kerron rehellisen tapahtuman, jossa olin äsken sosiaalitoimiston asiakas, jossa mukana kaikkien kehuvia kauniita sosiaalityöntekijä naisia
mutta eräänä väsyttävänä iltana kun aurinkomyrsky valloi, heräsin painoon
siinä kuin olisi menossa täysi raiskaus
telepaattisella silmälläni, jota kutsutaan kolmanneksi silmäksi näin tasan tarkasti kuka se oli
raiskaukseksi tekoa tekee vastointahtoisuus kun itselläni oli vaikea tilanne silloin mutta toisella oli täysi hupi päällä
en taistellut vastaan mutta tunnustelin buddisti silmällä asioita
ja näin ihan selkeästi kuinka aikuinen, sivistynyt ja normaali nainen harjoitti seksuaalista kanssakäymistä miehensä kanssa, mutta joiden toimi osui suoraan minuun, koska muuten en olisi häiriintynyt asiasta
mielen tasolla he yhdistivät suoraan minua päin ja se tässä aiheutti taantuman
me nähtiin sen jälkeen monen päivän jälkeen kyseisen sosiaalityöntekijän kanssa toistemme sosiaalitilassa ja kaikki oli hyvin kuin mitään ollut tapahtunutkaan
naiset, mietin, tietävät tai eivät vielä, miten telepaattinen on mies, että tietää hyvin
aikuisina emme lähteneet purkaamaan tunteellista puuroa ja asia jäi sikseen
tämä muille naisille esimerkkinä miehen pyhästä hiljaisuudesta, jonna aikana mies ei rupea huutamaan pienistä asioista ja osaa jättää asiat siten, kuinka ne ovat
ihme vain, että minua onnetonta on valittu ja minuun onnettomaan on osunut, varsinkin kun naisella on jo oma miehensä, että alan miettiä, että kuinka minä itse kuulun toisten asioihin?
ehkä moni mies kaipaa pääsevänsä jopa vieraiden fantasioihin ja miehet ja naiset molemmat arkipäivinä yrittävät saada toiset kiinnostumaan tai jäämään mieleen yön ajaksi kun tapahtumat palautuvat
no, voi sanoa, että minua onnisti siten tällä harvinaislaatuisella tavalla, koska elämäni on muuten aika köyhää, että ehkä sitä varten kaupungin sosiaalityöntekijät ovat olemassakin, auttaakseen muita omassa työssään, ihan omalla naisellisella tavoin, ei mies valita siitä, mutta kiinnostuu koko sosiaaliavusta, jos jälleen, ei vain väsyy kaukoisuuteen, ilmavuuteen
sosiaalitoimiston asiakas kärsinyt masturbatoorisesta päällekäymisestä
Anonyymi-ap
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1074716Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/743961426- 1881085
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1101078Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna86990Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk11922Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47921- 64911
tilitoimistopiirainen huutaa
mikä tää piiraisen tilitoimistomies oikee on? olin kuullut vaikka mitä huhuja, että ihan valtavan äkkipikanen mies mutt10907- 64876