HEITIN TELKKARIN ROSKIIN KUN EI TULE KUN VANHOJA PASKA SARJOJA JOKA VUOSI SAMAT PASKAT PYÖRII JA MAINOKSIA ENEMMÄN KUN OHJELMIA SAMAT JUONTAJAT JOKA PAIKASSA PELKKÄÄ PASKAA !!!!!!!
MTV LÄHETTÄÄ VAAN PASKA OHJELMAA
5
154
Vastaukset
- Anonyymi
Mtv 3 on kokoomuksen ja ek n kanava
Mainostetaan köyhille mitä pitää ostaa rikkailta kauppiaalta ja äänestäkää kokomusta
Myöskin MTV väitettä keskituloisten säätöjen olevanpeini ja ruvenneet.
Ei ne ole keskituloisten joilla ei ole 5o OOO e vähintään säästössä ne on niitä köyhii työläisiä kuten sinä teko kokoomuslainen joka kelpaat kokoomukselle vaan äänestämään heitä valtaan eiistämäön sinua - Anonyymi
Kiitos tiedosta. Asia huomioitu
- Anonyymi
Sinä taas luulet olevasi monimiljonääri, vaikka olet työläisperheestä , asut Kontulassa vuokrayksiössä vanhalla puolella ilman autopaikkaa.
Niin se vaan menee
Äänestä SDP - Anonyymi
Mä heitän vasta jussin aikoihin. Enkä kierrätä!
- Anonyymi
En katso mtv tä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."472192Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1912009- 1161382
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711170- 96982
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73929Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78879Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki45857Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347933835- 61736