Synnitön helluntailainen... urbaanilegendaa

Anonyymi-ap

Miten ja missä rituaalissa helluntailaisesta tulee synnitön ?

38

179

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Synnitön tarkoittaa helluntaiuskossa "pelastusvarmaa" joka iloisesti rahoittaa järjestöään.

• Anonyymi

Milloin on helluntailaisten ylöstempaus ?
      Monet ovat kutsuttu mutta harvat valitut.

• Anonyymi

Parannus pitääkin tehdä niin että jää syntiseksi ja laittomuuden tekijäksi.

Fallostella kuitenkaan pidä.

• Anonyymi

Helluntailaisesta tulee synnitön pelkällä kädennostolla ja pään nyökkäyksellä jossain hurmoskokuksessa.
      Lavalla meuhkaava uskon huutakauppakeisari julistaa ihmisen synnittömäksi.
      Siellä nousi käsi ja siellä toinen....

• Anonyymi

Ainakin uskovien kasteessa tapasynnit jäävät kasteen hautaan. Sinne jäävät kiroilu, tupakointi, juopottelu ja huorehtiminen yhdessä hetkessä!

• Anonyymi

Parhami ja Olseni oli synnittömiä miehimyksiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Parhami ja Olseni oli synnittömiä miehimyksiä.

Tampereen hellari teki sitä katutyötä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tampereen hellari teki sitä katutyötä.

Pakkovauvakastetut polttaa kirkkojaan.
        Pakkovauvakaste on vitsi.

• Anonyymi kirjoitti:

Pakkovauvakastetut polttaa kirkkojaan.
        Pakkovauvakaste on vitsi.

Mummos on vitsi.🧌

• Anonyymi

Raamattu tuntee omien tekosyntien lisäksi myös kollektiivisen perisynnin ja aikaisempien sukupolvien tuoman syntirasitteen. Niitä helluntailaiset eivät tunnusta olevan olemassakaan.

Syntinen olin jo syntyessäni, synnin alle siinnyt äitini kohtuun.

Valit. 5:7

Meidän isämme ovat syntiä tehneet; heitä ei enää ole. Me kannamme heidän syntivelkaansa.

• Anonyymi

Uskon kautta syntiemme tähden ristiinnaulittavaksi itsensä antaneeseen Herraan Jeesukseen Kristukseen, Jumalan Poikaan.

22 se Jumalan vanhurskaus, joka uskon kautta Jeesukseen Kristukseen tulee kaikkiin ja kaikille, jotka uskovat; sillä ei ole yhtään erotusta.
      23 Sillä kaikki ovat syntiä tehneet ja ovat Jumalan kirkkautta vailla
      24 ja saavat lahjaksi vanhurskauden hänen armostaan sen lunastuksen kautta, joka on Kristuksessa Jeesuksessa,
      25 jonka Jumala on asettanut armoistuimeksi uskon kautta hänen vereensä, osoittaaksensa vanhurskauttaan, koska hän oli jättänyt rankaisematta ennen tehdyt synnit
      26 jumalallisessa kärsivällisyydessään, osoittaaksensa vanhurskauttaan nykyajassa, sitä, että hän itse on vanhurskas ja vanhurskauttaa sen, jolla on usko Jeesukseen. ( Room 3)

31 Niin Jeesus sanoi niille juutalaisille, jotka uskoivat häneen: "Jos te pysytte minun sanassani, niin te totisesti olette minun opetuslapsiani;
      32 ja te tulette tuntemaan totuuden, ja totuus on tekevä teidät vapaiksi".
      .
      34 Jeesus vastasi heille: "Totisesti, totisesti minä sanon teille: jokainen, joka tekee syntiä, on synnin orja.
      35 Mutta orja ei pysy talossa iäti; Poika pysyy iäti.
      36 Jos siis Poika tekee teidät vapaiksi, niin te tulette todellisesti vapaiksi.
      ( Joh 8)

Usko Herraan Jeesukseen, niin sinä pelastut ..

