Onko muilla kokemuksia Engues kyselyn tarjoajasta?Elikkä vastataan kyselyihin pientä korvausta vastaan.Olen aika kauan ollut nuissa kysely toiminnoissa mukana mutta en ole vielä aikaisemmin törmännyt tuommoiseen toimintaan mitä engues harrastaa!Vähentelee täysin mielivaltaisesti tehdyistä kyselyistä saatuja pieniä korvauksia ja asiaa kysyttäessä ilmoitetaan että että kuuluu heidän laadunvalvontaan?Muissakin kyselyn tarjoajissa on havaittavissa pieniä ihmeellisyyksiä toiminnassa mutta tämä Engues tuntuu olevan täysi huijari toimija.esimerkkinä 5 e keröätyistä korvauksista vähenteli 2,60 e nuin vain ja ei perustele toimintaansa millään tavoin kysyttäessä.Ei minkään muu toimijan kanssa samanlaisia ongelmia ole ollut
Enguesin toiminta ihmetyttää
3
1521
Vastaukset
- Anonyymi
Itsellä on kyllä ollut vain hyviä kokemuksia Enguesista. Kyselyt ovat asiallisia, palkkiot tulevat ajallaan ja en ole koskaan huomannut, että mitään olisi vähennetty. Joskus on tullut joku virheilmoitus huonosta vastauksesta, mutta ne on olleet ihan oma moka. Suosittelen kyllä edelleen.
- Anonyymi
Minulla on samanlaisia kokemuksia. Noin 20% ansaisuista euroista miinustettiin. Lopuksi vielä huipennus: olin 7c päässä lunastusrajasta, kolmeen kuukauteen ei ainuttakaan kyselykutsua tullut, ja nyt lopulta tilini on suljettu. Ihan täysi huijari!
- Anonyymi00003
Itse en ole huomannut että mitään palkkioita olisi vähennetty.
Olen ollut jäsen syksystä lähtien ja parikymppiä on tullut tienattua.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242401Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3442017Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä261883Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o101683Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581498Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121032Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181009- 55870
- 63865
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2818