Hyvä hälytin ja asentamo

Se Golf

Uusi auto alla ja hälytin asiat mielessä. Onko mitään vihjettä perusluokan hälyttimestä uuteen ajonestolla ja keskuslukkoavauksella varustettuun golffiin ?

Vai pitäisikö pohtia heti näitä hälyttimiä jotka siirtävät hälytystiedon GSM:ään tai RF-kauko-ohjaimeen?

Entä hyvä asentamo Helsingissä tai vantaalla, vinkkejä missä homma todellakin toimii ?

18

11914

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • että

      mietit asiaa kokonaisuuden kannalta.. asennus kannattaa tehdä ammattimiehellä, se ei käytä mitään ryöstöliittimiä tms .. johdot yhteen juottamalla ja eriste päälle on usein ammattimiehen merkki.

      Defalla ainakin on malleja joista varmasti löytyy sopiva autoosi. Itse pyysin juuri eilen defasta tarjousta (asennettuna 800 series häly olisi ollut 600e, hälyn hinta 300e).

      Muista merkeistä ei ole kokemusta mutta defan paperit on erittäin kattavat.

      GSM option saa kaikkiin hälyihin joissa on vain ulostulo, toteutetaan erillisellä moduulilla.

      Kaikki hälyt on hyviä ja luotetavia, kunhan ne on oikein asennettu.

      • Securityman

        Eristysnauha on tunarin merkki. Jo muutaman vuoden kuluttua liimat ovat liuenneet ja kaikki paikat ympärillä sotkussa. Itse asiassa oikein asennettu "ryöstöliitin" on kuivissa tiloissa erittäin luotettava. Itse käytän rasvatäytteisiä nappiliittimiä, ne kestävät roiskeetkin.

        Sitten avainkysymys: Ketä nuo hälyttimet hyödyttävät? Koskaan en ole nähnyt kenenkään reagoivaan sireenin vinkumiseen muulla tavalla kuin kiroilemalla häiritsevää meteliä. Kyllä konna saa ihan rauhassa askarrella kun vain korvat kestävät. Tosin 99% noista onkin vääriä hälytyksiä kun täytyy kaikenlaiset sisätutkat viritellä ääriherkkyyteensä. Minulla on autossani vain Auto Page-lähetin. Ääntä lähtee vain taskussani olevasta piipparista ja osaan saapua hätiin sopivin varustein.


      • että
        Securityman kirjoitti:

        Eristysnauha on tunarin merkki. Jo muutaman vuoden kuluttua liimat ovat liuenneet ja kaikki paikat ympärillä sotkussa. Itse asiassa oikein asennettu "ryöstöliitin" on kuivissa tiloissa erittäin luotettava. Itse käytän rasvatäytteisiä nappiliittimiä, ne kestävät roiskeetkin.

        Sitten avainkysymys: Ketä nuo hälyttimet hyödyttävät? Koskaan en ole nähnyt kenenkään reagoivaan sireenin vinkumiseen muulla tavalla kuin kiroilemalla häiritsevää meteliä. Kyllä konna saa ihan rauhassa askarrella kun vain korvat kestävät. Tosin 99% noista onkin vääriä hälytyksiä kun täytyy kaikenlaiset sisätutkat viritellä ääriherkkyyteensä. Minulla on autossani vain Auto Page-lähetin. Ääntä lähtee vain taskussani olevasta piipparista ja osaan saapua hätiin sopivin varustein.

        Ostan sellaisen ison tarralapun jossa lukee:
        JOS ETSIT AUTOSTANI JOTAIN ARVOKASTA TULE HERÄTÄ MINUTKIN NIIN ETSITÄÄN YHDESSÄ.


    • Tampereelle

      Ota vapaapäivä ja vietä se vaikka Särkänniemessä.
      COBRA 3998 on asennettuna päivän kuluessa. Hinta 450E. Laite takuu 3 vuotta ja asennukselle täysitakuu eli niin kauan kun laite on autossa kiinni. Kuljetus asentamosta keskustaan tai Särkänniemeen ja nouto sopimuksen mukaan.
      www.turvajarjestelmat.net

      • JAmPpa

        Veljelläni On WV golf IV ja hän laitatuutti Defan can flahs hälyn ja se toimii hienosti!Hinta oli tasan 500€ asennettuna. Asentamo oli semmoinen kuin El-car Oy Niiltä löytyy myös nettisivut www.el-car.fi


      • mainostamaan...

