Näin ennustaa Korhonen! Mutta luotetaanko Kauhavalla vain tähän ennustukseen, kun puolue ei markkinoi itseään? Voiko tuollaiselle porukalle ääntänsä antaa?
Keskusta nousuun
11
314
Vastaukset
- Anonyymi
`
- vai kes kusta nousuun ?
__________________________ Keskustaa Ei Enää Ole ;
On Vain LaitaVasemmiston RÄKYTTÄVÄ Rakki-Koira - VasemmistoKEPU ry .
`- Anonyymi
joo ja Kanki Kyrmyniska
- Anonyymi
Keskusta on viimeinkin de-sentralisoinut itsensä.
- Anonyymi
En äänestäisi, varsinkin sen jälkeen kun ottivat tuon epärehellisen loikkaripahoinpitelijän listalle.
- Anonyymi
Tarkoitatko tätä sosialistia, joka oli prrsuissa ja nyt kepussa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarkoitatko tätä sosialistia, joka oli prrsuissa ja nyt kepussa?
Ketään.muutakaan, kaatopaikan omistaja.... Joka ei siivoa jätöksiään .
- Anonyymi
Ei tarvitse markkinoida. Keskusta on vaalien suurin voittaja.
- Anonyymi
Iliman Hemppa ei nousut onnistu
- Anonyymi
Mä uskon kepuhun ja orotan kurvista tulevaksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä uskon kepuhun ja orotan kurvista tulevaksi.
Kuinkahan Valittajakaksikon käy, saavatko valtakirjan jatkaa aiheettomien ja perusteettomien valitusten tekemistä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuinkahan Valittajakaksikon käy, saavatko valtakirjan jatkaa aiheettomien ja perusteettomien valitusten tekemistä?
Jos pahoinvointi pytinkiä ei olisi tehty nyt voisi tehdä uimahallin ja satsata lapsiin ja nuoriin.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta643315Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433137- 432518
Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1152468- 311933
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271830- 481626
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä851445- 391310
- 821169