tunkiolle vai kaatikselle.. vai minne...? Kintut kastuu ..voi ryökälehen elävä.
Vastuuta, joka kannetaan....
15
483
Vastaukset
- Anonyymi
En tiedä. En todellakaan tiedä.
- Anonyymi
Sinusta ei Veksi ikinä tiedä..
- Anonyymi
Vastuuta joka kannetaan nostamalla veroja ja maksuja. t. Ahti R
- Anonyymi
Vastuuttomien kepujen hengellinen johtaja.
- Anonyymi
Tiputetaan riidankylväjä valtuustosta.
- Anonyymi
Ja osoite on kristillisten itseäänihaileva hillotolppa ja tolppien persu paksupää
- Anonyymi
Persut ei kannata vastuuta, eripuraa ja virkamiesten syyttelyä.
Keskusta toiminut vastuunkantajana, niin taloudessa kuin asiainhoidossa.- Anonyymi
Ahtimainen kommentti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ahtimainen kommentti.
Persutkin luottaa Ahtiin, kun omista ei oo kun ruikuttamaan ja uhoomaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Persutkin luottaa Ahtiin, kun omista ei oo kun ruikuttamaan ja uhoomaan.
Niin mutta ku Sanna!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin mutta ku Sanna!
Ja vielä Seppokin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin mutta ku Sanna!
Älä ny sossu koko aijan kitaja tuota sannaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä ny sossu koko aijan kitaja tuota sannaa.
Sinähän sitä kitajat koko ajan? Niin ja Seppoa . Niin ja Ahtia. Niin ja Provinssia. Niin ja Prideä. Olikos niitä vielä muita?
- Anonyymi
Lopettakaa nyt tuo saakurin Marina, eikö te osaa kehittää uutta ja hoitaa asioita, muutakuin syytellä hävetkää. Vuositolkulla jankutetaan ja syytellään.
- Anonyymi
Niinpä. Minä äänestin nuorta fiksua naista molemmissa vaaleissa. Nämä saatanan tinttakurkoot pitäis saada pois kaikesta päätöksenteosta. Miksi kukaan äänestää näitä keski-ikäisiä lihavia öykkärimiehiä. MIKSI?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2812946Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka582338Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3482007- 1151747
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1261709Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661327
- 591263
- 681253
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl781203