Minä en ole mikään siisti pukeutuja vaan vaatteeni on rikki ja kuluneet mutta kyllä ne puhtaat on.
Käväisin autokaupassa ja olisin koeajanut uudehkoa autoa josta olin soittanut. Toivotti puhelimessa tervetulleeksi. Sitten paikan päällä alkoi sellainen että nyt ei koeajo onnistu. Sanoin että puhelimessa sovittiin että tulen katsomaan ja koeajamaan. Mutta ei onnistunut.
Aivan varmasti katsoi että tuo on joku köyhä.
Onko ostajan ulkonäöllä väliä?
7
116
Vastaukset
- Anonyymi
Meilläpäin kiertää legenda vanhoilta ajoilta, kuinka maalaisukko tuli reppu selässä autokauppaan ja halusi ostaa auton. Myyjät eivät häntä asiakkaaksi noteeranneet, ja niinpä ukko saapasteli toiseen lähellä olevaan autokauppaan ja lunasti sieltä itselleen uuden auton käteisellä.
Vanha sananlasku sanoo: "ei ole koiraa karvoihin katsomista".- Anonyymi
Näin se on.
- Anonyymi
Ota tuollaisessa tilanteessa joku esimies puhutteluun. Sanot ettei huonokäytöksinen myyjä kelpaa sinulle.
- Anonyymi
Oli mielestäni omistaja itse.
- Anonyymi
Vai niin!
Itse huomasin aikanaan, että asiakkaan ikä - ei niinkään pukeutuminen - oli
merkittävä tekijä kaupankäynnissä ja muuallakin.
Pukeutuminen on muutamassa kymmenessä vuodessa radikaalisti
huonontunut.
Ennen kuljettiin puvussa - risaisissa vaatteissa ei kuitenkaan ole tapana
kulkea missään.
Mikä onkaan siis se ikä, jolloin henkilö aletaan ottaa vakavasti?
Oma arvioni on, että vasta n. 35 v, eli kenties silloin, kuin "omat jalat
alkavat olla pöydän alla" - sanoi edesmennyt isäni. - Anonyymi
Ehkä myyjällä oli ripuli.
Ja tuli mieli apeaksi. - Anonyymi
Kajaanin Mersu kaappias erehtyi meni Vaasaan sai paremman uudemman halvalla
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1034583Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/743851352- 1861062
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1091052Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna86960Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47911- 64891
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk11882- 64866
tilitoimistopiirainen huutaa
mikä tää piiraisen tilitoimistomies oikee on? olin kuullut vaikka mitä huhuja, että ihan valtavan äkkipikanen mies mutt10847