        ...sitä firmaas! Spämmäät joka saatanan foorumin täyteen noita mainoksiasi. Luulisi nyt saavan asiakkaita muutenkin kuin ruikuttamalla täällä.


    • peukalo keskellä kämmentä

      Minulle asennetaan (http://www.tomiaranko.fi/) Defa 400 can. Hinta oli muistaakseni alle 400€
      Kerron kokemukset viikon päästä.

      • Sähköexperttiinos

        Tampereella asentaa MH-Turva, sieltä saa mm. kaksisuuntaisella LCD-hakualaite kauko-ohjaimella varustettuja hälyttimiä.


      • Poropeukalo

        Defa 400 can asennettuna 375€ ja työnjälki 10 .


      • entinen asiakkaasi
        Poropeukalo kirjoitti:

        Defa 400 can asennettuna 375€ ja työnjälki 10 .

        Itte vielä kehuu itseään eri nimimerkeillä. Huoh.


      • Asiallisesti
        entinen asiakkaasi kirjoitti:

        Itte vielä kehuu itseään eri nimimerkeillä. Huoh.

        Jos haluat keskustella. Kas perjantai ja kello 23.01 kirjoita kun olet selvinpäin juoppo.


    • Coupe_rulez

      Asennutin keväällä 500CLK:hon kaukostartin MH-Turvassa. Ei voi kun ihmetellä, veholla sanottiin että ei ole mahdollista.

      • Kyllä näin on

        Voisinpa minäkin kehua tuota MH-turvan palvelua ja osaamista, vaikka vähän yksinkertaisemman laitteen asennutinkin. On mulla kuitenkin kaksitasoinen esivaroittava iskuntunnistin ja ikkunoiden läpi ulkotilaakin valvova tutka, jota ei entisessä ja kalliimmassa Defassani ollut.


      • nim. merk.
        Kyllä näin on kirjoitti:

        Voisinpa minäkin kehua tuota MH-turvan palvelua ja osaamista, vaikka vähän yksinkertaisemman laitteen asennutinkin. On mulla kuitenkin kaksitasoinen esivaroittava iskuntunnistin ja ikkunoiden läpi ulkotilaakin valvova tutka, jota ei entisessä ja kalliimmassa Defassani ollut.

        esim. kaupan parkkipaikalla? onx paljon äänessä?
        vai onx tutka sammutettavissa.


      • Näin se toimii
        nim. merk. kirjoitti:

        esim. kaupan parkkipaikalla? onx paljon äänessä?
        vai onx tutka sammutettavissa.

        Esivaroitustason äänimerkki on aina hiljaisempi, joten se ei häiritse esim. yöllä.
        Sen tarkoitus onkin nimenomaan varoittaa kokeilemasta, onko autossa hälytintä. Vilkut myös vilahtavat muutaman kerran.
        Tutkan saa myös ohitettua hälytintä päällekyktettäessä.


    • Paskaks vaan

      Samaa mieltä kanssasi Jep.
      Mh-turvan ammattitaito on vähintäänkin arveluttava.
      Lyhyesti sanottuna.Autostani hajos moottorin kansi,kun mh-turva kämmäs.
      Eivät suostuneet korvaamaan mitään ja kaupanpäälle tuli vielä haukut et kun vien kululemma rikkinäistä autoo sinne asennukseen.
      Auto ei todellakaan ollut rikki sinne mennessä,mutta sieltä pois tullessa aivan paskana.No kuluttaja-asiamies on taas aivan turha keksintö.Siitä ei ollut mitään apua,kun lähettiin sit asiasta tappelemaan.

      Olisi pitänyt sillon tajuta kun vein auton sinne ja ilmotettiin että ei oo oikeita osia tullu et tehdään patentti,ja laitetaan oikeet osat sit kun ne tulee.

      Ja sit kun oikeet osat tuli,ongelmat alko.

    • latamiös

      Ei tommost rassii kukaa pölli

    • eseseseseeeesssss

      öööööööööööö vammane?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      574
      3814
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3298
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2781
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2719
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2114
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2071
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1917
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1835
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1770
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1729
    Aihe