
En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv11946Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."
Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:11880- 42859