Mehiläisessä olisi lääkäri aikoja nopeasti? Kannattaako tälle mennä vai onko ihan mikä kun sivuilla kummallisesti kertoo että osaamista on gynestä aina diabetekseen ja vaikka mihin, hän on kuitenkin vain yleislääkäri?
Vastaukset 8
- Anonyymi
Ei voi suositella
- Anonyymi
Samaa mieltä. Kävin kerran, enkä mene enää koskaan. Oli todella myöhässä, ei pahoitellut lainkaan, ei osaa kuunnella potilasta, ylimielinen, eikä lainkaan empaattinen.
- Anonyymi
Tuon saman koin myös minä
- Anonyymi
sama kokemus, tyly ja vähätteli oireita. Ei antanut mitään apua jatkoon.
- Anonyymi
Peppina Niskakangas on yksi parhaista yleislääkäreistä, jonka olen 60 taipaleellani tavannut. Kuvaa sairauden tai riskin niin, että maallikkokin ymmärtää.
Se, että lääkäri on muutaman minuutin myöhässä, johtuu usein siitä, että on perehtynyt kunnolla edelliseen potilaaseen, esimerkiksi minuun. Peppinan vastaanotto ei ole mitään liukuhihna touhua, Buranaa ja ulos, ei todellakaan, ainakaan minun kohdallani.
Mutta jos kaipaa ainoastaan myötätuntoa ja ei kestä suoraan puhetta ja opastusta, ei ehkä paras vaihtoehto. Mutta minulle toimii, tein hänestä meidän perhelääkärimme. - Anonyymi00007
Kävin vain kerran ( eka ja vika kerta), en osa arvioida kuinka hyvä lääkäri hän on. Mutta kun Jumala jakoi empatiaa, hän ei jonottanut.
- Anonyymi00008
Ainakin itse sain empaattista ja kokonaisvaltaista hoitoa.
- Anonyymi00009UUSI
Aikoja hänelle kyllä saa nopeasti. Niin sairas kuin miäkin olen tajuan, ettei kannata mennä toista kertaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911457
- 831002
- 66887
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su361861Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t170825- 92753
Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on61585- 45477
Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta126473- 31434