Näin ennustaa Korhonen! Mutta luotetaanko Kauhavalla vain tähän ennustukseen, kun puolue ei markkinoi itseään? Voiko tuollaiselle porukalle ääntänsä antaa?
Vastaukset 11
- Anonyymi
`
- vai kes kusta nousuun ?
__________________________ Keskustaa Ei Enää Ole ;
On Vain LaitaVasemmiston RÄKYTTÄVÄ Rakki-Koira - VasemmistoKEPU ry .
`- Anonyymi
joo ja Kanki Kyrmyniska
- Anonyymi
Keskusta on viimeinkin de-sentralisoinut itsensä.
- Anonyymi
En äänestäisi, varsinkin sen jälkeen kun ottivat tuon epärehellisen loikkaripahoinpitelijän listalle.
- Anonyymi
Tarkoitatko tätä sosialistia, joka oli prrsuissa ja nyt kepussa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarkoitatko tätä sosialistia, joka oli prrsuissa ja nyt kepussa?
Ketään.muutakaan, kaatopaikan omistaja.... Joka ei siivoa jätöksiään .
- Anonyymi
Ei tarvitse markkinoida. Keskusta on vaalien suurin voittaja.
- Anonyymi
Iliman Hemppa ei nousut onnistu
- Anonyymi
Mä uskon kepuhun ja orotan kurvista tulevaksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä uskon kepuhun ja orotan kurvista tulevaksi.
Kuinkahan Valittajakaksikon käy, saavatko valtakirjan jatkaa aiheettomien ja perusteettomien valitusten tekemistä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuinkahan Valittajakaksikon käy, saavatko valtakirjan jatkaa aiheettomien ja perusteettomien valitusten tekemistä?
Jos pahoinvointi pytinkiä ei olisi tehty nyt voisi tehdä uimahallin ja satsata lapsiin ja nuoriin.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi yritti murhata mopopojan
Nyt menee kissalan poikien touhu liian pitkälle! https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012193221.html Karu video mopomiiti6101358- 741235
Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan831038Iäkäs Jämsäläinen mies kuoli poliisiautoon matkalla Jyväskylän putkaan
Iäkäs vanhus humalassa niin huonossa kunnossa, ettei pystynyt huolehtimaan itsestään niin ainoa apu sillä hetkellä oli83976- 81949
En välitä sinusta yhtään
Olet pelkkä itsestään liikoja luuleva ämmä. Kierrän sinut kaukaa nyt ja aina. Olit mulle pelkkä lelu vaan.52833Ernest Lawson täräytti erikoisen heiton TTK-lehdistötilaisuudessa: " Onko tässä tarkoituksena...?"
Ernest Lawson esitteli uudet TTK-tähtioppilaat ja opettajat torstaina 6.8. lehdistölle. Tulevalla kaudella on yksi hausk10808- 67807
Mopomiitti!
Menikös öoliisilta yli tuo mppedinkans kisaaminen tais olla melkoinen riski vahigoittaa tarpeettomasti jopa kuolla tuoss212709Olen luovuttanut
Välimme menivät niin pahasti solmuun, ettei niitä voi enää korjata. On aika jatkaa elämässä eteenpäin. Toivon sulle kaik35702