https://www.iltalehti.fi/sahkoautot/a/2d6d07a0-dc42-476a-bd1c-89c1261eead4
eipäs puhuta paskoo ennenkuin kuin koetaan onko sähköreksta mihinkään? hyytyvät pakkaseen ja kalliita korjata?
taitaa vetyrekat ottaa dieselin paikan?
Dieselrekat häviävät meiltä kokonaan
3
99
Vastaukset
- Anonyymi
Jos opettelisit lukemaan artikkelit kokonaan niin tietäisit että esim. Ruotsissa "Oulun korkeudella" on Wibax saanut jo kokemusta 65t rekan käytöstä pohjoisessa samoilla matkoilla,,,
Lisäksi Kaakkois-Suomi on vähän etelämpänä, huomaat jos kehtoot katsoa karttaa!
Huom. Pohjois Norjassa on ollut jo pitkään käytössä isoja sähköisiä kuorma-autoja,,,- Anonyymi
ja kerroppa kokemuksia norjasta? onko kestäviä autoja-ai niin ei tietoa kun vasta hommat alussa
mikä vakuutusyhtiö tai takuu korvaa mahdolliset viat jne?
- Anonyymi
saa siinä persettä hinkata jakkaraa vasten että saa maksettua auton..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1023494
- 623147
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342654- 802443
- 852418
- 962096
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422094Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil491701Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221700- 121686