Pelastuksen evankeliumin ja sydämen uskon puolesta.

Usko Toivonen

• Anonyymi

uskon kautta ..hokemat puhua uskosta irrallisena asiana on paha eksytys.

Pelkkä uskominen on psykologinen mielentilan tason vapautus synnin taakoista, mutta ei se pelkkä uskominen pese synteja pois, eikä hävitä perisynnin kirousta, eikä synnytä ihmistä uudesti vedestä ja Hengestä.

Kyllä ne pelastusasiat tapahtuu Jumalan tekona kristillisessä kasteessa, mitä helluntailaisuus ei tunne eikä tunnusta olevan olemassakaan.

1. Piet. 3:21

Tuon esikuvan mukaisesti TEIDÄT PELASTAA NYT KASTE, ei siksi että te siinä luovuitte saastaisesta elämästä, vaan koska Jumala teki kanssanne hyvän omantunnon liiton. Sen perustuksena on Jeesuksen Kristuksen ylösnousemus.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

uskon kautta ..hokemat puhua uskosta irrallisena asiana on paha eksytys.

Pelkkä uskominen on psykologinen mielentilan tason vapautus synnin taakoista, mutta ei se pelkkä uskominen pese synteja pois, eikä hävitä perisynnin kirousta, eikä synnytä ihmistä uudesti vedestä ja Hengestä.

Kyllä ne pelastusasiat tapahtuu Jumalan tekona kristillisessä kasteessa, mitä helluntailaisuus ei tunne eikä tunnusta olevan olemassakaan.

Tuon esikuvan mukaisesti TEIDÄT PELASTAA NYT KASTE, ei siksi että te siinä luovuitte saastaisesta elämästä, vaan koska Jumala teki kanssanne hyvän omantunnon liiton. Sen perustuksena on Jeesuksen Kristuksen ylösnousemus.

No, jos Suomen kastetulla kansalla on hyvä omatunto rakastaessaan sitä, mikä maailmassa on, esim. euroviisujen katselu ( yli kaksi miljoonaa katselijaa ), niin miten esilleottamasi jae toteutuu?

3 Ja siitä me tiedämme hänet tuntevamme, että pidämme hänen käskynsä.
        4 Joka sanoo: "Minä tunnen hänet", eikä pidä hänen käskyjänsä, se on valhettelija, ja totuus ei ole hänessä.
        5 Mutta joka pitää hänen sanansa, hänessä on Jumalan rakkaus totisesti täydelliseksi tullut. Siitä me tiedämme, että me hänessä olemme.
        6 Joka sanoo hänessä pysyvänsä, on velvollinen vaeltamaan, niinkuin hän vaelsi.
        .
        15 Älkää rakastako maailmaa älkääkä sitä, mikä maailmassa on. Jos joku maailmaa rakastaa, niin Isän rakkaus ei ole hänessä.
        16 Sillä kaikki, mikä maailmassa on, lihan himo, silmäin pyyntö ja elämän korskeus, se ei ole Isästä, vaan maailmasta.
        17 Ja maailma katoaa ja sen himo; mutta joka tekee Jumalan tahdon, se pysyy iankaikkisesti. ( 1Joh 2)

Siis antaako kaste vapauden maailman menon rakastamiseen ja syntielämään sen myötä?

"Jos joku maailmaa rakastaa, niin Isän rakkaus ei ole hänessä. Sillä kaikki, mikä maailmassa on, lihan himo, silmäin pyyntö ja elämän korskeus, se ei ole Isästä, vaan maailmasta."

Kuinka on?

Usko Toivonen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No, jos Suomen kastetulla kansalla on hyvä omatunto rakastaessaan sitä, mikä maailmassa on, esim. euroviisujen katselu ( yli kaksi miljoonaa katselijaa ), niin miten esilleottamasi jae toteutuu?

