…… niin minä alan riidellä , kun en muuta keksi ja osaa. Ja minun kyvyttömyyteni on mamujen syy. Minusta mamut ovat rikollisia ja syyllisiä kaikkeen kurjuuteen Suomessa.
Meissä persuissakin on paljon rikoksista tuomittuja , mutta se on tietysti ihan eri asia, koska me olemme aitoja suomalaisia.
Terveisin Riikka Purra, Perussuomalaisten puheenjohtaja ja erittäin hyvä ihminen
Kun vierasmaalainen ärsyttää
8
111
Vastaukset
- Anonyymi
Riikka Purra on riidan kylväjä.
- Anonyymi
Yhdyssanat ovat vaikeita vasentuneelle, tiedät sen itsekin.
- Anonyymi
Persujen pitäisi aloittaa rikollisten puhdistus omista porukoistaan.
- Anonyymi
Jospa nyt menisit itse ilmiantamaan itsesi kunnianloukkauksesta ensin.
- Anonyymi
Riikka Purra on tajunnut , että nyt tulee persuille tappio tulevissa vaaleissa, siksi on niin kärttyinen. Epätoivo on iskenyt , kun kaikki asiat menevät päin helvettiä …..
- Anonyymi
Jaahas? Sinähän itse aloitit ketjun kertomalla olevasi Riikka Purra.
- Anonyymi
No kyllähän sen jokainen tietää, että sinä et ole Riikka Purra, vaan kaulaparta punikki laskuhumalassa.
- Anonyymi
Yksi ja sama pikku vassari pakottaa omaa ketjuaan. Voi lutuista:)))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2122768
Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!
En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,1101972Varattais lähihotellista
🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää2171671Nyt jäi velat perimättä
Mikä idea se talo oli polttaa ja velalliset sisällä nyt jäi rahat saamatta141555Martinan aussikulta, missä?
Mihin katosi Martina Aitolehden aussikulta kyselee Seiska!2791410Ellen Jokikunnas muistelee Reino-koiraa - Ralph-poika koskettavalla tavalla esiin: "Kiitos, että..."
RIP Reino. Lämmin osanotto suureen suruunne Ellen, Jari ja Ralph. Reino tuli tutuksi monelle suomalaiselle Unelmia Ita471227- 471166
- 1061011
Meneekö eläinpuiston johto vaihtoon vaalien jälkeen?
Ähtärissä kuhistaan ja kuiskitaan, että perussuomalaiset esittävät vaalien jälkeen, että eläinpuiston hallitus uusitaan53923- 85895