tunkiolle vai kaatikselle.. vai minne...? Kintut kastuu ..voi ryökälehen elävä.
Vastuuta, joka kannetaan....
15
398
Vastaukset
- Anonyymi
En tiedä. En todellakaan tiedä.
- Anonyymi
Sinusta ei Veksi ikinä tiedä..
- Anonyymi
Vastuuta joka kannetaan nostamalla veroja ja maksuja. t. Ahti R
- Anonyymi
Vastuuttomien kepujen hengellinen johtaja.
- Anonyymi
Tiputetaan riidankylväjä valtuustosta.
- Anonyymi
Ja osoite on kristillisten itseäänihaileva hillotolppa ja tolppien persu paksupää
- Anonyymi
Persut ei kannata vastuuta, eripuraa ja virkamiesten syyttelyä.
Keskusta toiminut vastuunkantajana, niin taloudessa kuin asiainhoidossa.- Anonyymi
Ahtimainen kommentti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ahtimainen kommentti.
Persutkin luottaa Ahtiin, kun omista ei oo kun ruikuttamaan ja uhoomaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Persutkin luottaa Ahtiin, kun omista ei oo kun ruikuttamaan ja uhoomaan.
Niin mutta ku Sanna!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin mutta ku Sanna!
Ja vielä Seppokin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin mutta ku Sanna!
Älä ny sossu koko aijan kitaja tuota sannaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä ny sossu koko aijan kitaja tuota sannaa.
Sinähän sitä kitajat koko ajan? Niin ja Seppoa . Niin ja Ahtia. Niin ja Provinssia. Niin ja Prideä. Olikos niitä vielä muita?
- Anonyymi
Lopettakaa nyt tuo saakurin Marina, eikö te osaa kehittää uutta ja hoitaa asioita, muutakuin syytellä hävetkää. Vuositolkulla jankutetaan ja syytellään.
- Anonyymi
Niinpä. Minä äänestin nuorta fiksua naista molemmissa vaaleissa. Nämä saatanan tinttakurkoot pitäis saada pois kaikesta päätöksenteosta. Miksi kukaan äänestää näitä keski-ikäisiä lihavia öykkärimiehiä. MIKSI?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP palauttaa Suomen kansalle kulta-ajat
Hyvinvointivalto on pääosin SDP:n ja osin myös Maalaisliiton rakentama. Hyvinvointivaltion ylläpito edellyttää oikeude23815173Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %
Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy12510136Älkää vassarit kuvitelko, että Marinin kulta-ajat palaavat
Vaikka demarit voittaisivat seuraavat vaalit, se ei palauta Marinin taskut-täyteen-kelasta-aikaa takaisin, ei voi eikä h1089361Sanna Marin saa ylistystä Hillary Clintonilta
Jos joku ei tiedä kuka tämä rouva Hillary Clinton on, niin kerrottakoon "fun fact", eli hän on se keneltä Donald Trump237099Johtuuko vasemmistolaisten inho kristinuskoa kohtaan heidän islamin uskostaan?
Tätä jäin pohdiskelemaan.1826527Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija
https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua1736207Ohhoh. Kokoomusvirkamiehen mukaan Suomessa ei ole työttömyyskriisiä
Kun kokoomuksen johtama hallitus epäonnistuu täydellisesti talouspolitiikassaan, niin aikaisemmin erittäin pahaksi määri335612Polttomoottoriauto tulessa parkkihallissa Tampereella
Pystyy näkemättä jo sanomaan, koska sähköautoissa ei ole palavia nesteitä lainkaan. Ihme ettei polttomoottoriautoja ole464796IL - Patteriauto syttyi parkkihallissa Tampereella - 50 autoa LUNASTUKSEEN!
"Palon aikaan parkkihallissa oli 90 autoa, joista noin 50 tuhoutui palossa korjauskelvottomiksi. Lisäksi palo vaurioitti1451680Jos mä joisin
Itteni känniin nyt, voi olla että mä tunnustaisin sulle kuinka ihastunut oon ollu suhun viimeiset 2 vuotta. Eikä mua pys251616