Johannes 16:1-15 FB38
[1] "Tämän minä olen teille puhunut, ettette loukkaantuisi. [2] He erottavat teidät synagoogasta; ja tulee aika, jolloin jokainen, joka tappaa teitä, luulee tekevänsä uhripalveluksen Jumalalle. [3] Ja sen he tekevät teille, koska he eivät tunne Isää eivätkä minua. [4] Mutta tämän minä olen puhunut teille, että, kun se aika tulee, te muistaisitte minun sen teille sanoneen. Tätä minä en ole sanonut teille alusta, koska minä olin teidän kanssanne. [5] Mutta nyt minä menen hänen tykönsä, joka on minut lähettänyt, eikä kukaan teistä kysy minulta: 'Mihin sinä menet?' [6] Mutta koska minä olen tämän teille puhunut, täyttää murhe teidän sydämenne. [7] Kuitenkin minä sanon teille totuuden: teille on hyväksi, että minä menen pois. Sillä ellen minä mene pois, ei Puolustaja tule teidän tykönne; mutta jos minä menen, niin minä hänet teille lähetän. [8] Ja kun hän tulee, niin hän näyttää maailmalle todeksi synnin ja vanhurskauden ja tuomion: [9] synnin, koska he eivät usko minuun; [10] vanhurskauden, koska minä menen Isän tykö, ettekä te enää minua näe; [11] ja tuomion, koska tämän maailman ruhtinas on tuomittu. [12] Minulla on vielä paljon sanottavaa teille, mutta te ette voi nyt sitä kantaa. [13] Mutta kun hän tulee, totuuden Henki, johdattaa hän teidät kaikkeen totuuteen. Sillä se, mitä hän puhuu, ei ole hänestä itsestään; vaan minkä hän kuulee, sen hän puhuu, ja tulevaiset hän teille julistaa. [14] Hän on minut kirkastava, sillä hän ottaa minun omastani ja julistaa teille. [15] Kaikki, mitä Isällä on, on minun; sentähden minä sanoin, että hän ottaa minun omastani ja julistaa teille.
https://bible.com/bible/365/jhn.16.1-15.FB38
"Hän ottaa minun omastani, ja julistaa teille".
14
91
Vastaukset
- Anonyymi
"Ette usko minuun", kun kuuluisi JÄLLEEN lukea, että ETTE USKO MINUA. Sitä on taas kyykäärmeen sikiöt kirjoitelleet/tehneet käännöksiä.
- Anonyymi
Ja synti ei kuulunut tai kuulu ollenkaan Jeesuksen taivasten valtakunnan opetukseen, koska se on Saatana, joka synnillä pelottelee - se omistaa helvetin, eikä Jeesuksen puhuma taivasten valtakunnan isä Jumala.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja synti ei kuulunut tai kuulu ollenkaan Jeesuksen taivasten valtakunnan opetukseen, koska se on Saatana, joka synnillä pelottelee - se omistaa helvetin, eikä Jeesuksen puhuma taivasten valtakunnan isä Jumala.
Ja - edelleen - Raamatun mukaan syntisyys on ihmisen ominaisuus, eikä teko.
Paitsi teko siinä mielessä, kun palvoo Jeesusta kuoliaaksi kidutettuna ja kirottuna Israelin Jumalana, jota opetti taivasten valtakunnan isänä.
Jeesus ei opettanut juutalaisten Jumalasta, joka liittyy syntiin, vaan surmattiin tämä uhrikulttiopin vastustamisesta jumalanpilkkasyytteellä.
Juutalaisia uskova perkaa pois Jeesuksen opettaman taivasten valtakunnan, ja vaihtaa sen syntivaltakuntaan ja muuttuu ominaisuudeltaan syntiseksi.
Löytyy Jeesus Matteus 13:33 ja Paavali 1.Korinttilaiskirje 5:7. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja - edelleen - Raamatun mukaan syntisyys on ihmisen ominaisuus, eikä teko.
