Olen `89 syntynyt ja söin Nurmon kouluruokalassa ala-asteelta, lukioon. Koko ajan sama henkilökunta (ei ollut tuulinen paikka).
Oli hyvä keittiö. Eihän mistään enään saa niin hyvää ruokaa. Riistakäristys, uuniperunat+lihapullat, kermainen kanakastike+riisi, nakkikastikkeet, currykastike+riisi. Lukiossa tuli vielä kebabpannu ja kastike.
Käsittämättömän hyvää oli. Toki vähän hassua kun jälkiruokaa joutui hakemaan samaan ruokalautaseen, jossa vielä ruuan jämät. Oli kai vähän pakko. Se jahelihaperunamuusilaatikko oli taas aivan karmaisevan pahaa, mutta ei se mitään.
Onko nykytaso pysynyt hyvänä ja onko enään ketään vanhemmist keittäjistä töissä?
Nurmon koulukeittiö 92- (teki hyvää ruokaa)
Anonyymi-ap
3
241
Vastaukset
- Anonyymi
Joo, vaikka kersana tulikin valitettua, niin nyt jälistä päin tajuaa, kuinka hyvä keittiö tuo oli. Ainut paikka mistä sai yhtä hyviä uuniperunoita+lihapullia. En ole edes tainnut uuniperunoita syödä tuon koulun jälkeen.
Currykastikehan oli kananugettien kanssa. Oli maailman paras yhdistelmä. Ainut paikka, mistä sitä sai. Saarioisten ruishampurilaisen välissä oli joskus sama kastikepussi, mutta nyt sitä saa etsiä kissojen ja koirien kanssa. - Anonyymi
Kissa ny
mitää löyrä. - Anonyymi
Verilättyjä saisi olla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022306- 1151801
- 881449
- 1331397
- 1171266
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘741248Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis631111- 511067
- 36992
- 33844