…… niin minä alan riidellä , kun en muuta keksi ja osaa. Ja minun kyvyttömyyteni on mamujen syy. Minusta mamut ovat rikollisia ja syyllisiä kaikkeen kurjuuteen Suomessa.
Meissä persuissakin on paljon rikoksista tuomittuja , mutta se on tietysti ihan eri asia, koska me olemme aitoja suomalaisia.
Terveisin Riikka Purra, Perussuomalaisten puheenjohtaja ja erittäin hyvä ihminen
Kun vierasmaalainen ärsyttää
8
121
Vastaukset
- Anonyymi
Riikka Purra on riidan kylväjä.
- Anonyymi
Yhdyssanat ovat vaikeita vasentuneelle, tiedät sen itsekin.
- Anonyymi
Persujen pitäisi aloittaa rikollisten puhdistus omista porukoistaan.
- Anonyymi
Jospa nyt menisit itse ilmiantamaan itsesi kunnianloukkauksesta ensin.
- Anonyymi
Riikka Purra on tajunnut , että nyt tulee persuille tappio tulevissa vaaleissa, siksi on niin kärttyinen. Epätoivo on iskenyt , kun kaikki asiat menevät päin helvettiä …..
- Anonyymi
Jaahas? Sinähän itse aloitit ketjun kertomalla olevasi Riikka Purra.
- Anonyymi
No kyllähän sen jokainen tietää, että sinä et ole Riikka Purra, vaan kaulaparta punikki laskuhumalassa.
- Anonyymi
Yksi ja sama pikku vassari pakottaa omaa ketjuaan. Voi lutuista:)))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.662982Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91781- 1111646
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2201212- 123945
- 93933
- 60914
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil65897Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6815- 34790