Hän myönsi ampuneensa Puhakan, mutta vahingossa, haulikko oli pudonnut vahingossa Puhakan päälle, missä ase rikkoontui.
Rolf palaa Norjaan!
Rolf Nordmo vapautui!
13
125
Vastaukset
- Anonyymi
Jeesus antaa Rolfille anteeksi.
- Anonyymi
Ja Janne ja Rolf saavat nauttia toisistaan Taivaan iloissa iankaikkisesti enkelikuoron karkeloidessa taustalla ja Jeesus huutaa ääneen iloaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja Janne ja Rolf saavat nauttia toisistaan Taivaan iloissa iankaikkisesti enkelikuoron karkeloidessa taustalla ja Jeesus huutaa ääneen iloaan.
Ei ketään saa tappaa, kauhea väkivalta ja vielä kidutti. Katkera, kun luuli ostaneensa rahalla nuoren oriin. Hänellä oli vielä viriiliä, mutta tällä vanhalla ei hepo enää nouse. Ikäero 37v. Olikohan edes lukenut, missä paperit, täysin huijari, MUKA ELÄINLÄÄKÄRI,liikemies, osoitteita ei löytynyt Norjasta, Veronkoertäjä. JANNEA HAETTIIN KOKOMUKSEN EHDOKKAAKSI, TYMÄT!!
MÄKINENKIN TÄYS HUIJARI, SAI EROT ANTTI HÄKKÄSEN ASIOIDENN HOITAJANA!
- Anonyymi
Vahinkolaakeja sattuu kenelle tahansa. Tämä pitäisi oikeusistunnon ottaa huomioon. Suurin osa ihmiskuntaakin on vahinkoja.
- Anonyymi
Hän oli katketa, Janne pelkäsi, näkeehän noista videoista ja kuvista. Oli hyväluontonen ja halusi Rolfille hyvää, pelkäsi. Mustasukkainen Rolf, menetit LÄÄKÄRIN JA HÄNEN RAKASTETTUNSA!
KATKERA JA SEHÄN MENI JO ALAMÄKEÄ 2023 JA 2024. SILLOIN OLISI PITÄNYT REPÄUSTÄ IRTI
MINÄ SANON , PEDOFIILI, HYVÄKSIKÄYTTÖ, NUOREN YMMÄRTÄMÖTTÄMYYS, SOKAISTU MATKOILLA, RAHOILLA, NORJALAINEN OSTAA LELUN ITSELLE JA MURHAA, NIMITTÄIN MYRHAA - Anonyymi
Olen jo 70v. Hyvä avosuhde Hän on taidekorkenkoulun käynyt ja proffan juttuja tehnyt. Minä olin 3 vuotta nyoremoi, iski minuun silmänsä bubissa. Aikaisemmin jäi oivalluksia. Hän pommitti, soitteli . Nyt oon jo yli 20v. Oma asunto, pidän. Tùn aina hänestäkin pitämään huolta
.. Oon 70v nuori, tietokonenörtti!
Ei oo lapsia, oon poikamiestyttö, häneltä nuoruus ei onnellinen. Lyllä se Elämä naksahtaa hyvin yhteen. TÄLTKKYTTÄ PITÄÄ LÖYTYÄ. TALOUS ON KAIKEN OO JAÄÄ. ! KIITOS KASVAKAA NETISSÄ JÄÄRKEVÄKSI NUORET. ENSIN TALOUS, NYT EI ELETÄ 1981 LUKUA! - Anonyymi
Sanon, rahalla ei ratsasteta, eikä hulppea matkoja ostetaan. Oon kohta 60v. .asun hänen kanssa ja käyn hoitamassa omiakin asioita. Minun neuvo. Vapaus, toisen kunnioitus ja valopaat puhelut. Pidetään toisistamme huolta. Tunne, läheisyys ja rakkaus. Kyllä se Taloyskin rupee järjestymään!!
- Anonyymi
Täysin valetta, ei osoitetta Norjassa, eikä Suomessa. Veronkiertäjä,!!
- Anonyymi
Mäkinen ei oo koskaan ollut älykäs, koulukaveri, muistatko kusipää!
- Anonyymi
Ei koskaan selkärankaa, vapise senkin kusipää. Tiedät mistä on kyse, koko Suomi halveksii sinua. TEEPIKEIN JA TEE OHARIT, KIERO, ITSEESI AJATTELEVA HOMO!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei koskaan selkärankaa, vapise senkin kusipää. Tiedät mistä on kyse, koko Suomi halveksii sinua. TEEPIKEIN JA TEE OHARIT, KIERO, ITSEESI AJATTELEVA HOMO!
Kokoomuksesta löytyy mielisairaira, saditisteja ja teurastajia! MINÄ AINAKIN OSTIN ASEEN JA KALLIIN SUHAKSENI!
- Anonyymi
Suojakseni ostin. Sotilasarvo on Huippu sotilas!
- Anonyymi
Lopettakaa sekoilut!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1797443
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes873306- 572335
Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se691502Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3701438- 571353
Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l201326Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä171071Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni791030Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <3841028