3 Ja siitä me tiedämme hänet tuntevamme, että pidämme hänen käskynsä.
        4 Joka sanoo: "Minä tunnen hänet", eikä pidä hänen käskyjänsä, se on valhettelija, ja totuus ei ole hänessä.
        5 Mutta joka pitää hänen sanansa, hänessä on Jumalan rakkaus totisesti täydelliseksi tullut. Siitä me tiedämme, että me hänessä olemme.
        6 Joka sanoo hänessä pysyvänsä, on velvollinen vaeltamaan, niinkuin hän vaelsi.
        .
        15 Älkää rakastako maailmaa älkääkä sitä, mikä maailmassa on. Jos joku maailmaa rakastaa, niin Isän rakkaus ei ole hänessä.
        16 Sillä kaikki, mikä maailmassa on, lihan himo, silmäin pyyntö ja elämän korskeus, se ei ole Isästä, vaan maailmasta.
        17 Ja maailma katoaa ja sen himo; mutta joka tekee Jumalan tahdon, se pysyy iankaikkisesti. ( 1Joh 2)

Siis antaako kaste vapauden maailman menon rakastamiseen ja syntielämään sen myötä?

"Jos joku maailmaa rakastaa, niin Isän rakkaus ei ole hänessä. Sillä kaikki, mikä maailmassa on, lihan himo, silmäin pyyntö ja elämän korskeus, se ei ole Isästä, vaan maailmasta."

Kuinka on?

Usko Toivonen

Jeesus ei perusta pelastusta mihinkään helluntailaisten tekeiin gallupeihin.

Ihminen näkee ulkonaiset asiat.

• Anonyymi

Jos hellarit yms. eivät usko / näe syntiänsä ja synnillisyyttänsä eivätkä usko Jeesuksen K. tekoon puolestamme, eivät he tai ne voi mitenkään pelastua. Omaan uskoonsa uskominen vie kadotukseen.

• Anonyymi

Suomessa on 3,5 miljoonaa muotojumalista syntistä, joiden teot näkyy!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihminen näkee ulkonaiset asiat, mutta Jumala näkee sydämen ja sielun ja hengen, ovatko ne turvassa Kristuksen verensuojassa.

Vai ettekö tiedä, että me kaikki, jotka olemme kastetut Kristukseen Jeesukseen, olemme hänen kuolemaansa kastetut?

Ei Jumala peru tekemäänsä liittoa. Ei hän sitä muuta. Jumalan tekemät liitot ovat ikuisia armoliittoja.

,

Tuon esikuvan mukaisesti TEIDÄT PELASTAA NYT KASTE, ei siksi että te siinä luovuitte saastaisesta elämästä, vaan koska JUMALA TEKI KANSSANNE hyvän omantunnon LIITON. Sen perustuksena on Jeesuksen Kristuksen ylösnousemus.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihminen näkee ulkonaiset asiat, mutta Jumala näkee sydämen ja sielun ja hengen, ovatko ne turvassa Kristuksen verensuojassa.

Vai ettekö tiedä, että me kaikki, jotka olemme kastetut Kristukseen Jeesukseen, olemme hänen kuolemaansa kastetut?

Ei Jumala peru tekemäänsä liittoa. Ei hän sitä muuta. Jumalan tekemät liitot ovat ikuisia armoliittoja.

,

Tuon esikuvan mukaisesti TEIDÄT PELASTAA NYT KASTE, ei siksi että te siinä luovuitte saastaisesta elämästä, vaan koska JUMALA TEKI KANSSANNE hyvän omantunnon LIITON. Sen perustuksena on Jeesuksen Kristuksen ylösnousemus.

Jumalan sanan lupaukset ja edut koskevat vain liittoon kuuluvia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

,

Pakkovauvakaste pelastaa. 😂😂😂😂
        Uskokoot valtiokirkkoon kuuluvat jumalattomat.

• Anonyymi kirjoitti:

HELL persu Korsosta kavalsi köyhien ruoka-apurahat. 💶 Että semmosta HELL pyhäähenkeä.☠️💙🖤

• Anonyymi

Pentecostalismi ei ole ollut koskaan tevettä kristinuskoa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pentecostalismi ei ole ollut koskaan tevettä kristinuskoa.

