82 %. Huh huh! Mikä lukema. Siinä sitä on autoliikkeille viestiä, että pelkkien polttomoottoreiden aika on ohi.
Tämä puuttuu tämän ketjun aloitustekstistä:
Henkilöautoja tuotiin kaikkiaan 3,724 autoa. Niistä...
täyssähköautoja 1.950
Ladattavia bensahybridejä 987
Ladattavia dieselhybridejä 51
Yhteensä ladattavia 3.038
https://trafi2.stat.fi/PXWeb/pxweb/fi/TraFi/TraFi__Kaytettyna_maahantuodut/010_yksmaah_tau_101.px/
Maaliskuussa käytettynä maahantuoduista henkilöautoista 82 % oli ladattavia autoja.
23
145
Vastaukset
- Anonyymi
Vain ladattavia autoja ostetaan.
- Anonyymi
Näin se on. Sitä tuodaan, mitä ostetaan. Autoliikkeet tuovat.
- Anonyymi
Kyllä esim bemarin hybridejä resuna /vaihtoautohallissa runsaasti.
Tommosesta en maksaisi edes appelsiinia.
Pelkkä bensa tai diesel aivan ok ( paitsi ad-blue tietty dsl ).
Mahtaa olla aloittaja
AUTOLIIKKEEN pitäjä. - Anonyymi
Pelkällä polttomoottorilla varustettuja ei enää tuoda koska niillä ei ole enää kysyntää.
Tietysti niitä tuotaisiin jos niitä ostettaisiin.- Anonyymi
Yli 92% käytetyistä autoista ostetaan kotimaasta, joten aika pientä touhua tuo maahantuonti on. Ja kotimaassa ostetut käytetyt autot ovat pääosin polttiksia. Esimerkiksi käytettyjen autojen myynnin top 20-listalla ei ollut yhtäkään sähköautoa. Ei ainuttakaan.
- Anonyymi
Tämän ketjun otsikko kertoo normaalilla älyllä ajattelevalle totuuden.
- Anonyymi
Miksiköhän niittä pelkällä polttomoottorilla varustettuja ei tuotu juuri lainkaan? Onko liian vaikea kysymys?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksiköhän niittä pelkällä polttomoottorilla varustettuja ei tuotu juuri lainkaan? Onko liian vaikea kysymys?
Niin se on. Ei tuotu, kun ei osteta.
- Anonyymi
No ei varrmaan tuotu yhtäkään Ladaa
- Anonyymi
Eikä Mersujakaan.
- Anonyymi
Sitä tuodaan mitä ostetaan. Se kertonee sinulle jotain tulevaisuudesta.
- Anonyymi
Vieläkö aiot kirjoittaa satuja sähköautojen suosion laskusta?
- Anonyymi
Kohta kerron kuinka paljon tänä vuonna on rekisteröity ladattavia auyoja.
- Anonyymi
Siellä ne on vaihtoautohallien lattioilla arvoaan menettämässä kun ostajia ei maahantuoduille autoille ole.
- Anonyymi
Käytettynä myydyistä autoista taas valtaosa on polttiksia. Maahantuodut autot on vasta maahantuotuja ei myytyjä.
- Anonyymi
Minä vaihdoin vasta vanhan plugarini käytettynä tuotuun sähköautoon. Olen täysin tyytyväinen siihen. Vanha plugari viihtyi liikeessä vajaan 2 viikkoa kun se jo myytiin eteenpäin. Käyettyillä ladattavilla kauppa käy vilkkaasti.
- Anonyymi
Tarkoitatko että niitä autoja tuodaan maahan varastoitavaksi eikä myytäväksi?
Oletko hiukan yksinkertainen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarkoitatko että niitä autoja tuodaan maahan varastoitavaksi eikä myytäväksi?
Oletko hiukan yksinkertainen.Tuolla tilastossa näkyy kohta "Myyntivarasto" olevan lähes tyhjä.
- Anonyymi
Vetyupeeta!
- Anonyymi
Yhteensä ladattavia 3.038. Valtava määrä.
- Anonyymi
Aika vähän kun Suomessa on henkilöautoja 2,8 miljoonaa. Etenkin kun ladattavat hybridit eivät ole oikeita sähköautoja.
- Anonyymi
Jokainen taaplaa tyylillään, minun diisel volvossa vasta 250 tk, tavoite 500 tk
- AnonyymiUUSI
Eikö sinua nolota olla ainut dieselautoilija?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1637250Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/746142648Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk481948Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1141471Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna901365Kuulin että Metsa Manille kaavaillaan Maaseudun Sivistysliiton kunniakirjaa ja jotain
muutakin huominosoitusta. Syystä että on on elvyttänyt huomattavasti videoillaan vanhemman väen englanninkielentaitoja.271149- 711147
Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.511127Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll631123- 691027