Lapset opetetaan pienestä pitäen vain ohjattuun toimintaan keskelle kieltoja. Kaikki on säänneltyä ja ohjeistettua. Lapet ja nuoriso opetetaan kulkemaan tällä tavoin käsi kädessä lastentarhasta oppilaitosten kautta aikuisikään. No, niillä joilla on ollut voimia ja tahtoa pitää omaa päätä, pitäisi pystyä pitämään käynnissä tämä koko kansakunnan lastenkoti. Meillä on näitä avuttomia ihan tarpeeksi omasta takaa. Ei tarvitse haalia maailmalta.
Onneksi olen sitä sukupolvea, että olen saanut valita tieni omien tuntemuksien mukaan. Se on ollut kyllä vähän kuoppainen ja ylä- ja alamäkiä täynnä. Se tie on kuitenkin rakennettu kestävälle pohjalle ja tällä mennään loppuun asti.
Nyt on menossa länsimaisen kulttuurin alasajo
6
128
Vastaukset
- Anonyymi
Vaan enemmän löytää, kun poikkeaa tieltä ja oikaisee läpi metsikön.
Juice Leskinen: toisinajattelija - Anonyymi
Se vain että nykyään ei ole enään sitä maalaisjärkeä, eli ei ole mitään hajua miten kuuluu toimia ja tehdä.
Se ei johdu yhteiskunnasta vaan siitä kotona harrastetusta vapaasta kasvatuksesta tai oikeastaan kun ei ole ollut mitään kasvatusta.
Huomaa työelämässäkin, puukot kielletään kun tunarit loukkaavat itsensä, tehtaissa kielletään pyörillä ajo kun ei tiedetä minkäänlaisia sääntöjä.
Kaikki pitää tarkallee määritellä että nykykasvatuksen saanut osaa toimia, jos ei ole määritelty niin menee sormi suuhun. - Anonyymi
Opetetaan että muualta tulleet yms. erityisryhmät ovat kaiken muun yläpuolella, oma kulttuuri on huono, vieraiden kulttuuri on parempi jne. Näin länsimaat tuhotaan sisältä käsin.
- Anonyymi
Nuoriso ei osaa kunnolla edes käyttää käsiään kun kaikki tapahtuu kännykällä. Miten pärjäävät työelämässä? Kaikesta pitäisi päästä helpolla. Alamäki on niin jyrkkä että hirvittää ja nuorten vanhemmat ei tajua sitä. Satavarma että useimpien lapset luistaa omien vanhempiensa huolehtimisesta.
- Anonyymi
Eiköhän se länsimainen kulttuuri ole sitä, jota kutsumme sivistykseksi?
YK:n ihmisoikeuksien julistusta ja lapsen oikeuksien julistusta? - Anonyymi
Nyky pennut alkavat itkemään kun niille moikkaa.
Naiset uhkaavat poliisilla kun kehuu kauniiksi.
Tähän on tultu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä282693- 911034
- 58901
- 66875
olet kaiken rakkauden arvoinen
Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy26847Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu6817Olisi kiva
Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä37800Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?
Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.65794Oot mun koko maailma
Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️ Ikävöin sua🥹75724Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu135708