Pelkkien jenkkilän henkien ja henkioppien perässä ei pidä lähteä juoksemaan.

Tempausopit on hälytysmerkki kun hoetaan, että aika on lähellä.

Niistä teltoista ei mitään Jeesusta löydy.

Luuk. 17:23

Ja teille sanotaan: 'Katso, tuolla hän on!' 'Katso, täällä!' Älkää menkö sinne älkääkä juosko perässä.

Saatanalla on kiire, koska sillä on vähän aikaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pelkkien jenkkilän henkien ja henkioppien perässä ei pidä lähteä juoksemaan.

Tempausopit on hälytysmerkki kun hoetaan, että aika on lähellä.

Niistä teltoista ei mitään Jeesusta löydy.

Luuk. 17:23

Ja teille sanotaan: 'Katso, tuolla hän on!' 'Katso, täällä!' Älkää menkö sinne älkääkä juosko perässä.

Saatanalla on kiire, koska sillä on vähän aikaa.

Luuk. 21:8

Niin hän sanoi: "Katsokaa, ettei teitä eksytetä. Sillä monta tulee minun nimessäni sanoen: 'Minä olen se', ja: 'Aika on lähellä'. Mutta älkää menkö heidän perässään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin hän sanoi: "Katsokaa, ettei teitä eksytetä. Sillä monta tulee minun nimessäni sanoen: 'Minä olen se', ja: 'Aika on lähellä'. Mutta älkää menkö heidän perässään.

Huijarit yleensä antavat ymmärtää, että ratkaisu on tehtävä nopeasti ja että asialla on kova kiire. Toista tilaisuutta ei tule.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Huijarit yleensä antavat ymmärtää, että ratkaisu on tehtävä nopeasti ja että asialla on kova kiire. Toista tilaisuutta ei tule.

Jumala on kärsivällinen ja pitkämielinen ja kuulostelee koko ajan, milloin ihminen kääntyy pois pahuudestaan, tekee parannuksen ja kääntyy Herran puoleen.

19 Sillä Jumala oli Kristuksessa ja sovitti maailman itsensä kanssa eikä lukenut heille heidän rikkomuksiaan, ja hän uskoi meille sovituksen sanan.
        20 Kristuksen puolesta me siis olemme lähettiläinä, ja Jumala kehoittaa meidän kauttamme. Me pyydämme Kristuksen puolesta: antakaa sovittaa itsenne Jumalan kanssa.
        21 Sen, joka ei synnistä tiennyt, hän meidän tähtemme teki synniksi, että me hänessä tulisimme Jumalan vanhurskaudeksi.
        1 Hänen työtovereinaan me myös kehoitamme teitä vastaanottamaan Jumalan armon niin, ettei se jää turhaksi.
        2 Sillä hän sanoo: "Otollisella ajalla minä olen sinua kuullut ja pelastuksen päivänä sinua auttanut". Katso, nyt on otollinen aika, katso, nyt on pelastuksen päivä.
        (2Kor 5:19-21; Kor 6:1-2)

Jumala kuulee kehoitukseensa ja Kristukseen pyyntöön vastannutta.

" Sillä hän sanoo: "Otollisella ajalla minä olen sinua kuullut ja pelastuksen päivänä sinua auttanut". Katso, nyt on otollinen aika, katso, nyt on pelastuksen päivä."

Jos pelastuksen evankeliumia ei julisteta, niin kuinka he voivat ..

12 Tässä ei ole erotusta juutalaisen eikä kreikkalaisen välillä; sillä yksi ja sama on kaikkien Herra, rikas antaja kaikille, jotka häntä avuksi huutavat.
        13 Sillä "jokainen, joka huutaa avuksi Herran nimeä, pelastuu".
        14 Mutta kuinka he huutavat avuksensa sitä, johon eivät usko? Ja kuinka he voivat uskoa siihen, josta eivät ole kuulleet? Ja kuinka he voivat kuulla, ellei ole julistajaa?
        ( Room 10)

Usko tulee ..

