nesteellä puhuttua

Anonyymi-ap

Kuulin tänään nesteellä että Rajala olis savustettu pihalle. Pitääköhän paikkaansa, Ls.n uutisesta sai eri kuvan

23

782

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

eikös se lopettanu jo jalkapallouransa aikoja päiviä sitten taitaa olla jo eläkeellä

• Anonyymi

Paras mies Lapuan poliitikoista. Harmi, että lopetti politiikan, toivottavasti vain väliaikaisesti.

• Anonyymi

Rajalalla varmaan muutakin tekemistä. Rohkea ja hyvä päätös. Moni muu sais ottaa esimerkkiä ja jättää politikoinnin. Eivät taatusti ole korvaamattomia.

• Anonyymi

Tämä palsta on täynnä parempia poliitikkoja ja sitä pitäisi hyödyntää paremmin.
        Tämä palsta voisi toimia vaikka yhtenä jäsenenä yhdellä äänellä. Kokousten aikana täällä olisi varmasti runsaasti viisaita koolla käyttämässä puheenvuoroja.

Paras olisi, että oltaisiin ihan puheenjohtaja ja voitaisiin täältä määrätä kuka puhuu. Tällä lailla saataisiin tietää kansaa kiinnostavien henkilöiden mielipiteet.
        Tietysti joku voisi sanoa ettei kommentoi, mutta sekin jo kertoo usein tarpeeksi, ainakin ko. henkilöstä, jos ei itse asiasta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä palsta voisi toimia vaikka yhtenä jäsenenä yhdellä äänellä. Kokousten aikana täällä olisi varmasti runsaasti viisaita koolla käyttämässä puheenvuoroja.

Paras olisi, että oltaisiin ihan puheenjohtaja ja voitaisiin täältä määrätä kuka puhuu. Tällä lailla saataisiin tietää kansaa kiinnostavien henkilöiden mielipiteet.
        Tietysti joku voisi sanoa ettei kommentoi, mutta sekin jo kertoo usein tarpeeksi, ainakin ko. henkilöstä, jos ei itse asiasta.

Mihinä mualla saat syärä sämpyläleipiä ja viineri kahavia ilimaateksi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mihinä mualla saat syärä sämpyläleipiä ja viineri kahavia ilimaateksi

Isun kaffipöyräs !

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Isun kaffipöyräs !

Kun ei noista LS jutuista ota selvää.
        Lehti itse laittanut porukkaa pihalle joten ei tarvusi yhtään elvistellä. Toimittaja hjletti on itse mukana lehden taustasäätiössä. Joku voisi tutkia mitä siellä oikein puuhataan ja meneekö kaikki oikein.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

tai sitten tehdään niin että minä päätän viimekädessä kaikista asioista j valtuusto tekee niin kuin minä sanon ,silloin tulee hyvä !

• Anonyymi

Veli Pontevan uudistuksista vain on kyse.

• Anonyymi

Nesteellä on absoluuttinen oikea tieto.

• Anonyymi

Onko pj tehtäviensä tasalla?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko pj tehtäviensä tasalla?

Kokoomus kahmii valtaa rumilla keinoilla. Odotan selvitystä simpsiövuoresta, siinä useampi kokoomuslainen johtava poliitikko.

• Anonyymi

Nesteen parlamenttihan on samanlainen kuin vanhojen ämmien juorukerho. Kuulemmajuttuja kerrotaan totena. Kaikki jäsenet oikeita Appalakkien Einsteiniä.

• Anonyymi

Usein pätee ei savua ilman tulta....

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Usein pätee ei savua ilman tulta....

Jutuista 10 pros. melkein totta , loput näiden putupäitten aivopieru spekulointia. Joukossa se tyhmyys tiivistyy. Aika raskasta on välillä kuunnella.

• Anonyymi

En ole ikään käynyt Nesteellä, pihakin on on kuin vienan karjalasta. Routavaurioita, niinettei mun matalalla urheiluautolla uskalla sinne ajaa.

• Anonyymi

Se, että Toyota Yariksella ajetaan rallia, ei tee sun Yariksesta urheiluautoa. Ja karjalan tiet on nykyään moottoriteitä Suomen rajalle asti.

• Anonyymi

Joo raavahat miehet juoruaa ku akat.
      He hee nou thanks.

• Anonyymi

Vielä kun saisi poltella sisällä..

• Anonyymi

Ja juoda A-Olutta?

• Anonyymi

Keskikalja riittäisi vanhoille ukoille joiden elimistö ei enää polta alkoholia niin tehokkaasti. Ruokailupakko olisi myös hyvä oluen kanssa. Ennen oli kapakoissa illalliskortit joilla sai jonkun lämpimän leivän. Nyt se voisi olla päivälliskortti. 😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Keskikalja riittäisi vanhoille ukoille joiden elimistö ei enää polta alkoholia niin tehokkaasti. Ruokailupakko olisi myös hyvä oluen kanssa. Ennen oli kapakoissa illalliskortit joilla sai jonkun lämpimän leivän. Nyt se voisi olla päivälliskortti. 😂

Lapuan Sanomat voisi edes yrittää seurata mitä esim kokoomuksen sisällä tapahtuu saati päätöksen tekoa yleensä Lapualla.
        Mitä lehdessä on rneneillään, tietääkö joku,, kuulemma hallinto taas erottaa väkeä ja on sairaslomia,? Miksi lehdessä ei kerrota, ketä taustalla häärii? Aiemmin jo erotettu päätoimittaja ja toimitusjohtaja, nyt erotettu muitakin. Meneekö oikein?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lapuan Sanomat voisi edes yrittää seurata mitä esim kokoomuksen sisällä tapahtuu saati päätöksen tekoa yleensä Lapualla.
        Mitä lehdessä on rneneillään, tietääkö joku,, kuulemma hallinto taas erottaa väkeä ja on sairaslomia,? Miksi lehdessä ei kerrota, ketä taustalla häärii? Aiemmin jo erotettu päätoimittaja ja toimitusjohtaja, nyt erotettu muitakin. Meneekö oikein?

Härin tuski joku puhelimehe vastaa. Toista soli kun enska ja hannu oli puikoos.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      39
      6925
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3908
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      3280
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2844
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      16
      2662
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2228
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2176
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      37
      2092
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      48
      2047
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      39
      1980
    Aihe