IS - Nyt tuli linjaus Kaisa Juusolta: Vuokralääkäreille määrätään kattohinta
Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuso (ps) vahvistaa, että vuokratyölle asetetaan kattohinta ja selkeät pelisäännöt Ruotsin mallilla.--Asian IS:lle vahvistaa sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuso (ps). Juuso palaa töihin sairauslomaltaan tiistaina 1. huhtikuuta.
Sosiaali- ja terveysministeriö käynnisti syksyllä 2024 ministeri Juuson toimeksiannosta selvityksen Ruotsin mallin soveltamisesta Suomeen. Mallilla pyritään Juuson mukaan vähentämään vuokratyövoiman käyttöä ja kustannuksia sekä vahvistamaan oman henkilöstön saatavuutta.
joopas joo...heheee... aprilliiiiii,,,, taitaa varmaan olla, valehtelunhan tämä hallitus osaa. Juuso on lomaillut ja antanut muiden hoitaa oman tonttinsa.. jos ei ole osaamista niin paras vaihtoehto on olla tekemättä mitään ja ottaa omaa lomaa täydellä palkalla. Sattuipa sairastumaan sopivaan ajankohtaa, hyvin laskelmoitu.
Mutta vuokralääkäreitä on aina, niillä on kysyntää, siksi ei lääkärikoulutusta tehosteta, ettei vuokralääkräien palkat laske, kun lääkäreitä on vähän säilyy huippupalkat. Siksi sairaanhoitajien palkat on matlat, kun niitä on paljon ja lisää koulutetaan paljon.. että näin sitä touhutaan.
Oisko aprillipila, huomenna valheiden päivä
8
90
Vastaukset
- Anonyymi
Etkös sinä ole selittänyt, että kaikki työssäkäyvät saavat vain 9 euroa päivässä, sisältäen myös lääkärit?
- Anonyymi
Niink siinä viestissä luki " sisältäen myös lääkärit ", kas kun en itse näe sitä vaikka kuin luen... missä khtaa niin lukee?????
- Anonyymi
Ministeri Juuso palaa töihin tiistaina 1. huhtikuuta useamman viikon sairaslomalta. Juuso sanoo ymmärtävänsä, että hänen poissaolonsa on herättänyt kysymyksiä ja spekulointia.
– Tässä vaiheessa toivon kuitenkin yksityisyyttä, enkä halua käsitellä julkisesti sairauslomani syitä. Voin nyt oikein paljon paremmin. Keskityn heti ministerin työhön täysipainoisesti ja vien eteenpäin hallitusohjelmassa sovittuja toimenpiteitä.
KAIKKI muut ministerit on selvittäneet sairausloman syyn, mutta tämä juuso ei, eli mitään sairauslomaa ei ollut, kunhan vaan pääsi pälkähästä asioista joita ei ymmärrä ja pääsi pinteestä kun ei osaa vastata. Edusskunnassa kun ei tarvi sairauslomia todistella, voi jäädä koska vaan ja miten pitkäksi aikaa vaan omalla ilmoituksella.
Hyvin se juusi väisti keskustelut eduskunnassa omasata aiheesta.. heheee.. muutenkin on huonin miniteri kautta aikojen, ei osaa eikä ymmärrä.- Anonyymi
ootteko kattoneet eduskunnan kyselytuntia! Juuso on kyllä ainoo joka ei ymmärrä eikä osaa, toinen on se rydman... kaksi todellista pelleä. Juusohan ihmetteli itsekin että mistähän ne sote säästöt otetaan, että on se ihmeellinen juttu!! Rydman taas ei koskaan puhu muuta kun mitämuut ovat jo sanoneet... toistelee toisten sanomisia. Purran tapa tehdä vastoin mitä kansa haluaa... voi noita eduskuntalaisia, ei kolutusta, ei työkokemusta, suoraan puskista, vaan...
- Anonyymi
Kävin viime viikolla liikekeskuksessa ja siellä vihreät antoivat oikein
painetun aprillipilan suoraan käteen.
Siinä oli lukuisia hurskaita toiveita, mitkä piti toteuttaa, mutta missään
ei ollut tekstiä siitä, miten nuo hankkeet rahoitetaan. Eli utopiaa.- Anonyymi
Ne on suoranaisia valheita, jotka ei ole tarkoitettukkaan toeutettavaksi, se on niitä valheita joita ne leivittää.
Siksi ne on toiveiksi kirjattu, eikä lupauksiksi, koska toiveet on toiveita.. ei tarvi pettää lupauksia...
Minäkin voin eisttä toiveen että tällä vaalikaudella toivon hakevani töitä... hehheeee... en siis luvannut mitään, joten ei tarvi hakea.
- Anonyymi
Aprillipäivä on paras päivä tehdä kuntavaalityötä!
- Anonyymi
Eduskunnassa on aprillipäivä joka päivä. Ovat suojanneet itsensä vielä valheelta, siellä ei saa ketään sanoa valehtelijaksi!!!!! Vaikka sitä työtä he tekevät joka päivä... on ne aika kieroja nuijia.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831419Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä671215Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2011199Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2141184Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121049Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä104999Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65913Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍134910Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123798- 77765