17 Usko tulee siis kuulemisesta, mutta kuuleminen Kristuksen sanan kautta.

Usko Toivonen

• Anonyymi

Ei niillä kasteilla ja pesoilla ole merkitystä.

Vain herjaaminen on tärkeää.

Ilman sitä ei ole uskoa.

• Anonyymi

Uskon kohde Jeesus Kristus on Pelastaja ja ainoa. Ei usko itsessään pelasta, eivätkä teot tietenkään. Varo uskomasta omaan uskoosi.

• Anonyymi

Aivan, kaikki Jumalan lapset Jeesuksessa Kristuksessa ovat sitä uskon kautta.

Uskovat ja pyhät, kuten Raamatussa se ilmoitetaan.

1 Paavali, Jumalan tahdosta Kristuksen Jeesuksen apostoli, Efesossa oleville pyhille ja uskoville Kristuksessa Jeesuksessa.
        .
        13 Hänessä on teihinkin, sittenkuin olitte kuulleet totuuden sanan, pelastuksenne evankeliumin, uskoviksi tultuanne pantu luvatun Pyhän Hengen sinetti,
        14 sen, joka on meidän perintömme vakuutena, hänen omaisuutensa lunastamiseksi-hänen kirkkautensa kiitokseksi. ( Ef 1)

Ja kuten huomaamme, usko tulee julistetun evankeliumin kuulemisen kautta, evankeliumi on Jumalan voima, mikä vaikuttaa ihmisen sydämen kääntymyksen.

1 Paavali, Jumalan tahdosta Kristuksen Jeesuksen apostoli, ja veli Timoteus
        2 Kolossassa asuville pyhille ja uskoville veljille Kristuksessa. Armo teille ja rauha Jumalalta, meidän Isältämme!
        ..
        21 Teidätkin, jotka ennen olitte vieraantuneet ja mieleltänne hänen vihamiehiänsä pahoissa teoissanne, hän nyt on sovittanut
        22 Poikansa lihan ruumiissa kuoleman kautta, asettaakseen teidät pyhinä ja nuhteettomina ja moitteettomina eteensä,
        23 jos te vain pysytte uskossa, siihen perustuneina ja siinä lujina, horjahtamatta pois sen evankeliumin toivosta, jonka olette kuulleet, jota on julistettu kaikessa luomakunnassa taivaan alla ja jonka palvelijaksi minä, Paavali, olen tullut. ( Kol 1)

6 Niinkuin te siis olette omaksenne ottaneet Kristuksen Jeesuksen, Herran, niin vaeltakaa hänessä,
        7 juurtuneina häneen ja hänessä rakentuen ja uskossa vahvistuen, niinkuin teille on opetettu; ja olkoon teidän kiitoksenne ylitsevuotavainen. ( Kol 2)

Kaikki Jeesuksessa Kristuksessa olevat Jumalan lapset ovat sitä uskon kautta ja usko tulee evankeliumin kuulemisen kautta, kuten voimme lukea.

Usko Toivonen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aivan, kaikki Jumalan lapset Jeesuksessa Kristuksessa ovat sitä uskon kautta.

Uskovat ja pyhät, kuten Raamatussa se ilmoitetaan.

1 Paavali, Jumalan tahdosta Kristuksen Jeesuksen apostoli, Efesossa oleville pyhille ja uskoville Kristuksessa Jeesuksessa.
        .
        13 Hänessä on teihinkin, sittenkuin olitte kuulleet totuuden sanan, pelastuksenne evankeliumin, uskoviksi tultuanne pantu luvatun Pyhän Hengen sinetti,
        14 sen, joka on meidän perintömme vakuutena, hänen omaisuutensa lunastamiseksi-hänen kirkkautensa kiitokseksi. ( Ef 1)

Ja kuten huomaamme, usko tulee julistetun evankeliumin kuulemisen kautta, evankeliumi on Jumalan voima, mikä vaikuttaa ihmisen sydämen kääntymyksen.

