Onneksi vaaleja on tietyin välein, saa nuo eläkeläiset tavata toisiaan ja syödä makkaraa sekä kahvia juodakseen.
Ei näy paljon nuoria tilaisuuksissa. Tai eihän ähtärissä ole muita kuin eläkeläisiä.
Pääsikö O ja S jututtaa Mikkoa?
Vai kartellaanko.....
Vaali tilaisuus
25
551
Vastaukset
- Anonyymi
Kepun teltalla näkyi vain vihreitä liiveihin pukeutuneita turvamiehiä?
En uskaltanut mennä.- Anonyymi
Tekikö joku vormaset
- Anonyymi
Eipä ollut saanut suutaan auki kun oli kysytty miksi ei yhtään puoltavaa lausuntoa sairaalan puolesta
- Anonyymi
No jos minulta idiootti kysyy jotain, niin en minäkään sille mitään sano. Idiootti hokee, hokee, hokee samaa oppimaansa litaniaa loputtomiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No jos minulta idiootti kysyy jotain, niin en minäkään sille mitään sano. Idiootti hokee, hokee, hokee samaa oppimaansa litaniaa loputtomiin.
Kuten huoltovarmuus, huoltovarmuus
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuppisuu
- Anonyymi
Kyllä me täällä Lammilla (Hämeenlinna) vihataan teidän NisuMikkoa. Meiltäkin Nisu lakkautti hyvän sairaalan 2008 vuonna. Ollaan oltu sille tosi vihasia...
- Anonyymi
provo
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
provo
Kyllä järjetöntä rakentaa sote-keskus 11 000 asukkaan taantuvaan alavuuteen. Luulisi kepulaistenkin ymmärtävän, että kasvavaan ja kehittyvään 5 000 asukkaan Ähtäriin se pitää rakentaa. Ähtärilä on keskeisempi sijaintikin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä järjetöntä rakentaa sote-keskus 11 000 asukkaan taantuvaan alavuuteen. Luulisi kepulaistenkin ymmärtävän, että kasvavaan ja kehittyvään 5 000 asukkaan Ähtäriin se pitää rakentaa. Ähtärilä on keskeisempi sijaintikin.
Ei Ähtäriin tarvitse rakentaa se on valmiina.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juuri näin!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Valmiina ja täällä turvallisempi sijainti. Alavudelta se katoo hyvi pia ja Seinäjoki on suunta. Mitäs alavus sit tekee lukaalillaan
- Anonyymi
Nisun kepu puolueen kannattajat ovat nyt iässä yli 70.
- Anonyymi
Nisu oli useaan kertaan Sheriffien käsittelyssä, Apulais Sheriffiä kehotti Nisun henkivartija poistumaan, sheriffi vastasi ei riitä teillä rahkeet, tämä on yleinen paikka kaikilla on yhdenvertainen oikeus olla täällä, henkivartija oli vittuuntuneen näköinen mutta joutui alistumaan. Oli mukava seurata raakaa keskustelua, en usko että vastaavaa on koskaan käyty vaaliteltalla. Myös sosialistien teltalla keski- sormi kari kehotti Sheriffiä poistumaan, mutta vastaus oli sheriffiltä sama ja keski-karilla vitutus kasvoi , näki naamasta.
- Anonyymi
Oho. Veljekset tekee näköjään hyvää työtä. 😄
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oho. Veljekset tekee näköjään hyvää työtä. 😄
Joo. On tämä heiltä paljon parempaa hommaa, kuin se järvien sotkeminen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo. On tämä heiltä paljon parempaa hommaa, kuin se järvien sotkeminen.
Hei halloo, nyt valoja päälle siellä. Vejestn järvien sotkeminen ei ole mitenkään verrattavissa kymmenien miljoonien hassaamiseen padoihin ja muuhun.
Järvien sotkemisen korjaamiseen ei mene euroakaan, koska niille ei mitään tehdä. Pandatouhut ja muut maksatetaan veronmaksajilla. - Anonyymi
Kiitos ajantasaisesta tiedottamista vaalikentiltä Ähtärissä. En päässyt itse paikalle, mutta tuossahan nuo tärkeimmät nyt tuli hyvin kerrottuna - pääsin hyvin tunnelmiin kiinni siellä.
Ennakkoäänestys alkaa keskiviikkona 2.4., varsinainen vaalipäivä on kahden viikon päästä 13.4.
- Anonyymi
Eläinpuisto saastuttanut moksun järveä 50 vuotta-Niin että kukahan täällä saastuttaa?
- Anonyymi
Kaikki karsinoista ,tarhoista tulleet hulevedet vuodessa 65 cm. paksuinen kerros joka neliöllä menee Hankaveteen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki karsinoista ,tarhoista tulleet hulevedet vuodessa 65 cm. paksuinen kerros joka neliöllä menee Hankaveteen.
Lisäksi VV on kuseskellut puskiin eläinpuistossa niin että 16 000 000 kuutiota ureaa on päätynyt hankaveteen
- Anonyymi
Suurin osa paskasta menee kaakkolammen ja viitalammen läpi moksunjärveen.Viimme syksynä tekivät pari saostus allasta moksunmäkeen ja tekivät vielä laavun näiden paska-altaiden rannalle.
- Anonyymi
Olen tilannut NASA:sta sateliittikuvia, joista värierottelula pystyy toteamaan mm. visentin virsan määrän vesistössä. Jopa Ähtärinjärvessä on terveydelle vaarallisia määriä visentin virtsaa, saati sitten alajuoksulla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen tilannut NASA:sta sateliittikuvia, joista värierottelula pystyy toteamaan mm. visentin virsan määrän vesistössä. Jopa Ähtärinjärvessä on terveydelle vaarallisia määriä visentin virtsaa, saati sitten alajuoksulla.
Olen asunut koko ikäni Nousulla ja noin 65 vuotta olen nyt kärsinyt vaikeista terveys(mielen)ongelmista. Takaan sen ,että ne johtuvat juuri nästä eläinpuistosta vesistöön pääsevistä ulosteista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen asunut koko ikäni Nousulla ja noin 65 vuotta olen nyt kärsinyt vaikeista terveys(mielen)ongelmista. Takaan sen ,että ne johtuvat juuri nästä eläinpuistosta vesistöön pääsevistä ulosteista.
Nousulla ei asu kuin nousun pentti
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1181933
Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1271502En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k931356- 631224
Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1291113The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut111086Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall223902- 151849
Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht57793Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek20748