Sähköautojen hinnat tippuu mielettömästi kukaan ei uskalla ostaa käytettyä patteriautoa
Taxillakin tulisi halvemmaksi liikkua kuin Sähköautolla
9
210
Vastaukset
- Anonyymi
Useimmat taksit onkin niitä sähköautoja.
- Anonyymi
Se onkin vähiten huono käyttö kun saavat halvemmalla, matkat yleensä lyhyitä ja pitävät samaa autoa vähän aikaa.
- Anonyymi
Putoaako sähköautojen enää, ehkä päivitys tämän päivän tietoihin voisi auttaa katkeruuteen ja provoilun pakkoon?
- Anonyymi
Taksi on varmasti edullisin monelle auton omistavalle.
Siinä on vain se huono puoli, että se vaikeuttaa liikkumista kun ei se taksi odota pihassa. - Anonyymi
Minä käytän julkista liikennettä, vuokra-autoja ja silloin tällöin takseja. Omistusauto autopaikkoineen ja kaikkine kuluineen tulisi paljon kalliimmaksi.
- Anonyymi
Tuo on hyvä tapa jos omat liikkumisiin sopii. Normiperhe tai liikkuva ja aktiivinen ihminen on sitten toinen juttu.
- Anonyymi
Sähköautolla kuskin kera on edullisempi liikkua kuin sähköautolla itse ajaen?
- Anonyymi
Sähköautojen arvonalenemat vai kiihtyy ne putoaa jo ennen ostamista ja jos ostat sähköauton on sinulla aina vanha malli koska joka viikko tulee uutta tekniikkaa näin on vielä vuosikausia
- Anonyymi
Jos minulla olisi niin hyvät tulot että olisi varaa Teslaan niin ajaisin vain taksilla. Ajaminen on rahvasta.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 73863
Miltä se tuntuu
Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s104718- 35587
- 46580
- 35577
- 40575
- 29572
- 50540
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?34537- 35474