1 Paavali, Jumalan tahdosta Kristuksen Jeesuksen apostoli, ja veli Timoteus
        2 Kolossassa asuville pyhille ja uskoville veljille Kristuksessa. Armo teille ja rauha Jumalalta, meidän Isältämme!
        ..
        21 Teidätkin, jotka ennen olitte vieraantuneet ja mieleltänne hänen vihamiehiänsä pahoissa teoissanne, hän nyt on sovittanut
        22 Poikansa lihan ruumiissa kuoleman kautta, asettaakseen teidät pyhinä ja nuhteettomina ja moitteettomina eteensä,
        23 jos te vain pysytte uskossa, siihen perustuneina ja siinä lujina, horjahtamatta pois sen evankeliumin toivosta, jonka olette kuulleet, jota on julistettu kaikessa luomakunnassa taivaan alla ja jonka palvelijaksi minä, Paavali, olen tullut. ( Kol 1)

6 Niinkuin te siis olette omaksenne ottaneet Kristuksen Jeesuksen, Herran, niin vaeltakaa hänessä,
        7 juurtuneina häneen ja hänessä rakentuen ja uskossa vahvistuen, niinkuin teille on opetettu; ja olkoon teidän kiitoksenne ylitsevuotavainen. ( Kol 2)

Kaikki Jeesuksessa Kristuksessa olevat Jumalan lapset ovat sitä uskon kautta ja usko tulee evankeliumin kuulemisen kautta, kuten voimme lukea.

Usko Toivonen

Uskotko Usko ?

5:7 Meidän isämme ovat syntiä tehneet; heitä ei enää ole. Me kannamme heidän syntivelkaansa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Uskotko Usko ?

5:7 Meidän isämme ovat syntiä tehneet; heitä ei enää ole. Me kannamme heidän syntivelkaansa.

Uskon näin.

5 mutta hän on haavoitettu meidän rikkomustemme tähden, runneltu meidän pahain tekojemme tähden. Rangaistus oli hänen päällänsä, että meillä rauha olisi, ja hänen haavainsa kautta me olemme paratut.
        6 Me vaelsimme kaikki eksyksissä niinkuin lampaat, kukin meistä poikkesi omalle tielleen. Mutta Herra heitti hänen päällensä kaikkien meidän syntivelkamme.
        7 Häntä piinattiin, ja hän alistui siihen eikä suutansa avannut; niinkuin karitsa, joka teuraaksi viedään, niinkuin lammas, joka on ääneti keritsijäinsä edessä, niin ei hän suutansa avannut ( Jes 53)

Eli.

22 se Jumalan vanhurskaus, joka uskon kautta Jeesukseen Kristukseen tulee kaikkiin ja kaikille, jotka uskovat; sillä ei ole yhtään erotusta.
        23 Sillä kaikki ovat syntiä tehneet ja ovat Jumalan kirkkautta vailla
        24 ja saavat lahjaksi vanhurskauden hänen armostaan sen lunastuksen kautta, joka on Kristuksessa Jeesuksessa,
        25 jonka Jumala on asettanut armoistuimeksi uskon kautta hänen vereensä, osoittaaksensa vanhurskauttaan, koska hän oli jättänyt rankaisematta ennen tehdyt synnit
        26 jumalallisessa kärsivällisyydessään, osoittaaksensa vanhurskauttaan nykyajassa, sitä, että hän itse on vanhurskas ja vanhurskauttaa sen, jolla on usko Jeesukseen.
        ( Room 3)

1 Koska me siis olemme uskosta vanhurskaiksi tulleet, niin meillä on rauha Jumalan kanssa meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen kautta,
        2 jonka kautta myös olemme uskossa saaneet pääsyn tähän armoon, jossa me nyt olemme, ja meidän kerskauksemme on Jumalan kirkkauden toivo. ( Room 5)

Usko Toivonen

• Anonyymi

Ei se synnittömyys ainakaan apostoli Olsenin ja tamperelaisen äidin tappjan kohdalla ainakaan toiminut.

