Joskus tätä kysytään. Lisäkysymys.
Onko nuhteeton mielenlaatu ainoa avain.
Lisänatsoihin. Onko uskovia upseereita ?
Tullaanko upseeriksi vaikka ei vannota
sotilasvalaa.
Mikä on sotilasarvosi ?
30
214
Vastaukset
- Anonyymi
Naiset menee ohi. Tiina Laisi-Puheloinen on ylennetty reservin majuriksi ensimmäisenä naisena, joka ei ole ollut ammattisotilas. Mies on entinen PV komentaja kenraali. A. Puheloinen. RUK ssa oli tulevia johtajia useita. Myymäläpäällikkö yrittäjä opettaja maanviljelijä kuoron johtaja ym. myös lääkäri joka oli hyvin uskovainen.
- Anonyymi
"Mikä on sotilasarvosi ?"
Everstiluutnantti.
"Onko nuhteeton mielenlaatu ainoa avain."
Nuhteeton käytös pitää olla, mutta ei se riitä. Tarvitaan myös terävä pää.
"Onko uskovia upseereita ?"
Olimme sotilasvalan maastontiedustelussa ja kysyin kuinka monella yksikön päälliköllä toteutuu uskonnon vapaus kun ovat mukana valassa ja hartaudessa. Kenelläkään ei toteutunut koska kaikki olivat ateisteja kuten minäkin. Eli kun upseeriksi vaaditaan täyspäisyyttä, niin ei ole uskovia upseereita.
"Tullaanko upseeriksi vaikka ei vannota
sotilasvalaa."
Juhlallinen vakuutus on myös vaihtoehto. Itse olen vannonut valan ja käynyt jopa kenttäehtoollisella, vaikka olen ateisti. Loukkasinko sillä kristittyjä? - Anonyymi
miinan polkija alex stubidon puolesta 🤣
- Anonyymi
Isot alkukirjaimet? Yhdyssanat?
Ja kehtaat käyttää kenestäkään muusta nimitystä stupido. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja kehtaat käyttää kenestäkään muusta nimitystä stupido.pelasin trumpin kanssa golfia 🤣🤣🤣tiesitkö että elizabet 2 lähetti minulle tekstarin tuletko kahville 🤔se on vittu imbesilli !!!
Anonyymi kirjoitti:
Ja kehtaat käyttää kenestäkään muusta nimitystä stupido.stubido ei stupido 😹👍
- Anonyymi
Nuhteettomuus (mitä helvettiä sekin muka on) ei anna "lisänatsoja" pölvästi.
- Anonyymi
Gona mies on tuttuakin tutumpi alokas.
Joka on päässyt kierteellä läpi armeijan
kutsunnoissa kuulumatta palvelukseen
kyvykkäänä sotilaana. Mutta mitä kummaa.
Vaikka maitojunalla takaisin niin siviiliura voi
olla. On joskus johtajatasoinen. - Anonyymi
valtaatte nyt tuon kukkulan omista tappioista piittaamatta ? mitäpä jos ampuisin sinut niin säästyisi monta sinua korkeampaa ihmistä 🤔
- Anonyymi
Suomen oma tulivoima on sijalla 48 maailmassa.
Mm. Ruotsi edellä. NATO tietysti muutti tilanteen.- Anonyymi
Sodassa pärjää parhaiten se jolla on paremmat aseet
- Anonyymi
Kyseessä on ilmeisimmin ns. firepower-indeksi. Siinä otetaan huomioon myös mm. logistiikka, mistä Suomelle ei heru kovin paljoa pisteitä täällä pussinperässä Venäjän kainalossa.
- Anonyymi
he-ma kirjoitti:
Äly voittaa aseetkin.
Älyn pitää kongretisoitua aseiksi
- Anonyymi
Minun aikanani ainoa ylennys hankittiin upseerikerhon juomingeissa, kuka tarjosi parhaimmat viinat esimiehelleen. Tämä trendi vallitsi myös siviilissä 60-90 luvuilla. Myöhemmin työn laatu, toi kaikille paremmat tulot, joten jurrissa tehty työ ei mennyt kaupaksi. Toki huipulla glubeissa sikailtiin härskisti. Itse olin kristityksi epäilty, koska en juonut, polttanut, kiroillut, enkä tarjoillut viinaksia esimiehille. Mutta pärjäsin hyvin Jumalani siunattuna, vaikka olinkin "epäsosiaalinen yksilö ja yhteistyö kyvytön", eräitten herrojen mielestä.
- Anonyymi
"Mikä on sotilasarvosi ?"
Olen maastojeeppi. Olen siis lähin upseeri polkupyörille ja mopoille. - Anonyymi
Reservin sivari.
- Anonyymi
Usko voi osua kyllä ennen ja jälkeen ylennyksen.
- Anonyymi
Maanpuolustus korkeakoulu yli ltn
Oulun ja Jyväskylän yliopisto YO merkonomi
Eläkkeelle siirtynyt laitapuolen kitaristi
Absoluuttinen sävelkorva armolahja
Vrt Diandra - Anonyymi
Sain vapautuksen siviilipalveluksesta kun valehtelin mielenterveysongelmista (olivat todellisia mutta suurentelin niitä). Näin jälkikäteen aikuisempana kaduttaa, olisi pitänyt suorittaa se armeija.
- Anonyymi
mitä lääkäri kirjasi ?
- Anonyymi
Nyt on yhteis- ja kertausharjoituksia ja vanhat papat kouluttajina. Kova kunto.
- Anonyymi
Yli - koska kaikki alkaa edellen yli niin ylisiviili evp.
Itse suoritettu ylennys peilin edessä.
Lähteekö kukaan kertaamaan.
- ei tarvitse enää ikä tuli vastaan luojan kiitos.
Täysi palvelus suoritettu SA. Munkkikahvit. - Anonyymi
Paljonko sinun tililläsi on rahaa!?
- Anonyymi
Reservin Yli-Kersantti.
- Anonyymi
Onko värvättyjä vielä intissä ?
Omana palvelusaikana oli. Ammattimies
värvätty toimi kiinteästi komppanian kanssa. - Anonyymi
Agentti evp. Kaiken ulkopuolella.
- Anonyymi
Kantelupukin toiminnalla on ollut tärkeä rooli...
( = vapaa ajattelijat tiedote)
Sotilasuralla etenkin. - Anonyymi
Tunnetko kettään sotilasta niskasta
- en tunne kyllä niskasta kettään etuketään käteen sotilasta mutta kyllä tunnen Inkan
- se on everstiluutnantti
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.1011600- 2101487
Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos59990Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik31969Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K54777Helppo selvittää onko oma täällä
Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse49745The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut5702Tykkäsit nainen
Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.36695Kerroppas nyt
M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉54692En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k40686