Elias Mäki teki hyvän avauksen Vapaa-ajattelijain liiton avoimelle fb-palstalle ja Mikä Korkee vastasi. Kummaltakin kirjoitus, koska ta tykkäsin. Arvelen että antivapari ei tykkää.
Kaksi nimeä fb-ryhmästä
15
177
Vastaukset
- Anonyymi
Korjaus: ...josta tykkäsin.
- Anonyymi
Kyllä harmittaa. T. Antivapari
- Anonyymi
Mikä harmittaa. Kerro tarkemmin.
- Anonyymi
Keitä tai ketä mahdat tarkoittaa antivaparilla? Tuo on aika epämääräistä.
- Anonyymi
Ai kuolemanjälkeistä elämää ja siihen uskomista? No mitä siitä? Saahan siihen uskoa. Vai onko niin, että vaparit haluavat rajoittaa sitä mihin ihmiset saavat uskoa ja mihin eivät?
t: Antivaparin nro 666 - Anonyymi
Onkohan tämä taas näitä kommentteja, joissa kirjoittaja tulee rehvakkaasti lausahtamaan jotain ja sen jälkeen kiiruhtaa pakoon, ihan siltä varalta, että joku lukee tekstin ja vieläpä vastaa siihen?
- Anonyymi
Olisi tietenkin liikaa vaadittu, että aloittaja olisi myös kertonut, mitä he kirjoittivat.
- Anonyymi
Tämä aloitus varmaankin edusstaa vaparien älyllistä suhtautumista maailmaan ja erilaisiin näkemyksiin ;)
- Anonyymi
Entä sitten?
- Anonyymi
Onpa heikkotasoinen aloitus. Ovatko kaikki vaparien kirjoitukset yhtä olemattomia?
- Anonyymi
Liittyi antivapari Elias-aliituksiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Liittyi antivapari Elias-aliituksiin.
Eli tarkoituksesi ei ole keskustella vaan yleisesti väittää usean ihmisen puolesta mitä nämä ajattelevat. Ei kuulosta minusta kovin kohtuulliselta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli tarkoituksesi ei ole keskustella vaan yleisesti väittää usean ihmisen puolesta mitä nämä ajattelevat. Ei kuulosta minusta kovin kohtuulliselta.
Elias oli vähän aikaa Sankari. Nyt taisi romahtaa antivaparin silmissä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Elias oli vähän aikaa Sankari. Nyt taisi romahtaa antivaparin silmissä.
En osaa sanoa mitä ihmiset ajattelevat. Sinä taas olet pelkkä surkea trolli. Minun ajatuksistani et tiedä mitään.
- Anonyymi
Onko tilastossa eritelty kuinka monta prosenttia uskoo jälleensyntymiseen johon nykyisin uskotaan vaikkei olla hinduja tai buddhalaisia?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En minä kyllä enää odota sinua
Olet siellä sen harmaan kanssa. Niin, annoit minun nähdä lämpimät tunteesi siitä huolimatta. Se merkitsi kyllä paljon. O492558- 562318
Kehutaan vaihteeksi Perussuomalaisia
Perussuomalaiset ovat olleet melkoisen lokakampanjoinnin kohteena, vaikka ovat saaneet paljon hyvää aikaiseksi. Nyt on682267Joka kolmas työtön on työkyvytön
Viime vuonna työnhakuvelvoitteen ulkopuolella oli noin kolmannes työttömistä työnhakijoista. Huhheijaa, mihin suomalais2131769- 221748
Jos joku luulee että kaikki käy
Sanon vain tämän. Minun kanssani ei neuvotella. Minun kanssani eletään tasavertaisesti. Jos se on liikaa, niin ovi rinn681660Sakin hivutus - ilmiö
Miten tuollainen tuollainen ilmiö kuin ”sakin hivutus” syntyy? Mitä syitä ilmiön syntymiseen tarvitaan? Onko sakissa jok921469Roiskeläpät takaisin niin alkaa lasit kestämään
"Tuulilaseja hajottava talvi-ilmiö on ehkä ratkennut" Tämän päivän autoissa kun on esimerkiksi vanhempaa autokalustoa s221450Ei ole rohkeutta tulla jututtamaan
Voidaan me nähdä ja tervehtiä, sitäkin harvoin, mutta iso kynnys on edes mennä lähelle ja kysyä kuulumisia. Ymmärrät var121410Julkinen saunatilanne Haapavedellä, tämä on täyttä paskaa!
Eilen Haapaveden uimahallin saunassa koettu tilanne oli täysin käsittämätöntä ja helvetin järkyttävää. Ladyboy harjoitti191404