• Anonyymi

Kirkonpolttajat ovat synnittömiä tämä on pakkovauvakasteen ansiota.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kirkonpolttajat ovat synnittömiä tämä on pakkovauvakasteen ansiota.

Ahaa, kirkonpolltajauudestikastajat ovatw synnittömiä?

Taas uusi asia useamman kerran kylvetetyltä lastenraiskaajalta

• Anonyymi

Suomi24 on osallinen ja suomi24 harjoittaa järjestelmällistä kiihottamista kansanryhmää, helluntailaiisia vastaan. Suomi24 on laittomien hallussa ja alusta laittomuuksiin.
      Kiihottaminen kansanryhmää vastaan on puhetta tai kirjoitusta, jonka tarkoitus on halventaa tai pelotella kansanryhmää tai lietsoa väkivaltaista tai syrjivää toimintaa kansanryhmää kohtaan. Yleensä kansanryhmällä tässä yhteydessä tarkoitetaan rodun, etnisen taustan, kansallisuuden, uskonnon, seksuaalisen suuntautumisen tai vammaisuuden määrittämää kansanryhmää.

• Anonyymi

Tunteisiin vaikuttavasta sielullisesta uskosta on vaikea päästä eroon koska siellä luvataan helvetin varmat taivaspaikat lahkojen rahoittajille.

• Anonyymi

Pelkästä käännyttämisellä aikaansaadusta uskosta taivaspaikan lupaaminen, se on Perkeleestä.

• Anonyymi

Jaak.2 :20
        Jeesuksen veli ja Jerusalemin seurakunnan johtaja on Jaakob.

Lahkolaiset, kuten helluntailaiset haluaisivat poista koko Jaakobin kirjan pois Raamatusta. Jumala kuitenkin varjelee sanaansa.

20 Mutta etkö sinä tyhjänpäiväinen ihminen tahdo tietää, että ilman tekoja usko on hyödytön?

20 Men vill du då förstå, du fåkunniga människa, att tron utan gärningar är till intet gagn!

20 But wilt thou know, O vain man, that faith without works is dead?

• Anonyymi

Suomi24 on osallinen ja suomi24 harjoittaa järjestelmällistä kiihottamista kansanryhmää, helluntailaisia vastaan. Suomi24 on rikollisten hallussa ja alusta rikoksiin.
      Kiihottaminen kansanryhmää vastaan on puhetta tai kirjoitusta, jonka tarkoitus on halventaa tai pelotella kansanryhmää tai lietsoa väkivaltaista tai syrjivää toimintaa kansanryhmää kohtaan. Yleensä kansanryhmällä tässä yhteydessä tarkoitetaan rodun, etnisen taustan, kansallisuuden, uskonnon, seksuaalisen suuntautumisen tai vammaisuuden määrittämää kansanryhmää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.

Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk
      Maailman menoa
      83
      3163
    2. Sinä vain tulit elämääni

Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna
      Ikävä
      91
      1776
    3. Tiesitkö mies

Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll
      Ikävä
      87
      1643
    4. Nuorempi mies

Olen tänään ajatellut sua paljon, miten toimittaisiin makuuhuoneessa jne! 😏🔥
      Ikävä
      138
      1489
    5. Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?

Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.
      Ikävä
      65
      1448
    6. Miksi teillä meni...

...välit poikki kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      161
      1388
    7. Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen

Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍
      Ikävä
      162
      1307
    8. Mies, mitä minun pitäisi tehdä

Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur
      Ikävä
      86
      1263
    9. Jos siis saamme

Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j
      Ikävä
      99
      1242
    10. Onko sinulla

Joku nyt huonosti? :(
      Ikävä
      85
      1229
    Aihe