jos toimeentulo tuen saaja. Melkosia selvityksiä tulee.
Älä pelaa raha pelejä
9
214
Vastaukset
- Anonyymi
Kuka minnekin rahansa haluaa tuhlata. Itsellä on kaljaongelma ja siitä huolimatta se mahtuu siihen 480€/kk, josta 120€ jää säästöön. Tämä on kohtuullinen summa eläkkeestä. Ja jos maistuu niin maistukoon.
Säästöjä on paheista huolimatta.
Mb_76- Anonyymi
Olisit varsin hyvin toimeen tuleva, jos jättäisit kaljoittelun. Valinta kysymyksiä. Myöskin Jeesus Kristus pitää puhtaista ihmisistä. Joten raitius on ratkaisu sinulle. Teet vain paranuksen ja saat tuplien kansa takaisin kaiken. Jo pelkästä rahan käytöstä.
Rahat ei kulu turhuuteen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisit varsin hyvin toimeen tuleva, jos jättäisit kaljoittelun. Valinta kysymyksiä. Myöskin Jeesus Kristus pitää puhtaista ihmisistä. Joten raitius on ratkaisu sinulle. Teet vain paranuksen ja saat tuplien kansa takaisin kaiken. Jo pelkästä rahan käytöstä.
Rahat ei kulu turhuuteen.Se olisi unelma, että pysyisi päihteistä erossa. Tupakkia ei onneksi mene, mutta se olut. Menot ovat kuitenkin kohtuuden rajoissa, eli 480€/kk. Tästäkin summasta saisi vielä säästöön ihan mukavasti, kunhan oluen jättäisi pois.
Ehkä nämä uskonasiat pystyy tekemään sen, ettei ala janottamaan. Näin olen kuullut.
Mb_76 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se olisi unelma, että pysyisi päihteistä erossa. Tupakkia ei onneksi mene, mutta se olut. Menot ovat kuitenkin kohtuuden rajoissa, eli 480€/kk. Tästäkin summasta saisi vielä säästöön ihan mukavasti, kunhan oluen jättäisi pois.
Ehkä nämä uskonasiat pystyy tekemään sen, ettei ala janottamaan. Näin olen kuullut.
Mb_76Itse ajattelin, että jos oluesta, savukkeista pysyn erossa, niin tässä on jo auton käyttökulut kasassa. Savukkeista olen pysynyt hyvin erossa, mutta olut on ongelma.
Mb_76
- Anonyymi
Just eilen voitin tonnin pitkävedosta. Salainen tili joten kela ei tiedä.
- Anonyymi
Kun olin toimeentulotuen saajana vuosikausia, niin en pelannut rahapelejä lainkaan, kun ajattelin, että jos voittaa pari tuhatta tai kymmenen tuhatta, niin ne joutuisi käyttämään elämiseen, kun ei saisi silloin toimeentulotukea ja että millaisessa ajassa ne olisi käytettävä, että taas saisi toimeentulotuki, niin eipä ollut tietoa moisesta.
No, kun pääsin eläkkeelle, niin aloin heti pelata veikkauksen eurojackpottia, yhden rivin viikossa, niin kymmenen vuoden päästä voitin viisi oikein tuloksella yli 44000 euroa ja eipä nyt tarvitse niitä käyttää elämiseen, että tilillä ne saa olla ja eläkettä saa silti, niin toimeentulotuella, jos yhä olisin, selvittelyt olisi melkoiset.- Anonyymi
Eläkkeellä on hyvä olla. Saa esim. asua vähän paremmassa asunnossa ja paremmilla alueilla. Eläkelläisen asumistuki kuittaa asumiskustanukset edullisiksi. Sossurajat on jo ylitetty, joten toimeentulotuki ihmisillä ei ole tänne mitään asiaa. Varakkaista vanhuksista koostuu naapuristo. Rauhallista täällä on, joka minulle tärkeää. Kuulee omat ajatukset. Myöskin sauna löytyy ja hyvä parveke.
Mb_76 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eläkkeellä on hyvä olla. Saa esim. asua vähän paremmassa asunnossa ja paremmilla alueilla. Eläkelläisen asumistuki kuittaa asumiskustanukset edullisiksi. Sossurajat on jo ylitetty, joten toimeentulotuki ihmisillä ei ole tänne mitään asiaa. Varakkaista vanhuksista koostuu naapuristo. Rauhallista täällä on, joka minulle tärkeää. Kuulee omat ajatukset. Myöskin sauna löytyy ja hyvä parveke.
Mb_76Köyhä eläkelläinen sinä olet. Kuitenkin voi asua ihan sidettävää elämää vähävaraisenakin. Hyvä asunto on, ja kaikki tilpehöörit on jo hommattu. Autonkin rahat on tilillä. Eli elät varsin keskiluokkaista elämää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Köyhä eläkelläinen sinä olet. Kuitenkin voi asua ihan sidettävää elämää vähävaraisenakin. Hyvä asunto on, ja kaikki tilpehöörit on jo hommattu. Autonkin rahat on tilillä. Eli elät varsin keskiluokkaista elämää.
Maailman ihmiset havittelee noita rikastumisihmeitä. Että sitten kun, jne. olen rikas ja tyytyväinen.
Todellisuus on, että velkaa on sinne tänne ja eläke häämöttää. Sit kun olen miljonääri, niin pääsen maanpäälliseen paratiisiin. Ei tämä niin mene. Kulutusluottoja on, ja muita velkoja ja hups, eläkkeellä ollaan.
Tämä kehitys on hyvä katkaista jo ajoissa ja alkaa säätämään pesämunaa eläkkeelle, Kylläkin eläkkeet ovat varsin hyvät nykyään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 172443
- 441271
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa70917Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää136859- 45841
- 59817
- 42786
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.44765Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe164742Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis130694