Paitsi teko siinä mielessä, kun palvoo Jeesusta kuoliaaksi kidutettuna ja kirottuna Israelin Jumalana, jota opetti taivasten valtakunnan isänä.
Jeesus ei opettanut juutalaisten Jumalasta, joka liittyy syntiin, vaan surmattiin tämä uhrikulttiopin vastustamisesta jumalanpilkkasyytteellä.
Juutalaisia uskova perkaa pois Jeesuksen opettaman taivasten valtakunnan, ja vaihtaa sen syntivaltakuntaan ja muuttuu ominaisuudeltaan syntiseksi.
Löytyy Jeesus Matteus 13:33 ja Paavali 1.Korinttilaiskirje 5:7.Oh hoh?
" Raamatun mukaan syntisyys on ihmisen ominaisuus, eikä teko."???
Tarkoitatko, että Jumala loi syntiä?
Miksihän Raamattu sanoo: "Kaikki, mitä Hän teki. oli hyvää"? Anonyymi kirjoitti:
Oh hoh?
Miksihän Raamattu sanoo: "Kaikki, mitä Hän teki. oli hyvää"?Ja ei heitä otettu pois synagogista, eikä tapettu. Eikö Johannes sen vertaa tajunnut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oh hoh?
Miksihän Raamattu sanoo: "Kaikki, mitä Hän teki. oli hyvää"?" Raamatun mukaan syntisyys on ihmisen ominaisuus, eikä teko."???
Syntisyys on ominaisuus ja synti on aina Jumalan tahdon vastainen teko. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oh hoh?
Miksihän Raamattu sanoo: "Kaikki, mitä Hän teki. oli hyvää"?Ei tähän Jumala liity, vaan Saatana. Onko vika älyssä vai lukunkyvyssä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Syntisyys on ominaisuus ja synti on aina Jumalan tahdon vastainen teko.Jumala ei kiristä synnillä, vaan Saatana, koska se omistaa helvetin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jumala ei kiristä synnillä, vaan Saatana, koska se omistaa helvetin.
Vaikka Saatanaa sanotaan Jumalaksi, se ei pahalla tiedolla Jumalaksi muutu, kun varastaa teidän sielunne tarinan mukaan
- Anonyymi
Meidät tosiaan erotetaan kirkkolaitoksista tai ainakin pyritään erottamaan jos julistamme uskoontuloa Jeesukseen eli evankeliumia tai kerromme myös homoseksuaaleille Jumalan tahdon suhteessa himoon ja seksiin.
- Anonyymi
Kaikki uskoon tuloa Jeesukseen julistavat menevät Raamatun mukaan helvettiin, vain ne selviävät, jotka USKOIVAT JEESUSTA.
- Anonyymi
Raamatussa on edelleenkin kaksi evankeliumia - Jeesuksen hyvään tietoon perustuva taivasten valtakunnan evsnkeliumi ja teidän pahaan tietoon perustuva juutalainen syntiopin evankeliumi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Raamatussa on edelleenkin kaksi evankeliumia - Jeesuksen hyvään tietoon perustuva taivasten valtakunnan evsnkeliumi ja teidän pahaan tietoon perustuva juutalainen syntiopin evankeliumi.
Ja teidän himoseksijumala on Raamatun Saatana Jeesuksen sanoin, jonka vastustamisesta Paavali surmautti Jeesuksen jumalanpilkkasyytteellä, ja teki hänestä teille kirotun uhrin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja teidän himoseksijumala on Raamatun Saatana Jeesuksen sanoin, jonka vastustamisesta Paavali surmautti Jeesuksen jumalanpilkkasyytteellä, ja teki hänestä teille kirotun uhrin.
Jota uhria palvomalla kiroukseksi ja kirotuksi tosi Jumalaksi (Gal.3:13) itsenne puolesta Paavalin sanoin pelastutte palvelemaan Saatanaa lihalla.
Löytyy Roomalaiskirje 7. luku.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1192596Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J681078Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2091030- 39982
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va38921- 47894
- 36866
Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke122842Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.35812- 3746