https://yle.fi/a/3-9528779
Kun suuret ikäuokat lähiaikoina kuolee, kuolee myös SDP
PS on miehisten miesten puolue, vihervasemmisto woke muusukupuolisten
Tutkimus SDP eläkeläisten puolue
24
155
Vastaukset
- Anonyymi
Urpolla on EHDOKKAINA eläkeläisiä paljon.
- Anonyymi
SDP:n nuorempi väki on ylipainoisia naisia. Sosiaalitanttoja ja sosiaalipalveluiden asiakkaita.
Yhtäkaikki poistuvat ennenaikaisesti elintapasairauksiensa vuoksi yhdessä eläkeläisten kanssa. - Anonyymi
SDP on puolueista myös tunkkaisin. Ajatelkaa nyt jotain Tuula Haataista, suvakismia puhtaimmillaan
- Anonyymi
PS se on itse auringonlaskun puolue, SDP ei katoa minnekään koska se on muidenkin kuin eläkeläisten puolue! Mm. duunarit on SDP:n eräs kohderyhmistä!
- Anonyymi
Demareita niiden duunarijäsenet nolottavat. On paljon hienompaa olla vasemmistointelligentsija kuin likainen duunari. Nehän ovat pohjimmiltaan amisnatsejakin.
- Anonyymi
sdphän on aina yritttänyt heikentää eläkkeitä ja toiminut eläkeläisiä vastaan. Katso sdp lipposen touhut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
sdphän on aina yritttänyt heikentää eläkkeitä ja toiminut eläkeläisiä vastaan. Katso sdp lipposen touhut.
Porvarihallitukset ovat heikentäneet vuodesta 2003 lähtien hallitusvallassa ollessaan eläkeläisten asemaa.
- Anonyymi
Kissa ihmiset ei ainakaan SDP:tä äänestä.
- Anonyymi
Ei kukaan järkevä eläimiä suosiva äänestä sdp:tä, joka kehtasi hirveään kissojenrääkkäyksenn syyllistyneen ottaa riveihinsä.
Täysin tunnoton teko, joks julmuudessaan ei ikinä unohdu. Oksettava tyyppi.
- Anonyymi
Tuossa Ylen jutussa oli kyse puolueiden jäsenistä ja arvatenkin muillakin kuin kepulla osa vanhemmista ilmaisjäsenistä saa kerran vuodessa kukkia haudalleen.
Puolueiden kannattajat on sitten toinen juttu.
ps sdp:n jäsenten keski-ikä oli 61v ja persujen 54 vuotta. - Anonyymi
Miesten elinajanodote on 79 vuotta ja naisten 85 vuotta, että vielä tovin saa persut odottaa.
- Anonyymi
Suureti ikäluokat on nyt yli 70 vuotiaita. 10-vuoden päästä heistä suurin osa kuollut. Elinajan odote on niille jotka ovat syntyneet lähiaikoina
Suurilla ikäluokilla noin 65-75
- Anonyymi
Enpä ole nähnyt persuissa yhtään miehisen näköistä miestä.
- Anonyymi
Persuissa on miehiä punavihreissä miesoletettuja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Persuissa on miehiä punavihreissä miesoletettuja.
Älä viitsi persuilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä viitsi persuilla.
Totuus kirpaisee;-)
- Anonyymi
Vassareissa transut ja muusukupuoliset, miehet PS:ssa
- Anonyymi
Ei pidä paikkaansa!
- Anonyymi
Tehdastyöläiset olleet demareita, ja tehtaita ajettu paljon alas
- Anonyymi
Lumilinnut pitää demareista
- Anonyymi
Voi persu parka....
- Anonyymi
SDP auringonlaskun puolue
- Anonyymi
Ei ole vaan PS on auringonlaskun puolue!
- Anonyymi
Purrahan kannattaa eläkeiän nostoa.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k395238- 853742
- 483145
- 623035
- 113025
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t562383- 411868
Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?
Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai1451838Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….101815- 181741